check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Rieju RRX 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Sortuj

Znaleziono: 0

Wystąpił problem, spróbuj za chwilę.

Spróbuj ponownie

Posiadamy Części motocyklowe do Rieju RRX 50

  • Rieju RRX 50 2006
  • Rieju RRX 50 2008
  • Rieju RRX 50 2009
  • Rieju RRX 50 2007
  • Rieju RRX 50 Spike 2008
  • Rieju RRX 50 Spike 2009

Inne modele

Rieju RRX Spike 50

Części motocyklowe
Rieju RRX Spike 50 to motorower klasy supermoto produkowany przez hiszpańską markę od 2008 roku. Tak jak w pozostałych motorowerach tego producenta, tak i w modelu RRX Spike znajdziemy szereg rozwiązań i podzespołów z górnej półki. Dzięki nim, Spike 50 w latach produkcji był jednym z najczęściej wybieranych małolitrażowych supermoto w Europie. Rieju RRX Spike 50 został wyposażony w jednocylindrowy, dwusuwowy silnik o pojemności 49 ccm. Chłodzona cieczą jednostka napędowa posiada manualną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach i mokre, wielotarczowe sprzęgło. Końcowe przeniesienie napędu stanowi klasyczny łańcuch napędowy. Warto zwrócić uwagę na gaźnikowy układ zasilania, który pochodzi wprost z oferty renomowanej marki Dell’Orto. Wysilony singiel generuje moc maksymalną na poziomie 5,5 KM i maksymalny moment obrotowy 5 Nm. Po demontażu blokad fabrycznych hiszpańskiego producenta model RRX Spike 50 osiąga prędkość od 80 do nawet 90 km/h. Wysokie osiągi odbijają się niestety niekorzystnie na spalaniu. Średnie zużycie paliwa podczas dynamicznej jazdy wynosi aż 4,5 l/100 kilometrów, przez co 8,4 litrowy zbiornik paliwa nie wystarcza nawet na 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Rieju RRX Spike 50 otrzymało dopracowane zawieszenie i wydajny układ hamulcowy. Przednie koło amortyzuje widelec teleskopowy typu Upside-down renomowanej firmy Paioli (średnica lag - 36 mm), a tylne pojedynczy element resorująco-tłumiący typu Monoshock oparty na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Wyhamowaniem pojazdu zajmują się dwie tarcze hamulcowe o średnicy 260 i 200 mm (przód/tył) oraz dwu- i jednotłoczkowe zaciski hamulcowe (przód/tył). Model RRX Spike 50 toczy się na 17. calowych, ażurowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w szosowe opony typu slick (rozmiar opon to 100/80-17 i 130/70-17 (przód/tył)). Rieju RRX Spike 50 to dobra propozycja dla początkujących motocyklistów i nastoletnich fanów supermoto. Zastosowanie dobrych komponentów i nowoczesna konstrukcja sprawia niestety, że Spike 50 był jednym z najdroższych motorowerów na europejskim rynku.