Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
15,11 zł
16,79 zł
Najniższa cena: 16,79 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 33x41,5x5,3 - S410510012007
35,91 zł
39,90 zł
Najniższa cena: 39,90 zł
Zębatka przód JT JTF410.14, 14z rozmiar 428 - JTF410.14
33,29 zł
36,99 zł
Najniższa cena: 36,99 zł
Zębatka przód JT JTF410.13, 13z rozmiar 428 - JTF410.13
34,11 zł
37,90 zł
Najniższa cena: 37,90 zł
Zębatka przód JT JTF410.15, 15z rozmiar 428 - JTF410.15
18,99 zł
Filtr oleju Mahle OX406 - OX 406
Posiadamy Części motocyklowe do Hyosung GV 125
- Hyosung GV 125 Aquila M Classic 2009
- Hyosung GV 125 Aquila M Classic 2012
- Hyosung GV 125 Aquila 2007
- Hyosung GV 125 Aquila M 2009
- Hyosung GV 125 Aquila M 2010
- Hyosung GV 125 Aquila M 2007
- Hyosung GV 125 C Water Decal 2009
- Hyosung GV 125 C Water Decal 2010
- Hyosung GV 125 Aquila Classic 2013
- Hyosung GV 125 Aquila Classic 2014
- Hyosung GV 125 Aquila Classic 2016
- Hyosung GV 125 Aquila 2001
- Hyosung GV 125 Aquila 2002
- Hyosung GV 125 Aquila 2003
- Hyosung GV 125 Aquila 2004
- Hyosung GV 125 Aquila 2005
- Hyosung GV 125 Aquila 2006
- Hyosung GV 125 Aquila 2008
- Hyosung GV 125 Aquila Classic 2010
- Hyosung GV 125 Aquila Classic 2011
- Hyosung GV 125 Aquila Classic 2012
- Hyosung GV 125 Aquila Classic 2015
- Hyosung GV 125 Aquila Classic 2017
- Hyosung GV 125 S Aquila CBS 2018
- Hyosung GV 125 S Aquila CBS 2019
- Hyosung GV 125 S Aquila CBS 2020
- Hyosung GV 125 Aquila 2000
- Hyosung GV 125 M Cruiser 2009
- Hyosung GV 125 M Cruiser 2008
- Hyosung GV 125 M Cruiser 2007
- Hyosung GV 125 M Cruiser 2010
- Hyosung GV 125 Aquila 2000
- Hyosung GV 125 Aquila 2014
- Hyosung GV 125 C Classic 2019
- Hyosung GV 125 C Classic 2018
- Hyosung GV 125 C Classic 2016
- Hyosung GV 125 C Classic 2017
- Hyosung GV 125 C Classic 2011
- Hyosung GV 125 C Classic 2012
- Hyosung GV 125 C Classic 2013
- Hyosung GV 125 C Classic 2014
- Hyosung GV 125 C Classic 2015
- Hyosung GV 125 S Aquila CBS 2023
- Hyosung GV 125 S Aquila CBS 2022
- Hyosung GV 125 S Aquila CBS 2021
Hyosung GV 125 Aquila
Szeroko rozpięta kierownica, głębokie błotniki, wszędobylski chrom, mięsiste opony o dużej szerokości i silnik V2 to nieodzowne cechy każdego krążownika. Hyosung twierdzi że takie wartości nie muszą kosztować krocie i być reprezentowane jedynie przez ociężałe kolosy ze stajni markowych producentów, czego model GV 125 jest najlepszym dowodem. Mimo przynależności do małolitrażowej klasy Aquila prezentuje swoje słuszne gabaryty i pieczołowite wykonanie bez kompleksów, nawet w towarzystwie rasowych cruiserów.
Wystarczy spojrzeć na golenie przedniego widelca teleskopowego, reflektory lub kanapę i od razu widać że Koreańscy projektanci postawili na masywność. Przysadzista budowa skąpana w połyskujących elementach wygląda poważnie i na pierwszy rzut oka nie widać niewielkiej kubatury silnika. Ogromne wydechy, klasyczne amortyzatory i olbrzymi zbiornik paliwa tylko potęgują wrażenie obcowania z motocyklem o dużo większej pojemności.
Gdy jeździec zasiądzie za rozłożystymi sterami wszystkie odczucia pozostają niezmienne. Zarówno stabilność, jak i pozycja za kierownicą przypomina prowadzenie pełnoprawnych krążowników. Wysunięte daleko do przodu podesty i obszerne siodło dają możliwość pokonywania dużych dystansów, nawet objętość baku nie zmusza do przerywania jazdy. 14 litrowy zbiornik w połączeniu ze spalaniem nie przekraczającym 3 l/100 kilometrów daje zasięg ponad 400 kilometrów.
Czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem silnik w układzie V generuje moc 13,5 KM i moment obrotowy 9,5 Nm. Aby dostojnie sunąć z basowym pomrukiem wydechów użytkownicy będą musieli pogodzić się z bardzo delikatnym traktowaniem manetki gazu. Niewielka pojemność jednostki napędowej przy zbyt wysokich obrotach zaczyna generować doznania, które całkowicie nie pasują do charakterystyki jednośladu. Po przekroczeniu 8000 obr/min z chromowanych tłumików wydobywa się dźwięk zarezerwowany dla maszyn o sportowym usposobieniu, aczkolwiek przy dwóch cylindrach o łącznej pojemności 124 cm ³ nie sposób ominąć takiego zjawiska.
Niestety wygląd dojrzałego cruisera pociąga za sobą również negatywne konsekwencje. Po zalaniu wszystkich płynów GV 125 przekracza masę 170 kilogramów, dlatego mimo dobrego wyważenia nie będzie dla wszystkich odpowiednim wyborem na pierwszy jednoślad. Z tak dużą wagą lekko nie ma także tarczowo-bębnowy układ hamulcowy. Co prawda przednia tarcza o średnicy 275 mm skutecznie radzi sobie przy dużych prędkościach, ale na tylny bęben można liczyć jedynie w roli "spowalniacza".
Gdy zaakceptuje się pewne mankamenty i przyzwyczai do nieciekawych odgłosów wydechu powyżej pewnego pułapu obrotów Hyosung GV 125 będzie z pewnością ciekawą alternatywą dla dużo droższych cruiserów z katalogów markowych producentów. Tym bardziej że Koreańczycy od dawna aspirują do najlepszego grona, więc na złą jakość wykonania i wadliwą konstrukcję zwyczajnie nie mogą sobie pozwolić.