Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
15,11 zł
16,79 zł
Najniższa cena: 16,79 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 33x41,5x5,3 - S410510012007
35,91 zł
39,90 zł
Najniższa cena: 39,90 zł
Zębatka przód JT JTF410.14, 14z rozmiar 428 - JTF410.14
25,20 zł
Szpilki wydechu M6 10szt - NK101.89
18,99 zł
Filtr oleju Mahle OX406 - OX 406
126,85 zł
158,56 zł
Najniższa cena: 158,56 zł
Łańcuch napędowy DID 428 HD 136 otwarty z zapinką - DID428HD-136
86,91 zł
102,25 zł
Najniższa cena: 102,25 zł
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 136 otwarty z zapinką - 428HSB-136-CL
87,84 zł
109,80 zł
Najniższa cena: 109,80 zł
Łańcuch napędowy DID 428 D 136 otwarty z zapinką - DID428D-136
Posiadamy Części motocyklowe do Hyosung GT 125
- Hyosung GT 125 NE Naked osłona lampy 2011
- Hyosung GT 125 NE Naked osłona lampy 2012
- Hyosung GT 125 RF Supersport 2011
- Hyosung GT 125 RF Supersport 2012
- Hyosung GT 125 Naked 2007
- Hyosung GT 125 N Naked 2007
- Hyosung GT 125 Naked 2008
- Hyosung GT 125 R TTC 2008
- Hyosung GT 125 R Supersport 2007
- Hyosung GT 125 RF Supersport 2009
- Hyosung GT 125 Naked 2009
- Hyosung GT 125 NE Naked osłona lampy 2009
- Hyosung GT 125 RF Supersport 2010
- Hyosung GT 125 R TTC 2009
- Hyosung GT 125 R TTC 2010
- Hyosung GT 125 Naked 2013
- Hyosung GT 125 Naked 2014
- Hyosung GT 125 Naked 2016
- Hyosung GT 125 R Supersport 2014
- Hyosung GT 125 R Pro Comet 2015
- Hyosung GT 125 R Pro Comet 2016
- Hyosung GT 125 Naked 2004
- Hyosung GT 125 Naked 2006
- Hyosung GT 125 Naked 2010
- Hyosung GT 125 Naked 2012
- Hyosung GT 125 Naked 2015
- Hyosung GT 125 Naked 2017
- Hyosung GT 125 R Supersport 2008
- Hyosung GT 125 R Supersport 2012
- Hyosung GT 125 R Supersport 2013
- Hyosung GT 125 R Pro Comet 2017
- Hyosung GT 125 Naked 2003
- Hyosung GT 125 Naked 2005
- Hyosung GT 125 R Supersport 2006
- Hyosung GT 125 R 2019
- Hyosung GT 125 R 2018
- Hyosung GT 125 R 2009
- Hyosung GT 125 P Naked 2018
- Hyosung GT 125 P Naked 2019
- Hyosung GT 125 TTC 2007
- Hyosung GT 125 Comet Naked 2001
- Hyosung GT 125 Comet Naked 2002
- Hyosung GT 125 Comet Naked 2007
- Hyosung GT 125 R Comet Naked 2005
- Hyosung GT 125 R Comet Naked 2004
- Hyosung GT 125 Comet Naked 2011
- Hyosung GT 125 R Comet Naked 2011
- Hyosung GT 125 R 2007
- Hyosung GT 125 R 2011
- Hyosung GT 125 R 2010
other_motorcycle_models
- Hyosung GT 650
- Hyosung GT 250
- Hyosung GT 600
- Hyosung GTR 125
- Hyosung GD 250
- Hyosung Rush 50
- Hyosung ST7 700
- Hyosung TE 50
- Hyosung TE 100
- Hyosung TE 90
- Hyosung XRX 125
- Hyosung TE 450
- Hyosung SB 50
- Hyosung MS3 125
- Hyosung MS3 250
- Hyosung GV 650
- Hyosung GV 300
- Hyosung GV 250
- Hyosung GV 125
- Hyosung SF 50
- Hyosung V2 125
- Hyosung RX 125
- Hyosung KR 110
- Hyosung GA 125
- Hyosung FX 110
- Hyosung MS1 125
- Hyosung EZ 100
- Hyosung TE 400
- Hyosung Boomer 125
- Hyosung SD 50
- Hyosung Cab 100
- Hyosung RT 125
- Hyosung TE 650
- Hyosung RX 450
- Hyosung ST7 750
- Hyosung GD 125
- Hyosung XRX 400
- Hyosung GPS 125
- Hyosung GS 125
- Hyosung Grand Prix 125
- Hyosung GF 125
- Hyosung Cab 50
- Hyosung ST 700
- Hyosung Quad 450
Hyosung GT 125
Mimo przynależności do klasy "125" Hyosung GT 125 to bez wątpienia "pełnoprawny" motocykl. Solidna rama z rur stalowych, pojemny, 17 litrowy zbiornik paliwa, dynamiczne kształty elementów nadwozia i wyeksponowana jednostka napędowa w układzie V sprawiają wrażenie jednośladu o dużo większej pojemności. Co więcej Koreański naked nie tylko wygląda, ale również jeździ jak maszyna o większej kubaturze silnika.
Chłodzony powietrzem i olejem, czterosuwowy V-twin generuje moc 14,5 KM i moment obrotowy 10,5 Nm. Jednostka o takich parametrach umieszczona w nieco przyciężkim motocyklu ( masa z płynami to aż 165 kilogramów) pozwala na jazdę z prędkością 115 km/h i bardzo dobre przyspieszenia. Jak przystało na silnik w takim układzie, aby w pełni wykorzystać potencjał GT użytkownicy będą musieli pozostawać na czerwonym polu obrotomierza. Moc maksymalna uzyskiwana jest dopiero powyżej 10500 obr/min, a maksymalny moment niewiele wcześniej. Nowoczesna konstrukcja serca pojazdu została stworzona do znoszenia takiego traktowania na przestrzeni wielu tysięcy kilometrów. Dwa wałki rozrządu, cztery zawory na cylinder, zasilanie klasycznym gaźnikiem i pięciostopniowa skrzynia biegów nie nastręczą problemów młodocianym motocyklistom przez długie lata.
Projektanci Hyosunga dobrze wiedzą że takie osiągi muszą iść w parze z dużym bezpieczeństwem jazdy, dlatego zarówno zawieszenia, jak i układ hamulcowy stoją na wysokim poziomie. Dwie tarcze o średnicy 300 i 230 mm współpracują z dwutłoczkowymi zaciskami, dzięki temu zapewniają dużą skuteczność nawet przy maksymalnej prędkości. Tradycyjny widelec teleskopowy i regulowany amortyzator oparty na wahaczu wleczonym gwarantują dobrą stabilność na zakrętach i pewność prowadzenia w miejskim zgiełku. Przyczyniają się do tego 17 calowe koła obute w szerokie opony, które mimo produkcji w nieokreślonej fabryce gwarantują zadowalającą przyczepność i dobrą trakcję w złych warunkach. Aczkolwiek, aby w pełni wykorzystać możliwości GT 125 wielu użytkowników zmienia ogumienie na produkty z wyższej półki. Na pochwałę zasługuje także ekonomia jazdy. Mimo wysokoobrotowej charakterystyki silnika spalanie utrzymuje się na poziomie 3 l/100 kilometrów, co przy tak dużym zbiorniku paliwa daje zasięg ponad 500 kilometrów pomiędzy tankowaniami.
Czy motocykl z nadal wątpliwego kraju produkcji i za tak niską cenę może się równać z jednośladami z oferty marek o ugruntowanej pozycji? Osiągi i wykonanie Hyosunga pokazuje, że tak. Nie oznacza to jednak że jest on całkowicie pozbawiony wad. Problemy z utrzymaniem odpowiedniej temperatury silnika i mała zwrotność przy niskich prędkościach nieco psują pozytywny odbiór motocykla. Jeżeli producentowi uda się wyeliminować te bolączki, to "golasy" spod znaku renomowanych fabryk będą musiały pogodzić się z obecnością groźnego konkurenta w o wiele mniejszej cenie.