Części układu paliwowego motocykla
Vespa N 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
36,90 zł
Kanał dolotowy
8,62 zł
Tuleja gumowa
9,80 zł
Uszczelka kranika produkt OEM
12,32 zł
Uszczelka korka baku paliwa Vespa
24,06 zł
Zaślepka do gaźnika produkt OEM
30,00 zł
Mufa gumowa
9,72 zł
Tuleja kranika produkt OEM
104,62 zł
Korek wlewu zbiornika baku paliwa
18,99 zł
Uchwyt ssania
20,55 zł
Dźwignia kranika
68,78 zł
72,40 zł
Najniższa cena: 72,40 zł
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt O-Ring 1,5x43mm - FBG-110
16,11 zł
17,90 zł
Najniższa cena: 17,90 zł
Uszczelka pokrywy gaźnika Athena do gaźnika 19/19SHB - S410480101002
607,59 zł
Króciec ssący Polini podwójny 24/28,5mm Vespa 50 Special 125 Primavera ET3 - 215.0113
20,31 zł
Uchwyt ssania
85,62 zł
Kranik paliwa
280,27 zł
Zawór membranowy Polini Vespa Special 50 Primavera 125 ET3 - 213.0012
564,79 zł
Króciec ssący Polini Membran 24/28,5mm Vespa 50 Special 125 Primavera ET3 - 215.0115
505,65 zł
Króciec ssący Polini Membran 24/28,5mm Vespa 50 Special 125 Primavera ET3 - 215.0118
497,50 zł
Króciec ssący Polini Membran 16/25,5mm Vespa 50 Special - 215.0117
543,09 zł
Króciec ssący Polini Membran 19/25,5mm Vespa 50 Special Primavera ET3 - 215.0116
551,22 zł
Króciec ssący Polini podwójny 19/25,5mm Vespa 50 Special 125 Primavera ET3 - 215.0112
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Vespa N 50
- Vespa N 50 Special 2 kierunkowskazy 1972
- Vespa N 50 Special 4 kierunkowskazy 1979
- Vespa N 50 1963
- Vespa N 50 Special 1969
- Vespa N 50 Special 2 kierunkowskazy 1975
- Vespa N 50 1985
- Vespa N 50 automatyczna zmiana biegów 1989
- Vespa N 50 1964
- Vespa N 50 1965
- Vespa N 50 1966
- Vespa N 50 1967
- Vespa N 50 1968
- Vespa N 50 1969
- Vespa N 50 1970
- Vespa N 50 Special 1970
- Vespa N 50 1971
- Vespa N 50 Special 1971
- Vespa N 50 Special 1972
- Vespa N 50 Special wzmocniony 4-biegowy 1973
- Vespa N 50 Special 3-biegowy 1973
- Vespa N 50 Special wzmocniony 4-biegowy 1974
- Vespa N 50 Special 3-biegowy 1974
- Vespa N 50 Special wzmocniony 4-biegowy 1975
- Vespa N 50 Special 3-biegowy 1975
- Vespa N 50 Special 2 kierunkowskazy 1976
- Vespa N 50 Special 4 kierunkowskazy 1976
- Vespa N 50 Special 4-biegowy 1976
- Vespa N 50 Special wzmocniony 4-biegowy 1976
- Vespa N 50 Special 2 kierunkowskazy 1977
- Vespa N 50 Special 4 kierunkowskazy 1977
- Vespa N 50 Special 4-biegowy 1977
- Vespa N 50 Special ulepszony silnik 1977
- Vespa N 50 Special wzmocniony 4-biegowy 1977
- Vespa N 50 Special 2 kierunkowskazy 1978
- Vespa N 50 Special 4 kierunkowskazy 1978
- Vespa N 50 Special 4-biegowy 1978
- Vespa N 50 Special ulepszony silnik 1978
- Vespa N 50 Special wzmocniony 4-biegowy 1978
- Vespa N 50 Special 2 kierunkowskazy 1979
- Vespa N 50 Spezial 4 kierunkowskazy 1979
- Vespa N 50 Special 4-biegowy 1979
- Vespa N 50 Special ulepszony silnik 1979
- Vespa N 50 Special wzmocniony 4-biegowy 1979
- Vespa N 50 Special 2 kierunkowskazy 1980
- Vespa N 50 Special 4 kierunkowskazy 1980
- Vespa N 50 Special 4-biegowy 1980
- Vespa N 50 Special ulepszony silnik 1980
- Vespa N 50 Spezial wzmocniony 4-biegowy 1980
- Vespa N 50 Special 2 kierunkowskazy 1981
- Vespa N 50 Spezial 4 kierunkowskazy 1981
- Vespa N 50 Special 4-biegowy 1981
- Vespa N 50 Special ulepszony silnik 1981
- Vespa N 50 Special 2 kierunkowskazy 1982
- Vespa N 50 Special 4 kierunkowskazy 1982
- Vespa N 50 Special 4-biegowy 1982
- Vespa N 50 Special 2 kierunkowskazy 1983
- Vespa N 50 Spezial 4 kierunkowskazy 1983
- Vespa N 50 Special 4-biegowy 1983
- Vespa N 50 1986
- Vespa N 50 1987
- Vespa N 50 1988
- Vespa N 50 1989
- Vespa N 50 1990
- Vespa N 50 automatyczna zmiana biegów 1990
- Vespa N 50
- Vespa N 50 Special 3-biegowy 1972
- Vespa N 50 Special 4-biegowy 1975
- Vespa N 50 Special ulepszony silnik 1976
other_motorcycle_models
- Vespa PK 125
- Vespa PK 50
- Vespa Nuova 125
- Vespa NRG mc3 DD 50
- Vespa LXV 50
- Vespa GTV 250
- Vespa LXV 125
- Vespa GTV 125
- Vespa Vespino 50
- Vespa Sprint 125
- Vespa Sprint 50
- Vespa GTS 300
- Vespa Cosa 125
- Vespa GTS 125
- Vespa Cosa 200
- Vespa Elettrica 0
- Vespa S 150
- Vespa P 200
- Vespa SS 180
- Vespa PK 80
- Vespa GL 150
- Vespa PX 150
- Vespa Sprint 150
- Vespa V 150
- Vespa Primavera 150
- Vespa LXV 150
- Vespa Sei Giorni 300
- Vespa GTV 300
- Vespa Sport 100
- Vespa V 90
- Vespa 946 125
- Vespa S 125
- Vespa T2 125
- Vespa PX 125
- Vespa V 125
- Vespa S 50
- Vespa Spezial 50
- Vespa ET2 50
- Vespa Primavera 50
- Vespa Primavera 125