Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
30,06 zł
35,37 zł
Najniższa cena: 35,37 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
15,11 zł
16,79 zł
Najniższa cena: 16,79 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 33x41,5x5,3 - S410510012007
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
104,60 zł
110,11 zł
Najniższa cena: 110,11 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R
43,16 zł
47,95 zł
Najniższa cena: 47,95 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 45x50x30 - S410210012032
44,46 zł
52,30 zł
Najniższa cena: 52,30 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 C Chromowany Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - HF138C
2,43 zł
2,70 zł
Najniższa cena: 2,70 zł
Podkładka śruby spustowej oleju Athena aluminiowa 14x22x1,5 mm - M703414022015
75,05 zł
79,00 zł
Najniższa cena: 79,00 zł
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej przód Tourmax MSB-302 - MSB-302
287,10 zł
319,00 zł
Najniższa cena: 319,00 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 158 HH komplet - FA158HH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSR 600
- Suzuki GSR 600 2006
- Suzuki GSR 600 A ABS 2007
- Suzuki GSR 600 A ABS 2008
- Suzuki GSR 600 2007
- Suzuki GSR 600 2008
- Suzuki GSR 600 A ABS 2009
- Suzuki GSR 600 2009
- Suzuki GSR 600 A ABS 2010
- Suzuki GSR 600 2010
- Suzuki GSR 600 A ABS 2011
Suzuki GSR 600
Suzuki GSR 600 to lekki motocykl szosowy typu naked, który większość założeń stylistycznych i konstrukcyjnych dzieli z większym modelem B-King. Podczas projektowania mniejszej wersji najmocniejszego "golasa" na rynku, Japończyków porwała ta sama idea, dlatego GSR posiada niesamowicie mocny silnik zamontowany w stabilnym podwoziu, dopracowany układ hamulcowy i agresywną stylistykę o muskularnych kształtach.
Czterocylindrowy, chłodzony cieczą silnik w układzie rzędowym o pojemności 599 cm ³ zapożyczono z wyczynowego SuperSporta GSX-R 600. Aby dopasować wysiloną, wysokoobrotową jednostkę do charakterystyki i przeznaczenia nakeda, poprawiono oddawanie mocy w niskim i średnim zakresie obrotów. Dzięki temu jednoślad przyspiesza żwawiej, a jedyne straty mocy można zaobserwować daleko na czerwonym polu obrotomierza. Mimo że prędkość maksymalna zmalała o kilkadziesiąt km/h, to i tak wynosi zatrważające 220 km/h. Pierwsza "setka" zostanie wyświetlona na ciekłokrystalicznym prędkościomierzu już po 3,5 sekundach, a na pojawienie się kolejnej potrzeba dodatkowych dziesięciu. Taka wartość w połączeniu z nieobudowanym motocyklem powoduje ataki paniki nawet u doświadczonych jeźdźców. Serce maszyny generuje moc 98 KM i moment obrotowy 65 Nm, za zasilanie odpowiada elektroniczny system wtrysku paliwa z podwójnymi przepustnicami, a przeniesieniem mocy na tylne koło zajmuje się mokre, wielotarczowe sprzęgło i precyzyjna, sześciostopniowa skrzynia biegów.
Takie osiągi byłyby bezużyteczne, gdyby nie towarzyszył im doskonały układ hamulcowy i zawieszenia gwarantujące dużą stabilność. Na przedniej osi zainstalowano dwie ogromne tarcze o średnicy 310 mm i czterotłoczkowe zaciski, z tyłu zaś widnieje jedna, 240 mm tarcza i dwutłoczkowy zacisk pływający. Jest to zestaw przejęty od GSX-R 600, więc skuteczność wystarczająca przy większych osiągach świetnie sprawdza się w słabszym modelu. Tradycyjne przednie zawieszenie teleskopowe i tylna, centralna kolumna resorująco-tłumiąca oparta na aluminiowym wahaczu co prawda nie mają regulacji, ale są na tyle "sztywno" zestrojone, aby w szybkich zakrętach i powyżej bariery 200 km/h dawać zadowalającą stateczność motocykla.
Wraz z imponującymi właściwościami jezdnymi i spektakularnymi osiągami w parzę idzie atrakcyjny dizajn. Atletyczna, centralna część pojazdu z wyeksponowanym odlewem aluminiowej ramy i pojemnym zbiornikiem paliwa tworzy spójną całość z masywnym układem wydechowym poprowadzonym pod kanapą, która dzięki dwukolorowym przeszyciom również zwiększa dynamikę motocykla. Przedni reflektor i kierunkowskazy wkomponowane w boczne panele wiernie nawiązują do B-Kinga, także tłumiki okalające tylną lampę i ażurowy wahacz łudząco przypominają budowę większego modelu. Całość prezentuje się zawadiacko i zachęca do agresywnej jazdy, która dzięki masie zaledwie 210 kilogramów jest jak najbardziej możliwa.
Od czasu premiery w 2006 roku GSR zdążył sobie wyrobić ugruntowaną pozycję na rynku. Doświadczeni wielbiciele mocnych wrażeń docenili osiągi przejęte ze sportowej maszyny, łatwość prowadzenia przy dużych prędkościach, zadziorny wygląd oraz ponadprzeciętną skuteczność hamulców. Stara szkoła budowania motocykli której uosobieniem jest GSR 600, mimo że nie uwzględnia zmiennych map zapłonu, systemów kontroli trakcji i innych elektronicznych innowacji, z pewnością znajdzie dziś niejednego amatora, który utrze nosa motocyklistom na współcześnie produkowanej konkurencji.