Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 195
90,89 zł
Rozrusznik elektryczny - 135706
-10%
35,91 zł
39,90 zł
Najniższa cena: 39,90 zł
Zębatka przód JT JTF410.14, 14z rozmiar 428 - JTF410.14
(10)
-15%
80,31 zł
94,48 zł
Najniższa cena: 94,48 zł
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 126 otwarty z zapinką - 428HSB-126-CL
(10)
25,20 zł
Szpilki wydechu M6 10szt - NK101.89
18,99 zł
Filtr oleju Mahle OX406 - OX 406
-10%
17,82 zł
19,80 zł
Najniższa cena: 19,80 zł
Zębatka przód JT JTF426.15, 15z rozmiar 428 - JTF426.15
(5)
-10%
72,33 zł
80,37 zł
Najniższa cena: 80,37 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR810.36, 36z rozmiar 428 - JTR810.36
(10)
-10%
31,32 zł
34,80 zł
Najniższa cena: 34,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 32x44x11 - P40FORK455074
(4)
-20%
82,79 zł
103,49 zł
Najniższa cena: 103,49 zł
Łańcuch napędowy DID 428 D 126 otwarty z zapinką - DID428D-126
(13)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-20%
151,79 zł
189,74 zł
Najniższa cena: 189,74 zł
Łańcuch napędowy DID 428 HD 126 G&G otwarty z zapinką złoty - DID428HDG&G-126
(19)
Posiadamy Części motocyklowe do Hyosung GA 125
- Hyosung GA 125 2V Cruise I 1998
- Hyosung GA 125 F 4V Cruise II 1998
- Hyosung GA 125 F 4V Cruise II 1999
- Hyosung GA 125 F 4V Cruise II 2000
- Hyosung GA 125 F 4V Cruise II Classic 2000
- Hyosung GA 125 F 4V Cruise II De Luxe 2000
- Hyosung GA 125 F 4V Cruise II Classic 2001
- Hyosung GA 125 F 4V Cruise II De Luxe 2001
- Hyosung GA 125 2V Cruise I 1997
- Hyosung GA 125 F 4V Cruise II 1997
- Hyosung GA 125 F 4V Cruise II Classic 1999
- Hyosung GA 125 F 4V Cruise II De Luxe 1999
- Hyosung GA 125 Cruise 1996
- Hyosung GA 125 Cruise 1999
- Hyosung GA 125 Cruise I 1999
- Hyosung GA 125 Cruise 2000
- Hyosung GA 125 Cruise I 2000
- Hyosung GA 125 Cruise 2001
- Hyosung GA 125 Cruise I 2001
- Hyosung GA 125 Cruise 2002
- Hyosung GA 125 Cruise I 2002
- Hyosung GA 125 Cruise II Classic 2002
- Hyosung GA 125 Cruise
- Hyosung GA 125 Cruise I
- Hyosung GA 125 Cruise II Classic
- Hyosung GA 125 Cruise II Classic 2009
- Hyosung GA 125 Cruise I 2008
- Hyosung GA 125 Cruise II Classic 2008
- Hyosung GA 125 Cruise I 2007
- Hyosung GA 125 Cruise II Classic 2007
- Hyosung GA 125 Cruise 2006
- Hyosung GA 125 Cruise I 2006
- Hyosung GA 125 Cruise II Classic 2006
- Hyosung GA 125 Cruise 2005
- Hyosung GA 125 Cruise I 2005
- Hyosung GA 125 Cruise II Classic 2005
- Hyosung GA 125 Cruise 2004
- Hyosung GA 125 Cruise I 2004
- Hyosung GA 125 Cruise II Classic 2004
other_motorcycle_models
- Hyosung SB 50
- Hyosung GD 250
- Hyosung Rush 50
- Hyosung ST7 700
- Hyosung TE 50
- Hyosung TE 100
- Hyosung TE 90
- Hyosung XRX 125
- Hyosung TE 450
- Hyosung MS3 125
- Hyosung MS3 250
- Hyosung GV 650
- Hyosung GV 300
- Hyosung GV 250
- Hyosung GV 125
- Hyosung GT 650
- Hyosung GT 250
- Hyosung GT 125
- Hyosung SF 50
- Hyosung V2 125
- Hyosung RX 125
- Hyosung KR 110
- Hyosung FX 110
- Hyosung MS1 125
- Hyosung EZ 100
- Hyosung TE 400
- Hyosung Boomer 125
- Hyosung SD 50
- Hyosung Cab 100
- Hyosung RT 125
- Hyosung TE 650
- Hyosung RX 450
- Hyosung ST7 750
- Hyosung GD 125
- Hyosung GTR 125
- Hyosung XRX 400
- Hyosung GPS 125
- Hyosung GS 125
- Hyosung Grand Prix 125
- Hyosung GF 125
- Hyosung Cab 50
- Hyosung ST 700
- Hyosung Quad 450
- Hyosung GT 600
- Hyosung Supercab 100
- Hyosung RTV 125
- Hyosung NewTee Up 25
Hyosung GA 125
Hyosung GA 125 to małolitrażowy motocykl klasy cruiser/soft chopper produkowany przez południowokoreański koncern w latach 1997-2000. Ponadczasowa stylistyka, wygodna pozycja za kierownicą, konstrukcja oparta na sprawdzonych rozwiązaniach (jednostka napędowa to kopia silnika zaprojektowanego przez Hondę) oraz niskie koszty zakupu i eksploatacji to największe zalety modelu GA 125. Warto wspomnieć także o nieskomplikowanej budowie i szerokim wachlarzu części zamiennych, dzięki którym samodzielna naprawa Hyosunga nie stanowi żadnego problemu.
Hyosung GA 125 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 ccm, dzięki czemu można go prowadzić już na podstawie prawa jazdy kategorii A1 lub B (na określonych warunkach). Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, rozrusznik elektryczny (w pierwszych modelach również rozrusznik nożny/kickstarter) i zapłon CDI. Małolitrażowe serce modelu GA 125 generuje moc maksymalną 14,3 KM przy 8600 obr./min i maksymalny moment obrotowy 11 Nm przy 8000 obr./min, co przy masie własnej na poziomie 142 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) pozwala dynamicznie przyspieszać i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną około 115 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Hyosung GA 125 posiada zbiornik paliwa o pojemności 14,5 litra, co przy średnim spalaniu na poziomie 3,2 l/100 kilometrów gwarantuje zasięg około 450 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Hyosunga GA 125 jest stalowa rama kołyskowa (podwójna) i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Z przodu motocykla znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 260 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano dwa amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tradycyjny hamulec bębnowy o średnicy 130 mm. Hyosung GA 125 porusza się na aluminiowych felgach o średnicy 18 i 16 cali (przód/tył), które obuto w opony szosowe o rozmiarach 90/90-18 i 110/90-16 (przód/tył).