Części układu paliwowego motocykla
Suzuki SP 200
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Suzuki SP 200
- Suzuki SP 200 1988
- Suzuki SP 200 1987
- Suzuki SP 200 1986
other_motorcycle_models
- Suzuki SP 500
- Suzuki SP 100
- Suzuki SP 400
- Suzuki SP 250
- Suzuki SP 125
- Suzuki SP 600
- Suzuki SP 370
- Suzuki GSX-R 400
- Suzuki RGV 250
- Suzuki GSX-R 750
- Suzuki GSX-R 250
- Suzuki GSX-R 600
- Suzuki GSX-R 1000
- Suzuki UF 50
- Suzuki UH 200 Burgman
- Suzuki UH 125 Burgman
- Suzuki GW 250
- Suzuki GSX-S 1000
- Suzuki GSF 600
- Suzuki GSF 1200
- Suzuki GS 1000
- Suzuki DR 200
- Suzuki C 50 800
- Suzuki LT-Z 50 Quadsport
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki LT-Z 400 Quadsport
- Suzuki LT-Z 250 Quadsport
- Suzuki LT-R 450 Quadracer
- Suzuki EN 125 Pure Sport
- Suzuki M 50 800
- Suzuki LT-F 400 Kingquad
- Suzuki LT-A 750
- Suzuki LT-A 500
- Suzuki LT-A 400
- Suzuki RG 50
- Suzuki RG 400
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GS 425
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki DR 370
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki GT 380