check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Suzuki GSX-R 1000

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 3196
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-PR06 -5%

1,99 zł

2,09 zł

Najniższa cena: 2,09 zł

Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-PR06

Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-PR01 -5%

3,65 zł

3,84 zł

Najniższa cena: 3,84 zł

Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-PR01

stars    (9)
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138 -15%

30,06 zł

35,37 zł

Najniższa cena: 35,37 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138

stars    (24)
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Przerywacz kierunkowskazów 12V 7 pinów - 192186
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Świeca zapłonowa NGK CR9E - CR9E -10%

31,05 zł

34,50 zł

Najniższa cena: 34,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9E - CR9E

stars    (5)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420752 -10%

11,07 zł

12,30 zł

Najniższa cena: 12,30 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420752

stars    (4)
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410510015042 -10%

15,21 zł

16,90 zł

Najniższa cena: 16,90 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410510015042

stars    (1)
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,25
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX -10%

60,12 zł

66,80 zł

Najniższa cena: 66,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX

stars    (3)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Klosze kierunkowskazów 2 szt kpl - 91038
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Filtr oleju K&N KN138 - KN-138

38,99 zł

Filtr oleju K&N KN138 - KN-138

stars    (12)
Kołek montażowy Tourmax do owiewek 1szt. - RVT-PR09 -5%

1,99 zł

2,09 zł

Najniższa cena: 2,09 zł

Kołek montażowy Tourmax do owiewek 1szt. - RVT-PR09

Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 33x41,5x5,3 - S410510012007 -10%

15,11 zł

16,79 zł

Najniższa cena: 16,79 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 33x41,5x5,3 - S410510012007

stars    (2)
Żarówka H4 12V 60/55W
Lusterko prawe SUZUKI GSX-R 600 750 1000 - 77897
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 8.6 Ah JMT YTZ10S WPZ10S
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 RC Racing  - HF138RC -15%

35,28 zł

41,50 zł

Najniższa cena: 41,50 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 138 RC Racing - HF138RC

Regulator napięcia Suzuki AN 250 400 Burgman - 135672
Świeca zapłonowa NGK CR9EIA-9 irydowa - CR9EIA-9 -10%

56,52 zł

62,80 zł

Najniższa cena: 62,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIA-9 irydowa - CR9EIA-9

stars    (1)
Przerywacz Kierunkowskazów Suzuki 12V - 7 konektorów
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R -5%

92,14 zł

96,99 zł

Najniższa cena: 96,99 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R

stars    (4)

Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSX-R 1000

  • Suzuki GSX-R 1000 2001
  • Suzuki GSX-R 1000 2002
  • Suzuki GSX-R 1000 2003
  • Suzuki GSX-R 1000 2004
  • Suzuki GSX-R 1000 2012
  • Suzuki GSX-R 1000 2011
  • Suzuki GSX-R 1000 2007
  • Suzuki GSX-R 1000 2008
  • Suzuki GSX-R 1000 Powermax 2008
  • Suzuki GSX-R 1000 2009
  • Suzuki GSX-R 1000 2010
  • Suzuki GSX-R 1000 2013
  • Suzuki GSX-R 1000 2014
  • Suzuki GSX-R 1000 2015
  • Suzuki GSX-R 1000 2016
  • Suzuki GSX-R 1000 30th Anniversary 2016
  • Suzuki GSX-R 1000 A ABS 2015
  • Suzuki GSX-R 1000 A 30th Anniversary ABS 2016
  • Suzuki GSX-R 1000 A ABS 2016
  • Suzuki GSX-R 1000 A ABS 2017
  • Suzuki GSX-R 1000 A ABS 2018
  • Suzuki GSX-R 1000 RA ABS 2017
  • Suzuki GSX-R 1000 RA ABS 2018
  • Suzuki GSX-R 1000 RZA ABS 2017
  • Suzuki GSX-R 1000 RZA ABS 2018
  • Suzuki GSX-R 1000 Z Anniversary 2010
  • Suzuki GSX-R 1000 Z 2013
  • Suzuki GSX-R 1000 Z 2014
  • Suzuki GSX-R 1000 A ABS 2019
  • Suzuki GSX-R 1000 RA ABS 2019
  • Suzuki GSX-R 1000 RZA ABS 2019
  • Suzuki GSX-R 1000 A ABS 2020
  • Suzuki GSX-R 1000 RA ABS 2020
  • Suzuki GSX-R 1000 RZA ABS 2020
  • Suzuki GSX-R 1000 2005
  • Suzuki GSX-R 1000 2006
  • Suzuki GSX-R 1000 R 100th Anniversary Edition ABS 2021
  • Suzuki GSX-R 1000 RA ABS 2021
  • Suzuki GSX-R 1000 A ABS 2021
  • Suzuki GSX-R 1000 Special Edition 2010
  • Suzuki GSX-R 1000 Special Edition 2011
  • Suzuki GSX-R 1000 Special Edition 2012
  • Suzuki GSX-R 1000 R ABS 2023
  • Suzuki GSX-R 1000 R ABS 2022
  • Suzuki GSX-R 1000 R ABS 2021
  • Suzuki GSX-R 1000 R ABS 2020
  • Suzuki GSX-R 1000 2017
  • Suzuki GSX-R 1000 2018
  • Suzuki GSX-R 1000 RZ ABS 2023
  • Suzuki GSX-R 1000 RZ ABS 2022
  • Suzuki GSX-R 1000 X ABS 2019

other_motorcycle_models

Suzuki GSX-R 1000

Części motocyklowe

Z pasji do ścigania

Od czasów premiery pierwszej generacji Suzuki GSX-R 1000 znajduje się w czołówce motocykli klasy SuperSport z królewskiej klasy pojemnościowej. Rywalizując z takimi legendami jak Yamaha YZF-R1 i Honda CBR 1000 japońscy konstruktorzy z Suzuki nieustannie musieli wdrażać najnowsze technologie i autorskie rozwiązania, co doprowadziło ich do obecnej, już szóstej generacji modelu GSX-R 1000. Zawarto w nim wiele patentów, które do tej pory nie gościły w motocyklowym świecie. Najlepszym przykładem są jednostronne dźwigienki zaworowe, które można spotkać w wysokoobrotowych jednostkach napędowych bolidów Formuły 1. Cechuje je nie tylko mniejsza masa od tradycyjnych popychaczy, ale także mniejsza bezwładność oraz możliwość uzyskania większego skoku zaworów i prędkości obrotowej silnika przy zachowaniu dokładnej kontroli położenia.

W modelu na sezon 2019 znajdziemy jeszcze więcej rozwiązań i systemów elektronicznych wykorzystywanych w motocyklach z zespołu fabrycznego Suzuki, które odnoszą liczne sukcesy w Motocyklowych Mistrzostwach Świata MotoGP. Zwiększona wydajność w górnej partii obrotów silnika, większa moc i jeszcze lepsze przyspieszenie to tylko część korzyść, które osiągną motocykliści decydujący się na zmianę swojego obecnego GSX-R'a na najnowszą generację.

Wygląd ma znaczenie

W przypadku GSX-R 1000 wygląd to nie tylko przyjemność dla oczu, ale także istotny wkład w osiągi motocykla. Najnowsza generacja została gruntownie przetestowana w tunelu aerodynamicznym, czego efektem jest smuklejsze nadwozie zapewniające większość stabilność, a co za tym idzie, możliwość osiągnięcia jeszcze większej prędkości maksymalnej. Przyjrzano się również przedniej owiewce i zmodernizowano ją pod kątem odchylenia strumienia powietrza od ramion i dłoni kierowcy. Jej szerokość została zmniejszona o ponad 13 mm, a dzięki nowej linii wiodącej zoptymalizowano pracę systemu Suzuki Ram-Air Direct, który odpowiada za doprowadzenie sprężonego powietrza do obudowy filtra.

GSX-R 1000 prezentuje się świetnie, szczególnie na tle toru wyścigowego. Agresywna linia nadwozia, doskonale zachowane proporcje, dbałość o szczegóły, muskularna sylwetka i niepowtarzalna stylistyka sprawiają, że obok niego nikt nie przejdzie obojętnie. Na sezon 2019 Suzuki przygotowało dla motocyklistów kilka wersji kolorystycznych, dzięki którym każdy z nabywców znajdzie wymarzoną wersję. Metallic Mat Black No.2, Mettalic Triton Blue, Pearl Glacier White i Glass Sparkle Black- każda z nich fenomenalnie oddaje sportowy charakter jednośladu i sprawia, że GSX-R 1000 prezentuje się jeszcze mocniej.

Siła płynie z serca

Suzuki GSX-R 1000 zostało wyposażone w chłodzoną cieczą, czterocylindrową jednostkę napędową o pojemności 999 cm³, podczas produkcji której garściami czerpano z wiedzy zdobytej podczas startów w MotoGP. Szesnastozaworowy silnik z podwójnym wałkiem rozrządu został zespolony z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach, która umożliwiła przeniesienie gigantycznych osiągów na drogi publiczne i tory wyścigowe. Moc maksymalna 202 KM i maksymalny moment obrotowy 117 Nm w połączeniu z przepustnicą Ride-by-Wire (która nie ma fizycznego połączenia z manetką gazu i komunikuje się z nią jedynie za pośrednictwem elektronicznego czujnika położenia) zapewniają fenomenalne przyspieszenie, dynamiczną reakcję na ruch manetki gazu i prędkość maksymalną ponad 300 km/h.

Dzięki niskiej masie własnej (tylko 202 kilogramy ze wszystkimi płynami) osiągnięto zużycie paliwa na akceptowalnym poziomie. Według danych producenta średnie spalanie oscyluje na poziomie nieco ponad 5 l/100 kilometrów, co przy 17,5 litrowym zbiorniku paliwa zapewnia zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.

Wyścigowe aspiracje

Podwozie GSX-R 1000 umożliwia jazdę po torze wyścigowym bez najmniejszych kompleksów. Zaraz po wyjściu z salonu motocyklista może udać się na najbliższy zamknięty obiekt i bez opamiętania oddać się efektywnemu pokonywaniu zakrętów i oszałamiającej stabilności przy ogromnej prędkości na długich prostych.

Amortyzację 17-calowych kół powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej osadzonej na dwustronny wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Oba komponenty zawieszenia otrzymały pełną regulację, w której skład wchodzi: napięcie wstępne sprężyny, tłumienie siły odbicia i dobicia oraz regulacja szybko i wolno zmiennego układu tłumienia. Mnogość wyboru ustawień docenią głównie bardzo doświadczeni motocykliści doskonale zaznajomieni z jazdą torową, choć nawet początkujący jeźdźcy na drogach publicznych będą mogli dopasować charakterystykę zawieszenia do swoich potrzeb. Dla jeszcze lepszego prowadzenia Suzuki zamontowało na pokładzie GSX-R 1000 elektronicznie sterowany amortyzator skrętu.

Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się tarczowy układ hamulcowy stworzony przez lidera w tej dziedzinie- markę Brembo. Na przednim kole zainstalowano dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne, zaś na tylnym, pojedynczą tarczę o średnicy 245 mm i zacisk dwutłoczkowy. Doskonałym uzupełnieniem układ hamulcowego jest przeciwpoślizgowy system ABS od firmy Bosch, który nie dopuści do blokady kół podczas gwałtownego wytracania prędkości lub jazdy w niekorzystnych warunkach pogodowych.

Dla ludzi o mocnych nerwach

GSX-R 1000 to obecnie najmocniejszy motocykl w ofercie Suzuki, a także jeden z najmocniejszych w klasie SuperSport o litrowej pojemności jednostki napędowej. Inspirację wyścigami widać w nim także w emocjach, jakie wywołuje w użytkownikach podczas jazdy. Przyspieszenie zaimponuje jeźdźcom z wieloletnim stażem, prędkość maksymalna wywoła lekkie napady paniki, zaś lekkość i precyzja wchodzenia w zakręt wprowadzi każdego w zachwyt.

Suzuki nie zapomniało jednakże o systemach, które zadbają o komfort i bezpieczeństwo motocyklistów. Kontrola trakcji, system ABS czy wielofunkcyjny wyświetlacz LCD, który m.in. przypomni o nadchodzącym przeglądzie technicznym, poinformuje o temperaturze otoczenia, zużyciu paliwa w czasie rzeczywistym i wybranym przełożeniu, to tylko część udogodnień przygotowanych przez japońskich konstruktorów.