Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
127,61 zł
134,33 zł
Najniższa cena: 134,33 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 677 (2 szt.) - MCB677
87,21 zł
96,90 zł
Najniższa cena: 96,90 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR1316.39, 39z rozmiar 520 - JTR1316.39
132,52 zł
139,49 zł
Najniższa cena: 139,49 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 677 SV (2 szt.) - MCB677SV
137,87 zł
145,13 zł
Najniższa cena: 145,13 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 841 SH (2 szt.) - MCB841SH
28,87 zł
Filtr oleju Emgo - 10-82240
156,16 zł
Filtr powietrza Emgo - 12-90734
645,36 zł
679,33 zł
Najniższa cena: 679,33 zł
dostawa 0 złTarcza hamulcowa TRW Lucas MST 447 RAC przód - MST447RAC
Posiadamy Części motocyklowe do Honda NM4 750 Vultus
- Honda NM4 750 Vultus ABS 2014
- Honda NM4 750 Vultus ABS 2015
- Honda NM4 750 Vultus ABS 2016
other_motorcycle_models
- Honda NC 750
- Honda NC 700
- Honda NC 700
- Honda NCH 50
- Honda NCZ 50 Motocompo
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
- Honda SL 90
- Honda NB 50
- Honda SL 70
- Honda SCV 100
- Honda NHX 110
- Honda NSC 110
- Honda Z 125
- Honda VT 500
- Honda MUV 700
Honda NC 750 S
Honda NC 750 S to kompaktowy motocykl klasy naked stworzony z myślą o codziennej eksploatacji w zatłoczonym mieście. Smukła sylwetka, dwusprzęgłowa skrzynia biegów DCT (jako jedna z opcji), mocna, ale też oszczędna jednostka napędowa i duży zasięg na jednym tankowaniu to zalety, którym nie oprze się żaden amator wędrówek po betonowej dżungli.
Model NC 750 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności 745 cm³. Chłodzony cieczą twin posiada ośmiozaworową głowicę z pojedynczym wałkiem rozrządu i wałek wyrównoważający, które przyczyniają się do wysokiej kultury pracy i dają pewność przyjemnego użytkowania bez odczuwania zbędnych wibracji. Dzięki zasilaniu elektronicznym systemem wtrysku paliwa PGM-Fi uzyskano spalanie na poziomie 3,5 l/ 100 kilometrów (cykl mieszany na załączonym trybie D), co przy zbiorniku paliwa o pojemności ponad 14 litrów gwarantuje zasięg około 400 kilometrów na jednym tankowaniu. Dla użytkowników nastawiających się na codzienną eksploatację taka wartość będzie w pełni satysfakcjonująca, tym bardziej, że nie wyklucza ona dynamicznej jazdy. Moc maksymalna 55 KM i maksymalny moment obrotowy 68 Nm zapewnią natychmiastowe przyspieszenia i żwawą reakcję na ruch manetki gazu. Miłym zaskoczeniem na trasie będzie prędkość maksymalna ponad 180 km/h, która w pełni pozwoli korzystać z uroków pokonywanych dróg bez wygórowanych ograniczeń prędkości.
W ofercie Hondy model NC 750 S występuje w dwóch wariantach, które różnią się od siebie rodzajem zastosowanej przekładni. Pierwszym z nich jest tradycyjna, manualna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach współpracująca z ręcznie sterowanym sprzęgłem. Klasyczne rozwiązanie zapewni intuicyjną i precyzyjną obsługę nawet w rękach początkujących motocyklistów. Drugim jest innowacyjne DCT, czyli dwusprzęgłowa przekładnia automatyczna (Dual Clutch Transmission). Mimo początkowych wątpliwości, czy taki typ skrzyni biegów sprawdzi się w pełnoprawnym motocyklu, obecnie jest to zaskakująco chętnie wybierane rozwiązanie wśród użytkowników z całego świata. Podczas jazdy kierowca nie musi sobie zaprzątać głowy zmianą biegów i obsługą sprzęgła, a zaawansowana elektronika sama zadecyduje w którym momencie zredukować lub zwiększyć przełożenie. Dzięki dwóm sprzęgłom sama zmiana jest niemalże niezauważalna i niesamowicie szybka, co w tego typu jednośladzie sprawdza się znakomicie. Co prawda, NC 750 S ze skrzynią DCT jest prawie 4 tys. droższy od bazowego modelu, jednakże czy jest to zbyt wysoka cena za odrobinę luksusu? Bynajmniej, co potwierdza porównywalna sprzedaż obu wariantów (biorąc pod uwagę rynek ogólnoświatowy, w Polsce nadal góruje konwencjonalny manual).
Szkieletem konstrukcji jest stalowa rama typu Diamant, będąca wytrzymałym i sztywnym oparciem dla pozostałych podzespołów podwozia. W skład zawieszenia wchodzi masywny widelec teleskopowy (golenie o średnicy 41 mm) i pojedynczy amortyzator z siedmiostopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, który oparto na stalowym wahaczu typu Pro-Link. Optymalne zestrojenie z naciskiem na komfort i zadowalający skok zawieszeń (135 mm z przodu i 150 mm z tyłu) dają pewność, że zarówno w mieście jak i na trasie podróżowanie będzie czystą przyjemnością. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się efektywny układ hamulcowy z dwukanałowym systemem ABS, który nie dopuści do blokady kół podczas gwałtownego hamowania w złych warunkach. Na przedniej osi znajdziemy dwie tarcze hamulcowe typu Wave o średnicy 320 mm i dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne z klockami hamulcowymi ze spieków metali, zaś na tylnej pojedynczą, nieco mniejszą, bo 240 milimetrową tarczę typu Wave i zacisk dwutłoczkowy. Taki zestaw w maszynie o masie własnej 217 kilogramów zapewnia krótką drogę hamowania i pełną skuteczność niezależnie od sytuacji napotkanych podczas jazdy. Warto zaznaczyć, że model NC 750 S porusza się na ażurowych felgach z lekkich stopów aluminium, które zapewniają niską masę nieresorowaną, a w efekcie- łatwe prowadzenie i zwinność podczas powolnych manewrów.
Kilka wersji kolorystycznych, nowoczesny design, agresywna stylistyka i ponadczasowe proporcje- tak prezentuje się NC 750 S, który z tak niską ceną ma szansę stać się prawdziwym bestsellerem na ogólnoświatowym rynku.