Części układu paliwowego motocykla
Triumph Daytona 675
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
495,64 zł
521,73 zł
Najniższa cena: 521,73 zł
dostawa 0 złPompa paliwa Tourmax - IFP-900
379,40 zł
Podstawa korka wlewu paliwa Driven Racing Halo-Series czarna - DHFCB-TR01
379,40 zł
Podstawa korka wlewu paliwa Driven Racing Halo-Series czarna - DHFCB-TR
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Triumph Daytona 675
- Triumph Daytona 675 2011
- Triumph Daytona 675 R 2011
- Triumph Daytona 675 2006
- Triumph Daytona 675 2012
- Triumph Daytona 675 R 2012
- Triumph Daytona 675 2007
- Triumph Daytona 675 2008
- Triumph Daytona 675 2009
- Triumph Daytona 675 2010
- Triumph Daytona 675 2013
- Triumph Daytona 675 ABS 2013
- Triumph Daytona 675 ABS 2014
- Triumph Daytona 675 ABS 2015
- Triumph Daytona 675 ABS 2016
- Triumph Daytona 675 R ABS 2013
- Triumph Daytona 675 R ABS 2014
- Triumph Daytona 675 R ABS 2015
- Triumph Daytona 675 R ABS 2016
- Triumph Daytona 675 ABS 2017
- Triumph Daytona 675 R ABS 2017
- Triumph Daytona 675 2014
- Triumph Daytona 675 2015
other_motorcycle_models
- Triumph Daytona 765
- Triumph Daytona 500
- Triumph Daytona 750
- Triumph Daytona 1000
- Triumph Daytona 955
- Triumph Daytona 650
- Triumph Daytona 600
- Triumph Daytona 765 Moto2
- Triumph Daytona 1200
- Triumph Daytona 900
- Triumph Tiger 850
- Triumph Speed Four 600
- Triumph TR65 650
- Triumph Bonneville 765
- Triumph Street Triple 765
- Triumph Speed Twin 500
- Triumph Rocket III 2300
- Triumph Sport Tiger 500
- Triumph Tiger 1050
- Triumph Rocket III 2500
- Triumph Speed Twin 900
- Triumph Street Twin 900
- Triumph Bonneville 900
- Triumph Tiger 900
- Triumph Scrambler 900
- Triumph Street Scrambler 900
- Triumph Speed Triple 1200
- Triumph Scrambler 1200
- Triumph Bonneville 1200
- Triumph Thruxton 1200
- Triumph Speed Twin 1200
- Triumph Tiger 1200
- Triumph Tiger Explorer 1200
- Triumph Tiger 660
- Triumph Street Triple 660
- Triumph Trident 660
- Triumph Bonneville 800
- Triumph T100 865
- Triumph Scrambler 865
- Triumph Trident 900
- Triumph Sprint 900
- Triumph Speed Triple 1050
- Triumph Street Triple 675
- Triumph Thruxton 865
- Triumph Legend 900
- Triumph Trophy 1215
- Triumph Trophy 1200