Części układu paliwowego motocykla
Yamaha XJ 750
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
47,69 zł
Pływak gaźnika Yamaha - 459471
23,78 zł
Uszczelka kranika Produkt OEM
9,88 zł
10,40 zł
Najniższa cena: 10,40 zł
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Yamaha XJ 650 750 - FBG-204-1
285,67 zł
300,70 zł
Najniższa cena: 300,70 zł
dostawa 0 złKomplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHK-16
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Yamaha XJ 750
- Yamaha XJ 750 Seca 1982
- Yamaha XJ 750 1984
- Yamaha XJ 750 Seca 1983
- Yamaha XJ 750 Seca 1984
- Yamaha XJ 750 1985
- Yamaha XJ 750 Midnight Maxim 1983
- Yamaha XJ 750 R Seca 1981
- Yamaha XJ 750 R Seca 1982
- Yamaha XJ 750 R Seca 1983
- Yamaha XJ 750 Seca 1981
- Yamaha XJ 750 Maxim 1983
- Yamaha XJ 750 Maxim 1982
- Yamaha XJ 750 X Maxim 1985
- Yamaha XJ 750 X Maxim 1986
- Yamaha XJ 750 F 1984
other_motorcycle_models
- Yamaha XJ 550
- Yamaha XJ 1100
- Yamaha XJ 650
- Yamaha XJ 400
- Yamaha XJ 600
- Yamaha XJ 900
- Yamaha XJ 900 Seca
- Yamaha XJ 500
- Yamaha XJ 600 Diversion
- Yamaha XJ 900 Diversion
- Yamaha XJ 700 Maxim
- Yamaha XJR 400
- Yamaha XJR 1300
- Yamaha XJR 1200
- Yamaha XJ6 600
- Yamaha XJ6 600 Diversion
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50