Części układu paliwowego motocykla
Tomos Sport'R 25
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Tomos Sport'R 25
- Tomos Sport'R 25 2011
- Tomos Sport'R 25 2008
- Tomos Sport'R 25 2007
- Tomos Sport'R 25 2009
- Tomos Sport'R 25 2010
other_motorcycle_models
- Tomos Sport'R 25 50
- Tomos Sport'R 50
- Tomos SE 125
- Tomos AT 50
- Tomos NTX 50
- Tomos ATX 50
- Tomos A3 50
- Tomos A35 50
- Tomos A55 50
- Tomos BT 50
- Tomos Automatik 50
- Tomos APN 6 50
- Tomos Colibri 50
- Tomos CTX 50
- Tomos Califone 25 50
- Tomos ST 50
- Tomos ATC 50
- Tomos Alpino 50
- Tomos Wizard 50
- Tomos Wizard 25 50
- Tomos Targa 50
- Tomos Hip Hop 50
- Tomos Luxe 50
- Tomos Standard 25 50
- Tomos Standard 50
- Tomos Racing 50
- Tomos Funtastic 50
- Tomos Flexer 50
- Tomos Flexer 25 50
- Tomos Revival 50
- Tomos Streetmate 50
- Tomos Roadie 50
- Tomos Sprint 50
- Tomos Sprint Sport 50
- Tomos Classic 25 50
- Tomos Classic 50
- Tomos Quadro 25 50
- Tomos Quadro 50
- Tomos Street Soul 50
- Tomos MC 50
- Tomos MC 125
- Tomos SE 50
- Tomos SM 125
- Tomos CTX 80
- Tomos Youngst 50
- Tomos Arrow 50
- Tomos New Youngst 50 Racing