Części układu paliwowego motocykla
Suzuki SP 250
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Suzuki SP 250
- Suzuki SP 250 1985
- Suzuki SP 250 1983
- Suzuki SP 250 1982
- Suzuki SP 250 1984
other_motorcycle_models
- Suzuki SP 200
- Suzuki SP 500
- Suzuki SP 100
- Suzuki SP 400
- Suzuki SP 125
- Suzuki SP 600
- Suzuki SP 370
- Suzuki GSX-R 400
- Suzuki RGV 250
- Suzuki GSX-R 750
- Suzuki GSX-R 250
- Suzuki GSX-R 600
- Suzuki GSX-R 1000
- Suzuki UF 50
- Suzuki UH 200 Burgman
- Suzuki UH 125 Burgman
- Suzuki GW 250
- Suzuki GSX-S 1000
- Suzuki GSF 600
- Suzuki GSF 1200
- Suzuki GS 1000
- Suzuki DR 200
- Suzuki C 50 800
- Suzuki LT-Z 50 Quadsport
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki LT-Z 400 Quadsport
- Suzuki LT-Z 250 Quadsport
- Suzuki LT-R 450 Quadracer
- Suzuki EN 125 Pure Sport
- Suzuki M 50 800
- Suzuki LT-F 400 Kingquad
- Suzuki LT-A 750
- Suzuki LT-A 500
- Suzuki LT-A 400
- Suzuki RG 50
- Suzuki RG 400
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GS 425
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki DR 370
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki GT 380