Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 512
-10%
10,62 zł
11,80 zł
Najniższa cena: 11,80 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x43x4 - S410210012008
(2)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
(3)
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x50x11 - P40FORK455042
(5)
-10%
13,50 zł
15,00 zł
Najniższa cena: 15,00 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35,1x42,7x4 - S410210012060
(1)
3,99 zł
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
Posiadamy Części motocyklowe do Honda CMX 450 Rebel
- Honda CMX 450 C Rebel 1986
- Honda CMX 450 C Rebel 1987
- Honda CMX 450 C Rebel 1988
other_motorcycle_models
- Honda CMX 1100
- Honda CMX 250
- Honda CMX 300
- Honda CMX 500
- Honda CMX 250 Rebel
- Honda CMX 500 Rebel
- Honda CMX 1100 Rebel DCT
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
- Honda SL 90
- Honda NB 50
- Honda SL 70
- Honda SCV 100
- Honda NHX 110
- Honda NSC 110
- Honda NC 700
Honda CMX 450 Rebel
Honda CMX 450 Rebel to motocykl klasy soft chopper/cruiser produkowany przez japoński koncern w latach 1986-1987. Został stworzony z myślą o początkujących motocyklistach i niskich osobach, które nie są gotowe na większe jednoślady. Nisko umieszczona kanapa, silnik o satysfakcjonujących osiągach i niewielka masa, dzięki której pojazd prowadzi się lekko i intuicyjnie - oto cechy, dzięki którym Honda dotarła do grona mniej doświadczonych kierowców i odniosła w tym segmencie spory sukces (razem z mniejszym modelem Rebel 250).
Honda CMX 450 Rebel została wyposażona w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 447 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (trzy zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania marki Keihin (średnica gardzieli - 32 mm, dwa gaźniki), elektryczny rozrusznik i zapłon elektroniczny. Niepozorne serce modelu CMX 450 Rebel generuje moc maksymalną 38 KM przy 8000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 44 Nm przy 6250 obr./min, co pozwala na jazdę z prędkością nawet 160 km/h. Honda zadowala również przyspieszeniem - na ¼ mili uzyskała wynik 14,4 sek. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą mokrego sprzęgła wielotarczowego, manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i klasycznego łańcucha napędowego. Niewysilony silnik i niewygórowana masa własna motocykla (na sucho 174 kilogramy) sprawiają, że na zbiorniku paliwa o pojemności 12 litrów użytkownicy pokonają nawet 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Hondy CMX 450 Rebel opiera się na stalowej ramie o budowie podwójnej kołyski i dwustronnym wahaczu wleczonym. Z przodu zamontowano konwencjonalny widelec teleskopowy (średnica lag - 38 mm) o skoku 140 mm i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 240 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy dwa amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tradycyjny hamulec bębnowy o średnicy 230 mm. Honda CMX 450 Rebel porusza się na szprychowych kołach o średnicy 18 i 15 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 100/90-18 i 140/90-15 (przód/tył).