check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Derbi Atlantis 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 441
Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES

stars    (23)
Rolki wariatora 16x13 5,0g - 60293
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Rolki wariatora 16x13 4,5g - 60292
Rolki wariatora 16x13 6,0g Honda - 60294
Rolki wariatora 16X13 3,5g - 60290
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 7,0 g (6 sztuk)
Rolki wariatora 16X13 7,0g - 60295
Rolki wariatora 16x13 4,0g - 60291
Rolki wariatora 16x13 8,0g - 60297
Rolki wariatora 16X13 7,5g - 60296
Rolki wariatora 16x13 6,0g kształt D - 85281
Rolki wariatora 16x13 6,5g - 202685
Rolki wariatora 16x13 8,5g - 60298
Rolki wariatora kształcie D 16x13 5,5g - 77197
Rolki wariatora 16x13 9.5g - 60299
Klocki hamulcowe EBC FA 093 SFA (2 szt.) - SFA093 -10%

39,42 zł

43,80 zł

Najniższa cena: 43,80 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 093 SFA (2 szt.) - SFA093

stars    (2)
Filtr powietrza gąbkowy Athena Piaggio Vespa - S410480200012 -10%

26,10 zł

29,00 zł

Najniższa cena: 29,00 zł

Filtr powietrza gąbkowy Athena Piaggio Vespa - S410480200012

stars    (2)
Rolki wariatora 16x13 10g - 202684
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 5,5 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 6,5 g (6 sztuk)
Pasek napędowy ATHENA 18,5x814 - S410000350015 -10%

45,94 zł

51,04 zł

Najniższa cena: 51,04 zł

Pasek napędowy ATHENA 18,5x814 - S410000350015

Rolki wariatora JMT 16x13 mm 8,5 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 5,0 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 6,2 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 4,7 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 8,0 g (6 sztuk)
Rolki wariatora Vicma 16x13 9g  - VIC-3926
Rolki wariatora Vicma 16x13 8g  - VIC-3924
Rolki wariatora Top Racing 6g 16X13mm - ROJ6069006
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 4,0 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 7,5 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 10 g (6 sztuk)
Rolki wariatora Vicma 16x13 6,5g  - VIC-3921
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 9,0 g (6 sztuk)

Posiadamy Części motocyklowe do Derbi Atlantis 50

  • Derbi Atlantis 50 H2O 1999
  • Derbi Atlantis 50 LC 1999
  • Derbi Atlantis 50 H2O 2000
  • Derbi Atlantis 50 H2O 2001
  • Derbi Atlantis 50 Bullet 2T 2002
  • Derbi Atlantis 50 O2 2002
  • Derbi Atlantis 50 O2 City 2002
  • Derbi Atlantis 50 Two Chic 2002
  • Derbi Atlantis 50 AC
  • Derbi Atlantis 50 Bullet 2T
  • Derbi Atlantis 50 O2
  • Derbi Atlantis 50 O2 City
  • Derbi Atlantis 50 O2 Red Bullet
  • Derbi Atlantis 50 Two Chic
  • Derbi Atlantis 50 AC 2004
  • Derbi Atlantis 50 Bullet 2T 2004
  • Derbi Atlantis 50 LC 2004
  • Derbi Atlantis 50 O2 2004
  • Derbi Atlantis 50 O2 City 2004
  • Derbi Atlantis 50 Two Chic 2004
  • Derbi Atlantis 50 AC 2005
  • Derbi Atlantis 50 LC 2005
  • Derbi Atlantis 50 O2 2005
  • Derbi Atlantis 50 O2 City 2005
  • Derbi Atlantis 50 Two Chic 2005
  • Derbi Atlantis 50 AC 2006
  • Derbi Atlantis 50 Bullet 2T 2006
  • Derbi Atlantis 50 LC 2006
  • Derbi Atlantis 50 O2 City 2006
  • Derbi Atlantis 50 Two Chic 2006
  • Derbi Atlantis 50 2T E2 2007
  • Derbi Atlantis 50 AC 2007
  • Derbi Atlantis 50 Bullet 2T 2007
  • Derbi Atlantis 50 LC 2007
  • Derbi Atlantis 50 2T E2 2008
  • Derbi Atlantis 50 4T 2008
  • Derbi Atlantis 50 AC 2008
  • Derbi Atlantis 50 Bullet 2T 2008
  • Derbi Atlantis 50 LC 2008
  • Derbi Atlantis 50 2T E2 2009
  • Derbi Atlantis 50 AC 2009
  • Derbi Atlantis 50 Bullet 2T 2009
  • Derbi Atlantis 50 2T E2 2010
  • Derbi Atlantis 50 AC 2010
  • Derbi Atlantis 50 Bullet 2T 2010
  • Derbi Atlantis 50 2T E2 2011
  • Derbi Atlantis 50 Bullet 2T 2011
  • Derbi Atlantis 50 2T E2 2012
  • Derbi Atlantis 50 Bullet 2T 2012

other_motorcycle_models

Derbi Atlantis 50 2T

Części motocyklowe

Derbi Atlantis to kompaktowy skuter z najniższej klasy pojemnościowej, którego środowiskiem naturalnym jest zatłoczone miasto. Jak przystało na produkt renomowanego, hiszpańskiego producenta model Atlantis cechuje wysoka jakość wykonania i długa lista zalet, które pozwoliły mu zdobyć dużą popularność na rodzimym i ogólnoeuropejskim rynku motoryzacyjnym. Oto najważniejsze z nich, które także w Polsce powiększyły grono miłośników marki Derbi.


  • Doskonały na start. Jednostka napędowa o pojemności skokowej 49 cm³, dzięki której Atlantis'em mogli poruszać się wszyscy posiadacze karty motorowerowej.

  • Mocny silnik. Moc maksymalna 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm w połączeniu z niską masą własną (około 88 kilogramów ze wszystkimi płynami) to gwarant dynamicznych przyspieszeń w ruchu miejskim i prędkości maksymalnej ponad 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta).

  • Prosta budowa. Chłodzenie powietrzem, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT i gaźnikowy układ zasilania- z naprawą i bieżącym serwisem takiego zestawu poradzi sobie każdy, kto choć trochę interesuje się mechaniką i ma na wyposażeniu swojego warsztatu zestaw podstawowych narzędzi.

  • Dostępność części zamiennych i tuningowych. Szeroki wachlarz wysokiej jakości podzespołów za rozsądną cenę sprawił, że utrzymanie Atlantis'a w dobrej formie nie nadwyręży nawet niewielkiego budżetu. Mimo, że ten model został skierowany do nieco starszych użytkowników, to swoboda modyfikacji jednostki napędowej przyciągnęła również nastoletnich motocyklistów i pozwoliła zwiększyć sprzedaż.

  • Niskie zużycie paliwa. Warto pamiętać, że Atlantis wszedł do oferty w 1998 roku, a w tamtych czasach średnie spalanie silnika dwusuwowego na poziomie 3 l/100 kilometrów (w cyklu miejskim) uchodziło za atrakcyjne i jak najbardziej akceptowalne. Na zbiorniku paliwa o pojemności 6 litrów Derbi zapewniało około 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu, co również było dużym plusem tego modelu.

  • Wytrzymała konstrukcja. Solidna rama z rur stalowych stała się fenomenalnym szkieletem dla komfortowo zestrojonego zawieszenia i wydajnego układu hamulcowego.

  • Wygoda i bezpieczeństwo podróżowania. Amortyzacją 12-calowych kół zajmował się klasyczny widelec teleskopowy i pojedynczy (olejowy) element resorująco-tłumiący oparty na jednostronnym wahaczu wleczonym, więc nawet na drogach o kiepskiej jakości nawierzchni pokonywanie znacznych dystansów było przyjemne. Wyhamowanie pojazdu powierzono pojedynczej, wentylowanej tarczy i jednotłoczkowemu zaciskowi hydraulicznemu (przód) oraz tradycyjnemu hamulcowi bębnowemu (tył), które wspólnie zapewniały krótką drogę hamowania.

  • Fenomenalne właściwości jezdne. Doskonała zwrotność, lekkość prowadzenia i dziecinnie prosta obsługa- w skuterze z najniższej klasy pojemnościowej to niezastąpione zalety dla początkujących użytkowników.

  • Ponadczasowy wygląd. Łagodne linie nadwozia, stonowana kolorystyka i obłe kształty- taka stylistyka nawet dziś, po 20 latach od premiery jest nadal aktualna i będzie przyciągać spojrzenia przechodniów.

  • Duża funkcjonalność. W skład wyposażenia seryjnego wchodzi pojemny kufer centralny, który wraz ze schowkiem pod kanapą i płaskim podestem pod stopami z pewnością w zupełności zaspokoi potrzeby użytkowników.

Jak widać Derbi Atlantis to dopracowany jednoślad, który w latach swojej obecności na rynku wart był swojej wysokiej ceny. Obecnie nie robi już takiego wrażenia na tle współczesnej konkurencji, nie mniej jednak będzie doskonałą propozycją dla osób, które szukają ciekawego skutera na rynku wtórnym.