check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Derbi Paddock 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 416
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Świeca zapłonowa NGK B8HS - B8HS -10%

12,33 zł

13,70 zł

Najniższa cena: 13,70 zł

Świeca zapłonowa NGK B8HS - B8HS

stars    (12)
Moduł zapłonowy C.D.I Yamaha 3KJ - 74559
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Akumulator standardowy 12V 4 Ah WM Motor YB4L-B
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

10,99 zł

Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

stars    (3)
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK B9ES - B9ES -10%

12,87 zł

14,30 zł

Najniższa cena: 14,30 zł

Świeca zapłonowa NGK B9ES - B9ES

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Świeca zapłonowa NGK CR7E - CR7E -10%

33,48 zł

37,20 zł

Najniższa cena: 37,20 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7E - CR7E

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFA (2 szt.) - SFA115 -10%

26,33 zł

29,25 zł

Najniższa cena: 29,25 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFA (2 szt.) - SFA115

stars    (8)
Świeca zapłonowa NGK BR8HIX irydowa - BR8HIX -10%

62,82 zł

69,80 zł

Najniższa cena: 69,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8HIX irydowa - BR8HIX

stars    (4)
Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B -10%

118,20 zł

131,33 zł

Najniższa cena: 131,33 zł

Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B

stars    (19)
Automat stopu przód JMP

23,89 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (1)
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Świeca zapłonowa NGK CR7EIX irydowa - CR7EIX -10%

60,75 zł

67,50 zł

Najniższa cena: 67,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7EIX irydowa - CR7EIX

stars    (2)
Akumulator żelowy 12V 5Ah JMT YB4L-B 5A CB4L-B
Moduł zapłonowy Minarelli 2T Tuning - 188967
Świeca zapłonowa Denso IW27 Irydowa - BR9EIX - IW27
Cewka zapłonowa Tajwan - 230026
Szpilki wydechu M6 10szt   - NK101.89
Cewka zapłonowa Naraku Racing V2 - NK390.01
Rozrusznik elektryczny - 81171

71,24 zł

Rozrusznik elektryczny - 81171

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFAC (2 szt.) - SFAC115 -10%

30,42 zł

33,80 zł

Najniższa cena: 33,80 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFAC (2 szt.) - SFAC115

stars    (8)
Łożysko igiełkowe 10x14x12.5
Cewka zapłonowa JMP High Power
Moduł zapłonowy Zipp Minarelli Tuning 2T - 189012

Posiadamy Części motocyklowe do Derbi Paddock 50

  • Derbi Paddock 50 AC 1999
  • Derbi Paddock 50 LC 1999
  • Derbi Paddock 50 AC 1998
  • Derbi Paddock 50 LC 1998
  • Derbi Paddock 50 AC 1996
  • Derbi Paddock 50 AC 1997
  • Derbi Paddock 50 LC 1996
  • Derbi Paddock 50 LC 1997

other_motorcycle_models

Derbi Paddock 50

Derbi Paddock 50 to kompaktowy skuter miejski o sportowym charakterze, który pojawił się na polskim rynku w 1999 roku. Dynamiczna linia nadwozia z charakterystycznymi reflektorami, mocna jednostka napędowa i dopracowana konstrukcja, która zapewnia bezawaryjność przez długie lata. Popularny rodzaj silnika dwusuwowego i szeroki wybór części tuningowych pozwala zrobić z modelu Paddock 50 prawdziwego “potwora” z najniższej klasy pojemnościowej. Derbi Paddock 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc za kierownicą hiszpańskiego skutera mogą zasiąść już 14-letni posiadacze prawa jazdy kategorii AM. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy posiada gaźnikowy układ zasilania, dwa rozruszniki (nożny i elektryczny) i cyfrowy zapłon CDI. Małolitrażowe serce modelu Paddock 50 generuje moc maksymalną 3,6 KM przy 6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 3 Nm przy 5750 obr./min. Po demontażu blokad fabrycznych, które ograniczają prędkość maksymalną do 45 km/h, kierowca Derbi będzie mógł rozpędzić się do nawet 75 km/h. Dynamiczny charakter dwusuwu zapewnia żwawe przyspieszenia, więc użytkownicy Paddocka 50 nie będą pozostawali w tyle za innymi uczestnikami ruchu drogowego. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Na pokładzie Derbi Paddock 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 6 litrów, który przy średnim spalaniu na poziomie 2,8 l/100 kilometrów gwarantuje zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Na warunki miejskie taka wartość wydaje się być w pełni wystarczająca. Konstrukcja Derbi Paddock 50 opiera się na stalowej ramie przestrzennej, która zapewnia odpowiednią sztywność i pewność podczas dynamicznej jazdy. W parze z mocną, jak na tę klasę pojemnościową, jednostką napędową idą skuteczne hamulce i optymalnie zestrojone zawieszenie. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy typu upside-down i wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano jeden amortyzator olejowy i tradycyjny hamulec bębnowy. Derbi Paddock 50 porusza się na 12 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe.