Części motocyklowe
Honda ST 1100 Pan European
Wybierz rocznik
Usuń motocykl
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 821
-15%
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
(57)
-10%
10,62 zł
11,80 zł
Najniższa cena: 11,80 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x43x4 - S410210012008
(2)
-5%
83,41 zł
87,80 zł
Najniższa cena: 87,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009
(11)
-10%
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
(6)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
(3)
-5%
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
(2)
-10%
31,76 zł
35,29 zł
Najniższa cena: 35,29 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 38x44x24 - S410210012034
(1)
-5%
122,55 zł
129,00 zł
Najniższa cena: 129,00 zł
Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F
(4)
-5%
92,14 zł
96,99 zł
Najniższa cena: 96,99 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R
(4)
Posiadamy Części motocyklowe do Honda ST 1100 Pan European
- Honda ST 1100 Pan European 2001
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 2001
- Honda ST 1100 Pan European 1990
- Honda ST 1100 Pan European 1991
- Honda ST 1100 Pan European 1992
- Honda ST 1100 Pan European 1993
- Honda ST 1100 Pan European 1994
- Honda ST 1100 Pan European 1995
- Honda ST 1100 Pan European 1996
- Honda ST 1100 Pan European 1997
- Honda ST 1100 Pan European 1998
- Honda ST 1100 Pan European 1999
- Honda ST 1100 Pan European 2000
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 1992
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 1993
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 1994
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 1995
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 1996
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 1997
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 1998
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 1999
- Honda ST 1100 A Pan European Jubi ABS 1999
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 2000
Inne modele
- Honda ST 1100
- Honda ST 1300
- Honda ST 90
- Honda ST 125
- Honda ST 70
- Honda ST 50
- Honda ST 50 Dax
- Honda ST 70 Dax
- Honda ST 1300 Pan European
- Honda SK 50
- Honda PA 25 Camino
- Honda VT 1300
- Honda NV 600
- Honda NV 400
- Honda NV 400 Steed
- Honda VTR 1000
- Honda TRX 450
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
Honda ST 1100 Pan European
Honda ST 1100 Pan European to motocykl szosowo-turystyczny, produkowany przez japoński koncern w latach 1990-2002. Duża szyba zapewniająca fenomenalną ochronę przed wiatrem, kufry boczne w standardzie i duży silnik, dzięki któremu nawet pod pełnym obciążeniem nigdy nie zabraknie mocy podczas wakacji. Taki zestaw, to doskonała propozycja dla wszystkich motocyklowych podróżników.
Honda ST 1100 Pan European została wyposażona w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 1084 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy z rozrządem DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą dwóch wałków rozrządu) otrzymał gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (model CV, średnica gardzieli - 32 mm), elektryczny rozrusznik i sterowany komputerowo cyfrowy zapłon tranzystorowy. Serce modelu ST 1100 Pan European generuje moc maksymalną 101,5 KM i maksymalny moment obrotowy 111 Nm. Taka specyfikacja nawet przy tak dużej masie własnej motocykla - ST 1100 waży na sucho aż 297 kilogramów - gwarantuje dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 220 km/h. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i bezobsługowego wału napędowego. Duże osiągi i jeszcze większa masa nie wykluczyły akceptowalnego zużycia paliwa. Średnie spalanie wynosi 5,8 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności aż 28 litrów zapewnia użytkownikom prawie 500 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
W prawdziwym “turystyku” nie mogło zabraknąć komfortowo zestrojonego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy (średnica lag - 43 mm) z systemem TRACK i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 296 mm z 3-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu zamontowano centralny amortyzator z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i odbicia oraz wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 296 mm i zacisk 3-tłoczkowy. Zarówno z przodu, jak i z tyłu hamulce zostały obdarzone systemem ABS.