check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Hyosung GT 125

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 411
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E -10%

32,31 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E

stars    (8)
Filtr oleju HifloFiltro HF 131 - HF131 -15%

13,35 zł

15,70 zł

Najniższa cena: 15,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 131 - HF131

stars    (8)
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410510015042 -10%

15,21 zł

16,90 zł

Najniższa cena: 16,90 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410510015042

stars    (1)
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,25
Świeca zapłonowa Denso U24ESRN - CR8E - U24ESRN
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Automat stopu przód JMP

34,75 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (9)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YTX14-BS
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Filtr oleju HifloFiltro HF 971  - HF971 -15%

10,37 zł

12,20 zł

Najniższa cena: 12,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 971 - HF971

Świeca zapłonowa NGK CR8EH9 - CR8EH9 -10%

50,70 zł

56,33 zł

Najniższa cena: 56,33 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EH9 - CR8EH9

stars    (6)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054 -10%

29,52 zł

32,80 zł

Najniższa cena: 32,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054

stars    (6)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 33x41,5x5,3 - S410510012007 -10%

15,11 zł

16,79 zł

Najniższa cena: 16,79 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 33x41,5x5,3 - S410510012007

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK CR8EHIX9 irydowa - R8EHIX9 -10%

61,65 zł

68,50 zł

Najniższa cena: 68,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EHIX9 irydowa - R8EHIX9

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 9 Ah JMT YTX9-BS (WP9-BS)
Zębatka przód JT JTF410.14, 14z rozmiar 428 - JTF410.14 -10%

35,91 zł

39,90 zł

Najniższa cena: 39,90 zł

Zębatka przód JT JTF410.14, 14z rozmiar 428 - JTF410.14

stars    (10)
Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

287,13 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

stars    (22)
Szpilki wydechu M6 10szt   - NK101.89
Filtr oleju K&N KN131 - KN-131

44,09 zł

Filtr oleju K&N KN131 - KN-131

stars    (1)
Łożysko 6302 2RS SKF - 6302 2RSH
Płytka zaworowa JMP 7,5 [1,95 mm]
Filtr oleju MIW Meiwa S3003 HF131 - S3003
Filtr oleju Mahle OX406 - OX 406
Akumulator bezobsługowy 12V 9 Ah Yuasa YTX9-BS -10%

239,72 zł

266,36 zł

Najniższa cena: 266,36 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 9 Ah Yuasa YTX9-BS

stars    (47)
Łańcuch napędowy DID 428 HD 136 otwarty z zapinką - DID428HD-136 -20%

126,85 zł

158,56 zł

Najniższa cena: 158,56 zł

Łańcuch napędowy DID 428 HD 136 otwarty z zapinką - DID428HD-136

stars    (19)
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 136 otwarty z zapinką - 428HSB-136-CL -15%

86,91 zł

102,25 zł

Najniższa cena: 102,25 zł

Łańcuch napędowy RK 428 HSB 136 otwarty z zapinką - 428HSB-136-CL

stars    (10)
Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-B)
Łańcuch napędowy DID 428 D 136 otwarty z zapinką - DID428D-136 -20%

87,84 zł

109,80 zł

Najniższa cena: 109,80 zł

Łańcuch napędowy DID 428 D 136 otwarty z zapinką - DID428D-136

stars    (13)
Klocki hamulcowe EBC FA 086/2 (2 szt.) - FA086/2 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 086/2 (2 szt.) - FA086/2

stars    (1)

Posiadamy Części motocyklowe do Hyosung GT 125

  • Hyosung GT 125 NE Naked osłona lampy 2011
  • Hyosung GT 125 NE Naked osłona lampy 2012
  • Hyosung GT 125 RF Supersport 2011
  • Hyosung GT 125 RF Supersport 2012
  • Hyosung GT 125 Naked 2007
  • Hyosung GT 125 N Naked 2007
  • Hyosung GT 125 Naked 2008
  • Hyosung GT 125 R TTC 2008
  • Hyosung GT 125 R Supersport 2007
  • Hyosung GT 125 RF Supersport 2009
  • Hyosung GT 125 Naked 2009
  • Hyosung GT 125 NE Naked osłona lampy 2009
  • Hyosung GT 125 RF Supersport 2010
  • Hyosung GT 125 R TTC 2009
  • Hyosung GT 125 R TTC 2010
  • Hyosung GT 125 Naked 2013
  • Hyosung GT 125 Naked 2014
  • Hyosung GT 125 Naked 2016
  • Hyosung GT 125 R Supersport 2014
  • Hyosung GT 125 R Pro Comet 2015
  • Hyosung GT 125 R Pro Comet 2016
  • Hyosung GT 125 Naked 2004
  • Hyosung GT 125 Naked 2006
  • Hyosung GT 125 Naked 2010
  • Hyosung GT 125 Naked 2012
  • Hyosung GT 125 Naked 2015
  • Hyosung GT 125 Naked 2017
  • Hyosung GT 125 R Supersport 2008
  • Hyosung GT 125 R Supersport 2012
  • Hyosung GT 125 R Supersport 2013
  • Hyosung GT 125 R Pro Comet 2017
  • Hyosung GT 125 Naked 2003
  • Hyosung GT 125 Naked 2005
  • Hyosung GT 125 R Supersport 2006
  • Hyosung GT 125 R 2019
  • Hyosung GT 125 R 2018
  • Hyosung GT 125 R 2009
  • Hyosung GT 125 P Naked 2018
  • Hyosung GT 125 P Naked 2019
  • Hyosung GT 125 TTC 2007
  • Hyosung GT 125 Comet Naked 2001
  • Hyosung GT 125 Comet Naked 2002
  • Hyosung GT 125 Comet Naked 2007
  • Hyosung GT 125 R Comet Naked 2005
  • Hyosung GT 125 R Comet Naked 2004
  • Hyosung GT 125 Comet Naked 2011
  • Hyosung GT 125 R Comet Naked 2011
  • Hyosung GT 125 R 2007
  • Hyosung GT 125 R 2011
  • Hyosung GT 125 R 2010

other_motorcycle_models

Hyosung GT 125

Części motocyklowe

Mimo przynależności do klasy "125" Hyosung GT 125 to bez wątpienia "pełnoprawny" motocykl. Solidna rama z rur stalowych, pojemny, 17 litrowy zbiornik paliwa, dynamiczne kształty elementów nadwozia i wyeksponowana jednostka napędowa w układzie V sprawiają wrażenie jednośladu o dużo większej pojemności. Co więcej Koreański naked nie tylko wygląda, ale również jeździ jak maszyna o większej kubaturze silnika.

Chłodzony powietrzem i olejem, czterosuwowy V-twin generuje moc 14,5 KM i moment obrotowy 10,5 Nm. Jednostka o takich parametrach umieszczona w nieco przyciężkim motocyklu ( masa z płynami to aż 165 kilogramów) pozwala na jazdę z prędkością 115 km/h i bardzo dobre przyspieszenia. Jak przystało na silnik w takim układzie, aby w pełni wykorzystać potencjał GT użytkownicy będą musieli pozostawać na czerwonym polu obrotomierza. Moc maksymalna uzyskiwana jest dopiero powyżej 10500 obr/min, a maksymalny moment niewiele wcześniej. Nowoczesna konstrukcja serca pojazdu została stworzona do znoszenia takiego traktowania na przestrzeni wielu tysięcy kilometrów. Dwa wałki rozrządu, cztery zawory na cylinder, zasilanie klasycznym gaźnikiem i pięciostopniowa skrzynia biegów nie nastręczą problemów młodocianym motocyklistom przez długie lata.

Projektanci Hyosunga dobrze wiedzą że takie osiągi muszą iść w parze z dużym bezpieczeństwem jazdy, dlatego zarówno zawieszenia, jak i układ hamulcowy stoją na wysokim poziomie. Dwie tarcze o średnicy 300 i 230 mm współpracują z dwutłoczkowymi zaciskami, dzięki temu zapewniają dużą skuteczność nawet przy maksymalnej prędkości. Tradycyjny widelec teleskopowy i regulowany amortyzator oparty na wahaczu wleczonym gwarantują dobrą stabilność na zakrętach i pewność prowadzenia w miejskim zgiełku. Przyczyniają się do tego 17 calowe koła obute w szerokie opony, które mimo produkcji w nieokreślonej fabryce gwarantują zadowalającą przyczepność i dobrą trakcję w złych warunkach. Aczkolwiek, aby w pełni wykorzystać możliwości GT 125 wielu użytkowników zmienia ogumienie na produkty z wyższej półki. Na pochwałę zasługuje także ekonomia jazdy. Mimo wysokoobrotowej charakterystyki silnika spalanie utrzymuje się na poziomie 3 l/100 kilometrów, co przy tak dużym zbiorniku paliwa daje zasięg ponad 500 kilometrów pomiędzy tankowaniami.

Czy motocykl z nadal wątpliwego kraju produkcji i za tak niską cenę może się równać z jednośladami z oferty marek o ugruntowanej pozycji? Osiągi i wykonanie Hyosunga pokazuje, że tak. Nie oznacza to jednak że jest on całkowicie pozbawiony wad. Problemy z utrzymaniem odpowiedniej temperatury silnika i mała zwrotność przy niskich prędkościach nieco psują pozytywny odbiór motocykla. Jeżeli producentowi uda się wyeliminować te bolączki, to "golasy" spod znaku renomowanych fabryk będą musiały pogodzić się z obecnością groźnego konkurenta w o wiele mniejszej cenie.