check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Piaggio X8 125

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 692
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr paliwa FRAM 6-8 mm - G4164
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Filtr paliwa Mahle KL13OF 6-8 mm - KL13OF
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183 -15%

20,32 zł

23,90 zł

Najniższa cena: 23,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YTX14-BS
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Świeca zapłonowa NGK CR8EB - CR8EB -10%

33,75 zł

37,50 zł

Najniższa cena: 37,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EB - CR8EB

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 266 SFA (2 szt.) - SFA266 -10%

31,46 zł

34,96 zł

Najniższa cena: 34,96 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 266 SFA (2 szt.) - SFA266

stars    (3)
Czujnik stopu RMS 0060 Piaggio Gilera
Przełącznik świateł Piaggio
Łożysko 6302 SKF

21,71 zł

Łożysko 6302 SKF

stars    (2)
Uszczelniacz zaworowy - 135887

10,99 zł

Uszczelniacz zaworowy - 135887

stars    (1)
Wariator Piaggio Fly 125 - 318722
Klocki hamulcowe EBC FA 266 SFAC (2 szt.) - SFAC266 -10%

38,25 zł

42,50 zł

Najniższa cena: 42,50 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 266 SFAC (2 szt.) - SFAC266

stars    (3)
Tuleja silnika silentblok
Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5203 DS - HFA5203DS -15%

24,57 zł

28,90 zł

Najniższa cena: 28,90 zł

Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5203 DS - HFA5203DS

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

295,88 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

stars    (22)
Rolki wariatora 19x17 7,2g - 77194
Łożysko 6302 2RS SKF - 6302 2RSH
Rolki wariatora 19x17 mm 8,4g - 77190
Włącznik sygnału Piaggio Vesoa Gilera - 135917
Automat stopu przód/tył JMT Piaggio
Rolki wariatora 19x17 mm 10,2g - 76528
Klocki hamulcowe (2 szt) zamiennik SFA 353 - 187268
Klocki hamulcowe EBC FA 353 SFAC (2 szt.) - SFAC353 -10%

38,61 zł

42,90 zł

Najniższa cena: 42,90 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 353 SFAC (2 szt.) - SFAC353

Szczęki hamulcowe EBC 503 WG - Y503G -10%

54,01 zł

60,01 zł

Najniższa cena: 60,01 zł

Szczęki hamulcowe EBC 503 WG - Y503G

stars    (4)
Klocki hamulcowe EBC FA 353 SFA (2 szt.) - SFA353 -10%

33,93 zł

37,70 zł

Najniższa cena: 37,70 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 353 SFA (2 szt.) - SFA353

Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x37x26 - S410250012009 -10%

30,24 zł

33,60 zł

Najniższa cena: 33,60 zł

Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x37x26 - S410250012009

Ślizg wariatora - oryginał - 4348555
Tuleja wahacza OEM  - 273460
Rolki wariatora 19x17 mm 12,2g - 77193
Cewka zapłonowa  - 185550

Posiadamy Części motocyklowe do Piaggio X8 125

  • Piaggio X8 125 2006
  • Piaggio X8 125 Premium 2007
  • Piaggio X8 125 Premium 2008
  • Piaggio X8 125 2007
  • Piaggio X8 125 2004
  • Piaggio X8 125 2005
  • Piaggio X8 125 Premium 2006
  • Piaggio X8 125 Street 2006
  • Piaggio X8 125 Street 2007
  • Piaggio X8 125
  • Piaggio X8 125 2008
  • Piaggio X8 125 2009
  • Piaggio X8 125 Premium 2004
  • Piaggio X8 125 Premium 2005
  • Piaggio X8 125 Street 2004

other_motorcycle_models

Piaggio X8 125

Części motocyklowe

Praktyczny, komfortowy i ekonomiczny. Tak, te cechy najlepiej pasują do następcy przełomowego modelu Hexagon, który jako jeden z nielicznych przyczynił się do stworzenia wizji współczesnego maxiskutera. Piaggio X8 przejęło najlepsze cechy swojego protoplasty, ale zaprezentowało je użytkownikom w nowoczesnym wydaniu i z wykorzystaniem najnowszych technologii połowy pierwszej dekady XXI wieku.

Jako przedstawiciel segmentu Grand Tour, X8 oferuje podróżującym spektrum najlepszych właściwości skuterów tej klasy pojemnościowej. Nowoczesna jednostka czterosuwowa z gamy LEADER charakteryzuje się wysoką kulturą pracy i niskim zużyciem paliwa, choć konstruktorzy nie zapomnieli oczywiście też o wysokich osiągach. Dynamiczne przyspieszenia to zasługa mocy 15 KM i momentu obrotowego na poziomie 12 Nm, dzięki którym uzyskano również wysoką prędkość maksymalną, wynoszącą około 120 km/h. Czterozaworowy, zasilany gaźnikiem silnik o pojemności 124 cm³ w dniu swojej premiery spełniał najnowsze normy emisji spalin Euro 3, co udało się osiągnąć dzięki systemowi dopalania spalin i układowi wydechowemu z trójdrożnym katalizatorem. Zbiornik paliwa o ponad przeciętnej pojemności 12 litrów zapewnia prawie 400 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu, co w skuterze o aspiracjach turystycznych z pewnością stanie się pretekstem do dalszych wyjazdów. 

O bezpieczeństwo podróżujących zadba efektywny układ hamulcowy z dwoma tarczami o średnicach 260 i 240 mm, na których osadzono jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne. Taki zestaw w połączeniu z optymalnie zestrojonym zawieszeniem oraz kołami o średnicy 14 i 12 cali obutymi w dość szerokie opony sprawdzi się w najgorszych sytuacjach, co w efekcie da długie lata bezstresowej eksploatacji.

Bazując na doświadczeniach nabytych przy produkcji modelu Hexagon konstruktorzy przyłożyli ogromną uwagę do właściwości jezdnych. Już niedługo po rozpoczęciu jazdy każdy uświadomi sobie, jak dużym przeskokiem na tej płaszczyźnie może pochwalić się X8. Zarówno zwrotność podczas powolnych manewrów jak i stabilność przy osiąganiu prędkości maksymalnej nie zawiedzie nikogo, kto miał okazję eksploatować poprzedzający model. Nie jest jednak zasługa tylko większych kół i nowocześniejszego zawieszenia, bowiem duży postęp osiągnięto również w przypadku konstrukcji ramy i ergonomii za kierownicą.

Piaggio X8 wyznacza również nowe standardy ładowności w swojej klasie pojemnościowej. Schowek pod kanapą, do którego użytkownicy mają dostęp tak jak w Hexagonie, czyli z tylnej części pojazdu, ma zatrważającą pojemność 56 litrów. W przypadku, gdy ktoś chciałby dodatkowo zwiększyć przestrzeń ładunkową pod kanapą, producent przewidział specjalną nakładkę dającą dodatkowe 20 litrów. Gdy dołożymy do tego największy kufer centralny jaki widnieje na liście wyposażenia opcjonalnego, uzyskamy wartość ponad 100 litrów. Dla porównania niewiele więcej pomieści bagażnik... Daewo Tico, co w przypadku jednośladu jest oszałamiającym wynikiem. 

Piaggio X8 to z pewnością skuter wyjątkowy, który w dniu swojej premiery na rynku europejskim nie miał większej konkurencji. Dzięki nietypowej konstrukcji, nowoczesnym rozwiązaniom mechanicznym oraz ogromnej niezawodności zyskał popularność zbliżoną do swojego poprzednika. Jednakże mając na uwadze większe wymagania klientów i szersze grono rywali z tego segmentu można by stwierdzić, że był jednak od niego lepszy i gdyby w takiej formie pojawił się w czasach Hexagona z pewnością zawładną by raczkującym rynkiem maxiskuterów.