check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda NM4 750 Vultus

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 43
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196

stars    (5)
Klocki hamulcowe EBC FA 257/2 SFA (2 szt.) - SFA257/2 -10%

31,05 zł

34,50 zł

Najniższa cena: 34,50 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 257/2 SFA (2 szt.) - SFA257/2

Klocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK IFR6G-11 irydowa - 1314 -10%

68,85 zł

76,50 zł

Najniższa cena: 76,50 zł

Świeca zapłonowa NGK IFR6G-11 irydowa - 1314

Klocki hamulcowe EBC FA 196 V (2 szt.) - FA196V -10%

101,75 zł

113,05 zł

Najniższa cena: 113,05 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 196 V (2 szt.) - FA196V

stars    (5)
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 677 (2 szt.) - MCB677 -5%

127,61 zł

134,33 zł

Najniższa cena: 134,33 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 677 (2 szt.) - MCB677

stars    (2)
Filtr powietrza Hiflofiltro HFA 1715 - HFA1715 -15%

66,92 zł

78,73 zł

Najniższa cena: 78,73 zł

Filtr powietrza Hiflofiltro HFA 1715 - HFA1715

Klocki hamulcowe EBC FA 140 HH (2 szt.) - FA140HH -10%

134,23 zł

149,14 zł

Najniższa cena: 149,14 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 140 HH (2 szt.) - FA140HH

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 196 HH (2 szt.) - FA196HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 196 HH (2 szt.) - FA196HH

stars    (5)
Filtr oleju Athena FFP004 (HF204) - FFP004 -10%

29,54 zł

32,82 zł

Najniższa cena: 32,82 zł

Filtr oleju Athena FFP004 (HF204) - FFP004

stars    (22)
Klocki hamulcowe EBC FA 140 V (2 szt.) - FA140V -10%

101,75 zł

113,05 zł

Najniższa cena: 113,05 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 140 V (2 szt.) - FA140V

stars    (1)
Filtr oleju Ison 204 HF204 - ISON 204
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 832 P (2 szt.) - MCB832P -5%

79,61 zł

83,80 zł

Najniższa cena: 83,80 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 832 P (2 szt.) - MCB832P

Zębatka tył stalowa JT JTR1316.39, 39z rozmiar 520 - JTR1316.39 -10%

87,21 zł

96,90 zł

Najniższa cena: 96,90 zł

Zębatka tył stalowa JT JTR1316.39, 39z rozmiar 520 - JTR1316.39

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 677 SV (2 szt.) - MCB677SV -5%

132,52 zł

139,49 zł

Najniższa cena: 139,49 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 677 SV (2 szt.) - MCB677SV

stars    (2)
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 841 (2 szt.) - MCB841 -5%

111,82 zł

117,70 zł

Najniższa cena: 117,70 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 841 (2 szt.) - MCB841

Klocki hamulcowe EBC FA 196 komplet - FA196 -10%

170,68 zł

189,64 zł

Najniższa cena: 189,64 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 196 komplet - FA196

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 841 SH (2 szt.) - MCB841SH -5%

137,87 zł

145,13 zł

Najniższa cena: 145,13 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 841 SH (2 szt.) - MCB841SH

Filtr oleju Emgo  - 10-82240
Filtr powietrza K&N HA-7012 Honda - HA-7012
Filtr oleju PC Racing PCS1 nierdzewny - PCS1
Filtr powietrza Emgo  - 12-90734
Tarcza hamulcowa Moto-Master Halo Fixed Road tył - 110529
Tarcza hamulcowa Moto-Master Halo Fixed Road przód - 110532
Tarcza hamulcowa Moto-Master Flame Fixed tył - 110528
Tarcza hamulcowa TRW Lucas MST 447 RAC przód - MST447RAC -5%

645,36 zł

679,33 zł

Najniższa cena: 679,33 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Tarcza hamulcowa TRW Lucas MST 447 RAC przód - MST447RAC

Tłumik wydech Spark Monster NC700

2 372,54 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Tłumik wydech Spark Monster NC700

Posiadamy Części motocyklowe do Honda NM4 750 Vultus

  • Honda NM4 750 Vultus ABS 2014
  • Honda NM4 750 Vultus ABS 2015
  • Honda NM4 750 Vultus ABS 2016

other_motorcycle_models

Honda NC 750 S

Części motocyklowe

Honda NC 750 S to kompaktowy motocykl klasy naked stworzony z myślą o codziennej eksploatacji w zatłoczonym mieście. Smukła sylwetka, dwusprzęgłowa skrzynia biegów DCT (jako jedna z opcji), mocna, ale też oszczędna jednostka napędowa i duży zasięg na jednym tankowaniu to zalety, którym nie oprze się żaden amator wędrówek po betonowej dżungli.

Model NC 750 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności 745 cm³. Chłodzony cieczą twin posiada ośmiozaworową głowicę z pojedynczym wałkiem rozrządu i wałek wyrównoważający, które przyczyniają się do wysokiej kultury pracy i dają pewność przyjemnego użytkowania bez odczuwania zbędnych wibracji. Dzięki zasilaniu elektronicznym systemem wtrysku paliwa PGM-Fi uzyskano spalanie na poziomie 3,5 l/ 100 kilometrów (cykl mieszany na załączonym trybie D), co przy zbiorniku paliwa o pojemności ponad 14 litrów gwarantuje zasięg około 400 kilometrów na jednym tankowaniu. Dla użytkowników nastawiających się na codzienną eksploatację taka wartość będzie w pełni satysfakcjonująca, tym bardziej, że nie wyklucza ona dynamicznej jazdy. Moc maksymalna 55 KM i maksymalny moment obrotowy 68 Nm zapewnią natychmiastowe przyspieszenia i żwawą reakcję na ruch manetki gazu. Miłym zaskoczeniem na trasie będzie prędkość maksymalna ponad 180 km/h, która w pełni pozwoli korzystać z uroków pokonywanych dróg bez wygórowanych ograniczeń prędkości.

W ofercie Hondy model NC 750 S występuje w dwóch wariantach, które różnią się od siebie rodzajem zastosowanej przekładni. Pierwszym z nich jest tradycyjna, manualna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach współpracująca z ręcznie sterowanym sprzęgłem. Klasyczne rozwiązanie zapewni intuicyjną i precyzyjną obsługę nawet w rękach początkujących motocyklistów. Drugim jest innowacyjne DCT, czyli dwusprzęgłowa przekładnia automatyczna (Dual Clutch Transmission). Mimo początkowych wątpliwości, czy taki typ skrzyni biegów sprawdzi się w pełnoprawnym motocyklu, obecnie jest to zaskakująco chętnie wybierane rozwiązanie wśród użytkowników z całego świata. Podczas jazdy kierowca nie musi sobie zaprzątać głowy zmianą biegów i obsługą sprzęgła, a zaawansowana elektronika sama zadecyduje w którym momencie zredukować lub zwiększyć przełożenie. Dzięki dwóm sprzęgłom sama zmiana jest niemalże niezauważalna i niesamowicie szybka, co w tego typu jednośladzie sprawdza się znakomicie. Co prawda, NC 750 S ze skrzynią DCT jest prawie 4 tys. droższy od bazowego modelu, jednakże czy jest to zbyt wysoka cena za odrobinę luksusu? Bynajmniej, co potwierdza porównywalna sprzedaż obu wariantów (biorąc pod uwagę rynek ogólnoświatowy, w Polsce nadal góruje konwencjonalny manual).

Szkieletem konstrukcji jest stalowa rama typu Diamant, będąca wytrzymałym i sztywnym oparciem dla pozostałych podzespołów podwozia. W skład zawieszenia wchodzi masywny widelec teleskopowy (golenie o średnicy 41 mm) i pojedynczy amortyzator z siedmiostopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, który oparto na stalowym wahaczu typu Pro-Link. Optymalne zestrojenie z naciskiem na komfort i zadowalający skok zawieszeń (135 mm z przodu i 150 mm z tyłu) dają pewność, że zarówno w mieście jak i na trasie podróżowanie będzie czystą przyjemnością. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się efektywny układ hamulcowy z dwukanałowym systemem ABS, który nie dopuści do blokady kół podczas gwałtownego hamowania w złych warunkach. Na przedniej osi znajdziemy dwie tarcze hamulcowe typu Wave o średnicy 320 mm i dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne z klockami hamulcowymi ze spieków metali, zaś na tylnej pojedynczą, nieco mniejszą, bo 240 milimetrową tarczę typu Wave i zacisk dwutłoczkowy. Taki zestaw w maszynie o masie własnej 217 kilogramów zapewnia krótką drogę hamowania i pełną skuteczność niezależnie od sytuacji napotkanych podczas jazdy. Warto zaznaczyć, że model NC 750 S porusza się na ażurowych felgach z lekkich stopów aluminium, które zapewniają niską masę nieresorowaną, a w efekcie- łatwe prowadzenie i zwinność podczas powolnych manewrów.

Kilka wersji kolorystycznych, nowoczesny design, agresywna stylistyka i ponadczasowe proporcje- tak prezentuje się NC 750 S, który z tak niską ceną ma szansę stać się prawdziwym bestsellerem na ogólnoświatowym rynku.