Części układu paliwowego motocykla
TM Racing SMM 300
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do TM Racing SMM 300
- TM Racing SMM 300 2014
- TM Racing SMM 300 2015
- TM Racing SMM 300 2016
- TM Racing SMM 300 2017
- TM Racing SMM 300 2T 2018
- TM Racing SMM 300 2T 2019
- TM Racing SMM 300 2012
- TM Racing SMM 300 2013
other_motorcycle_models
- TM Racing SMM 530
- TM Racing SMM 450
- TM Racing SMM 250
- TM Racing SMM 400
- TM Racing SMM 125
- TM Racing MX 125
- TM Racing TM SMX 85
- TM Racing TM FT 450
- TM Racing TM SMR 450
- TM Racing TM SMK 450
- TM Racing TM MX 85
- TM Racing TM EN 144
- TM Racing TM MX 450
- TM Racing TM EN 450
- TM Racing TM MX 144
- TM Racing TM MX 530
- TM Racing SMX 530
- TM Racing TM SMR 300
- TM Racing FT 300
- TM Racing TM EN 300
- TM Racing TM MX 300
- TM Racing CC 250
- TM Racing TM EN 250
- TM Racing TM MX 250
- TM Racing SMR 125
- TM Racing TM SMR 125
- TM Racing EN 125
- TM Racing TM MX 125
- TM Racing TM EN 125
- TM Racing TM 125
- TM Racing MX 530
- TM Racing MX 100
- TM Racing EN 530
- TM Racing SMX 450
- TM Racing SMX 250
- TM Racing SMX 125
- TM Racing EN 250
- TM Racing SMR 450
- TM Racing EN 450
- TM Racing MX 450
- TM Racing MX 250
- TM Racing TM 85
- TM Racing SMX 144
- TM Racing SMR 530
- TM Racing SM 125
- TM Racing SM 660
- TM Racing EN 144