Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 416
70,57 zł
Cewka zapłonowa Tajwan - 230026
25,20 zł
Szpilki wydechu M6 10szt - NK101.89
17,69 zł
Łożysko igiełkowe 10x14x12.5
Posiadamy Części motocyklowe do Derbi Paddock 50
- Derbi Paddock 50 AC 1999
- Derbi Paddock 50 LC 1999
- Derbi Paddock 50 AC 1998
- Derbi Paddock 50 LC 1998
- Derbi Paddock 50 AC 1996
- Derbi Paddock 50 AC 1997
- Derbi Paddock 50 LC 1996
- Derbi Paddock 50 LC 1997
other_motorcycle_models
- Derbi GP 50
- Derbi GPR 50
- Derbi Boulevard 50
- Derbi Senda 50
- Derbi Sonar 50
- Derbi Black Devil 50
- Derbi Mulhacen 125
- Derbi Boulevard 100
- Derbi Senda 125
- Derbi Atlantis 50
- Derbi GP1 200
- Derbi GPR 125
- Derbi DXR 250
- Derbi Cross City 125
- Derbi GP1 50
- Derbi GP1 125
- Derbi GPR 80
- Derbi Boulevard 200
- Derbi Atlantis 100
- Derbi GP1 250
- Derbi Coppa 75
- Derbi Mulhacen 660
- Derbi GPX 50
- Derbi Easy 50
- Derbi Aventura 50
- Derbi Astro 50
- Derbi Lobito 50
- Derbi Boulevard 150
- Derbi Boulevard 125
- Derbi Vamos 125
- Derbi Manhattan 50
- Derbi Furax 50
- Derbi Fenix 50
- Derbi MXR 50
- Derbi Predator 50
- Derbi DS 50
- Derbi FDS 50
- Derbi GPR 75
- Derbi Variant 125 Sport
- Derbi Vamos 25 FL
- Derbi Vamos 50
- Derbi Vamos 25 FLN
- Derbi Vamos 25
- Derbi Sonar 150
- Derbi DRX 250 4T
- Derbi Atlantis 50 4T
- Derbi Vamos 25 DT
- Derbi Hunter 50
Derbi Paddock 50
Derbi Paddock 50 to kompaktowy skuter miejski o sportowym charakterze, który pojawił się na polskim rynku w 1999 roku. Dynamiczna linia nadwozia z charakterystycznymi reflektorami, mocna jednostka napędowa i dopracowana konstrukcja, która zapewnia bezawaryjność przez długie lata. Popularny rodzaj silnika dwusuwowego i szeroki wybór części tuningowych pozwala zrobić z modelu Paddock 50 prawdziwego “potwora” z najniższej klasy pojemnościowej.
Derbi Paddock 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc za kierownicą hiszpańskiego skutera mogą zasiąść już 14-letni posiadacze prawa jazdy kategorii AM. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy posiada gaźnikowy układ zasilania, dwa rozruszniki (nożny i elektryczny) i cyfrowy zapłon CDI. Małolitrażowe serce modelu Paddock 50 generuje moc maksymalną 3,6 KM przy 6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 3 Nm przy 5750 obr./min. Po demontażu blokad fabrycznych, które ograniczają prędkość maksymalną do 45 km/h, kierowca Derbi będzie mógł rozpędzić się do nawet 75 km/h. Dynamiczny charakter dwusuwu zapewnia żwawe przyspieszenia, więc użytkownicy Paddocka 50 nie będą pozostawali w tyle za innymi uczestnikami ruchu drogowego. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Na pokładzie Derbi Paddock 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 6 litrów, który przy średnim spalaniu na poziomie 2,8 l/100 kilometrów gwarantuje zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Na warunki miejskie taka wartość wydaje się być w pełni wystarczająca.
Konstrukcja Derbi Paddock 50 opiera się na stalowej ramie przestrzennej, która zapewnia odpowiednią sztywność i pewność podczas dynamicznej jazdy. W parze z mocną, jak na tę klasę pojemnościową, jednostką napędową idą skuteczne hamulce i optymalnie zestrojone zawieszenie. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy typu upside-down i wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano jeden amortyzator olejowy i tradycyjny hamulec bębnowy. Derbi Paddock 50 porusza się na 12 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe.