Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
18,79 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
26,01 zł
28,90 zł
Najniższa cena: 28,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52x10/10,5 - P40FORK455050
11,57 zł
12,85 zł
Najniższa cena: 12,85 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 39x47x2,5 - S410210012006
6,24 zł
Żarówka Osram 12V 5W BA15s
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
30,20 zł
Żarówka Osram H4 12V 60/55W HD
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na przód i tyłKlocki hamulcowe EBC FA 085 (2 szt.) - FA085
5,90 zł
Żarówka BA9s 12V 2W
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki GPZ 1000
- Kawasaki GPZ 1000 RX Ninja 1986
- Kawasaki GPZ 1000 RX Ninja 1987
- Kawasaki GPZ 1000 RX Ninja 1988
- Kawasaki GPZ 1000 RX Special Edition 1988
other_motorcycle_models
- Kawasaki GPZ 600
- Kawasaki GPZ 750
- Kawasaki GPZ 305
- Kawasaki GPZ 400
- Kawasaki GPZ 900 Ninja
- Kawasaki GPZ 1100
- Kawasaki GPZ 550
- Kawasaki GPZ 500
- Kawasaki Z 1100
- Kawasaki JT 1500
- Kawasaki KR-1S 250
- Kawasaki S1 250
- Kawasaki W2 650
- Kawasaki W1 650
- Kawasaki Z 750
- Kawasaki G2 90
- Kawasaki GA5 100
- Kawasaki G5 100
- Kawasaki G31M 100
- Kawasaki G3 90
- Kawasaki G3 100
- Kawasaki G4 100
- Kawasaki Z 400
- Kawasaki F12 450
- Kawasaki F21M 238
- Kawasaki MC1 90
- Kawasaki C2 120
- Kawasaki MC1M 90
- Kawasaki G3SS 100
- Kawasaki G3SS 90
- Kawasaki F4 250
- Kawasaki Ninja 1000
- Kawasaki Ninja 650
- Kawasaki Ninja 125
- Kawasaki KS 125
- Kawasaki KV 100
- Kawasaki KZ 1300
- Kawasaki KZ 200
- Kawasaki KZ 250
- Kawasaki KZ 700
- Kawasaki KZ 400
- Kawasaki KZ 650
- Kawasaki KZ 750
- Kawasaki KZ 550
- Kawasaki KEF 300
- Kawasaki KMX 125
- Kawasaki KH 100
- Kawasaki KM 90
- Kawasaki KH 250
Kawasaki GPZ 1000
W latach 1986-1988 Kawasaki GPZ 1000 było najszybszym motocyklem sportowym z "królewskiej" klasy pojemnościowej. Dzierżąc taki tytuł wśród jednośladów z produkcji seryjnej motocykliści uważali, że obecność w gamie GPZ ma zagwarantowane na długie lata. Ku ogromnemu zdziwieniu jego sprzedaż została zakończona po dwóch sezonach, a szlachetne wyróżnienie przejął ówcześnie najnowocześniejszy model Kawasaki- ZX-10 Tomcat.
GPZ 100 zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności 997 cm³, która generowała na tyle dobre osiągi, aby zapewnić ociężałemu sportsmenowi satysfakcjonujące przyspieszenia i kosmiczną prędkość maksymalną. Moc 125 KM i ponad 100 Nm momentu obrotowego musiały poradzić sobie z masą własną na poziomie 270 kilogramów. W głowicy rzędowej "czwórki" ukryto szesnaście zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu, układ zasilania składał się z czterech konwencjonalnych gaźników renomowanej marki Keihin, a pośrednim przeniesieniem mocy na tylne koło zajmowała się manualna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach. Dopracowana budowa silnika i wykorzystanie najnowszych rozwiązań konstrukcyjnych sprawiło, że Kawasaki pierwszą "setkę" osiągało w 3,6 sekundy, a na analogowym prędkościomierzu wskazówka zatrzymywała się dopiero przy 255 km/h.
Jednakże czym byłaby mocna jednostka napędowa bez odpowiedniego osprzętu, który pozwoliłby w pełni wykorzystać jej potencjał. Układ hamulcowy z trzema tarczami o średnicy ponad 260 mm i dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi skutecznie wyhamowywał pojazd z oszałamiających prędkości oraz zapewniał odpowiednio wysoki poziom bezpieczeństwa na drodze. O komfort podróżowania dbało optymalnie zestrojone zawieszenie, które mimo, że nie posiadało jakiejkolwiek regulacji, to pozwalało na wygodną jazdę po trasach gorszego sortu.
Przełomowe GPZ 1000, to jeden z tych jednośladów które przez wiele lat wybijały Kawasaki do poziomu lidera w segmencie maszyn sportowych. Nawet dziś, gdy motocykle z tej klasy pojemnościowej są o wiele lżejsze i niekiedy dwa razy mocniejsze, współcześni kierowcy nadal mogą oczekiwać od "litrowego GPZ sporej dawki emocji.