Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
20,32 zł
23,90 zł
Najniższa cena: 23,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183
46,95 zł
Tuleja silnika silentblok
24,57 zł
28,90 zł
Najniższa cena: 28,90 zł
Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5203 DS - HFA5203DS
23,76 zł
Automat stopu przód/tył JMT Piaggio
33,93 zł
37,70 zł
Najniższa cena: 37,70 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 353 SFA (2 szt.) - SFA353
30,24 zł
33,60 zł
Najniższa cena: 33,60 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x37x26 - S410250012009
17,36 zł
Ślizg wariatora - oryginał - 4348555
9,72 zł
Tuleja wahacza OEM - 273460
88,94 zł
Cewka zapłonowa - 185550
Posiadamy Części motocyklowe do Piaggio X8 125
- Piaggio X8 125 2006
- Piaggio X8 125 Premium 2007
- Piaggio X8 125 Premium 2008
- Piaggio X8 125 2007
- Piaggio X8 125 2004
- Piaggio X8 125 2005
- Piaggio X8 125 Premium 2006
- Piaggio X8 125 Street 2006
- Piaggio X8 125 Street 2007
- Piaggio X8 125
- Piaggio X8 125 2008
- Piaggio X8 125 2009
- Piaggio X8 125 Premium 2004
- Piaggio X8 125 Premium 2005
- Piaggio X8 125 Street 2004
other_motorcycle_models
- Piaggio X8 400
- Piaggio X8 250
- Piaggio X8 200
- Piaggio X8 150
- Piaggio Free 50
- Piaggio Velofax 25
- Piaggio Free 25
- Piaggio Scatto 50
- Piaggio X10 350
- Piaggio X10 125
- Piaggio X7 300
- Piaggio SKR 150
- Piaggio Xevo 400
- Piaggio Sfera 125
- Piaggio Hexagon 180
- Piaggio Sfera 80
- Piaggio Xevo 250
- Piaggio Xevo 125
- Piaggio Medley 150
- Piaggio Medley 125
- Piaggio Fly 50
- Piaggio Fly 150
- Piaggio Beverly 500
- Piaggio Beverly 250
- Piaggio Beverly 350
- Piaggio Beverly 125
- Piaggio Beverly 400
- Piaggio Beverly 300
- Piaggio Zip 125
- Piaggio Zip II 50
- Piaggio Zip 50
- Piaggio Zip 100
- Piaggio Liberty 50
- Piaggio Liberty 125
- Piaggio Liberty 150
- Piaggio Liberty 100
- Piaggio R 50
- Piaggio VESPINO 50
- Piaggio MP3 500
- Piaggio MP3 350
- Piaggio MP3 400
- Piaggio MP3 300
- Piaggio MP3 125
- Piaggio MP3 250
- Piaggio Si 50
- Piaggio Si 25
- Piaggio Ape 175
- Piaggio Ape 220
Piaggio X8 125
Praktyczny, komfortowy i ekonomiczny. Tak, te cechy najlepiej pasują do następcy przełomowego modelu Hexagon, który jako jeden z nielicznych przyczynił się do stworzenia wizji współczesnego maxiskutera. Piaggio X8 przejęło najlepsze cechy swojego protoplasty, ale zaprezentowało je użytkownikom w nowoczesnym wydaniu i z wykorzystaniem najnowszych technologii połowy pierwszej dekady XXI wieku.
Jako przedstawiciel segmentu Grand Tour, X8 oferuje podróżującym spektrum najlepszych właściwości skuterów tej klasy pojemnościowej. Nowoczesna jednostka czterosuwowa z gamy LEADER charakteryzuje się wysoką kulturą pracy i niskim zużyciem paliwa, choć konstruktorzy nie zapomnieli oczywiście też o wysokich osiągach. Dynamiczne przyspieszenia to zasługa mocy 15 KM i momentu obrotowego na poziomie 12 Nm, dzięki którym uzyskano również wysoką prędkość maksymalną, wynoszącą około 120 km/h. Czterozaworowy, zasilany gaźnikiem silnik o pojemności 124 cm³ w dniu swojej premiery spełniał najnowsze normy emisji spalin Euro 3, co udało się osiągnąć dzięki systemowi dopalania spalin i układowi wydechowemu z trójdrożnym katalizatorem. Zbiornik paliwa o ponad przeciętnej pojemności 12 litrów zapewnia prawie 400 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu, co w skuterze o aspiracjach turystycznych z pewnością stanie się pretekstem do dalszych wyjazdów.
O bezpieczeństwo podróżujących zadba efektywny układ hamulcowy z dwoma tarczami o średnicach 260 i 240 mm, na których osadzono jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne. Taki zestaw w połączeniu z optymalnie zestrojonym zawieszeniem oraz kołami o średnicy 14 i 12 cali obutymi w dość szerokie opony sprawdzi się w najgorszych sytuacjach, co w efekcie da długie lata bezstresowej eksploatacji.
Bazując na doświadczeniach nabytych przy produkcji modelu Hexagon konstruktorzy przyłożyli ogromną uwagę do właściwości jezdnych. Już niedługo po rozpoczęciu jazdy każdy uświadomi sobie, jak dużym przeskokiem na tej płaszczyźnie może pochwalić się X8. Zarówno zwrotność podczas powolnych manewrów jak i stabilność przy osiąganiu prędkości maksymalnej nie zawiedzie nikogo, kto miał okazję eksploatować poprzedzający model. Nie jest jednak zasługa tylko większych kół i nowocześniejszego zawieszenia, bowiem duży postęp osiągnięto również w przypadku konstrukcji ramy i ergonomii za kierownicą.
Piaggio X8 wyznacza również nowe standardy ładowności w swojej klasie pojemnościowej. Schowek pod kanapą, do którego użytkownicy mają dostęp tak jak w Hexagonie, czyli z tylnej części pojazdu, ma zatrważającą pojemność 56 litrów. W przypadku, gdy ktoś chciałby dodatkowo zwiększyć przestrzeń ładunkową pod kanapą, producent przewidział specjalną nakładkę dającą dodatkowe 20 litrów. Gdy dołożymy do tego największy kufer centralny jaki widnieje na liście wyposażenia opcjonalnego, uzyskamy wartość ponad 100 litrów. Dla porównania niewiele więcej pomieści bagażnik... Daewo Tico, co w przypadku jednośladu jest oszałamiającym wynikiem.
Piaggio X8 to z pewnością skuter wyjątkowy, który w dniu swojej premiery na rynku europejskim nie miał większej konkurencji. Dzięki nietypowej konstrukcji, nowoczesnym rozwiązaniom mechanicznym oraz ogromnej niezawodności zyskał popularność zbliżoną do swojego poprzednika. Jednakże mając na uwadze większe wymagania klientów i szersze grono rywali z tego segmentu można by stwierdzić, że był jednak od niego lepszy i gdyby w takiej formie pojawił się w czasach Hexagona z pewnością zawładną by raczkującym rynkiem maxiskuterów.