Części motocyklowe
Generic XOR 50 Competition
Wybierz rocznik
Usuń motocykl
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1527
31,99 zł
Łożysko igiełkowe SKF 12x16x13
-10%
23,31 zł
25,90 zł
Najniższa cena: 25,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 31x43x10,3 - P40FORK455015
(7)
22,25 zł
Żarówka Osram 12V 35/35W HS1 PX43t
Posiadamy Części motocyklowe do Generic XOR 50 Competition
- Generic XOR 50 2 Competition 2011
- Generic XOR 50 2 Competition 2012
- Generic XOR 50 Competition 2006
- Generic XOR 50 Competition 2007
- Generic XOR 50 Competition 2008
- Generic XOR 50 Competition 2009
- Generic XOR 50 2 Competition 2010
- Generic XOR 50 Competition 2005
- Generic XOR 50 2 Competition 2013
- Generic XOR 50 2 Competition 2014
other_motorcycle_models
- Generic XOR 50 Stroke
- Generic XOR 125
- Generic XOR 50
- Generic XOR 50 Williams
- Generic XOR 50 Anniversary
- Generic Race 125
- Generic Demonio 125
- Generic Inox 125
- Generic Vionis 0
- Generic Vertigo 125
- Generic Sirion 125
- Generic Worx 125
- Generic GRS 125
- Generic TW 125
- Generic Vertigo 50
- Generic Classic 50
- Generic Vendetta 50
- Generic Jump 50
- Generic Sirion 50
- Generic Pandora 50
- Generic TR 50
- Generic Cracker 50
- Generic Onyx 50
- Generic Race 50
- Generic Ideo 50
- Generic Trigger 50
- Generic GRS 600
- Generic Soho 150
- Generic Code 200
- Generic Epico 50
- Generic Worx 150
- Generic Code 150
- Generic Code 125
- Generic Zion 125
- Generic TR 125
- Generic Toxic 50
- Generic Soho 125
- Generic Zion 150
- Generic Trigger 125
- Generic Explorer Race GT 50 2T
- Generic Stream 0
- Generic Roc 50
- Generic Explorer Race GT 125
- Generic Sirion 50 2T
- Generic Stroke 50
Generic XOR 50
Generic XOR 50 to kompaktowy skuter miejski o sportowym charakterze, produkowany przez austriacki koncern od 2008 roku. Agresywna stylistyka, mocny silnik dwusuwowy i jakość wykonania, która robi wrażenie w skuterze z tej półki cenowej - oto początek długiej listy zalet modelu XOR 50, który stał się jednym z najpopularniejszych modeli tej marki.
Generic XOR 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 4 KM i maksymalny moment obrotowy 4,5 Nm, które trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Takie osiągi przy masie własnej na poziomie 96 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) stały się gwarancją bardzo dynamicznych przyspieszeń - oczywiście jak na tę klasę pojemnościową - i prędkości maksymalnej ponad 85 km/h. Naturalnie, aby cieszyć się pełnym potencjałem dwusuwu należy uprzednio zdemontować blokady fabryczne, których producent musiał użyć w celu ograniczenia prędkości maksymalnej do ustawowych 45 km/h. Na pokładzie Generic XOR 50 znajdziemy również gaźnikowy układ zasilania, automatyczny system smarowania silnika, układ wydechowy ze stali nierdzewnej, elektroniczny zapłon CDI i dwa rodzaje rozrusznika (nożny i elektryczny). Niska masa i dopracowana konstrukcja silnika zaowocowały atrakcyjnym zużyciem paliwa. Średnie spalanie w mieście wynosi 2,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 7,5 litra zapewnia zasięg 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Generic XOR 50 - jako niezastąpiony środek miejskiego transportu - otrzymał miękko zestrojone zawieszenie zapewniające duży komfort jazdy oraz wydajny układ hamulcowy, który fenomenalnie radzi sobie z niewielką masą skutera i oferowanymi przez niego osiągami. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym, z tyłu zaś - amortyzator olejowy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i mechaniczny hamulec bębnowy.