Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,06 zł
35,37 zł
Najniższa cena: 35,37 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
15,11 zł
16,79 zł
Najniższa cena: 16,79 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 33x41,5x5,3 - S410510012007
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
17,18 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
92,14 zł
96,99 zł
Najniższa cena: 96,99 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSX-R 1000
- Suzuki GSX-R 1000 2001
- Suzuki GSX-R 1000 2002
- Suzuki GSX-R 1000 2003
- Suzuki GSX-R 1000 2004
- Suzuki GSX-R 1000 2012
- Suzuki GSX-R 1000 2011
- Suzuki GSX-R 1000 2007
- Suzuki GSX-R 1000 2008
- Suzuki GSX-R 1000 Powermax 2008
- Suzuki GSX-R 1000 2009
- Suzuki GSX-R 1000 2010
- Suzuki GSX-R 1000 2013
- Suzuki GSX-R 1000 2014
- Suzuki GSX-R 1000 2015
- Suzuki GSX-R 1000 2016
- Suzuki GSX-R 1000 30th Anniversary 2016
- Suzuki GSX-R 1000 A ABS 2015
- Suzuki GSX-R 1000 A 30th Anniversary ABS 2016
- Suzuki GSX-R 1000 A ABS 2016
- Suzuki GSX-R 1000 A ABS 2017
- Suzuki GSX-R 1000 A ABS 2018
- Suzuki GSX-R 1000 RA ABS 2017
- Suzuki GSX-R 1000 RA ABS 2018
- Suzuki GSX-R 1000 RZA ABS 2017
- Suzuki GSX-R 1000 RZA ABS 2018
- Suzuki GSX-R 1000 Z Anniversary 2010
- Suzuki GSX-R 1000 Z 2013
- Suzuki GSX-R 1000 Z 2014
- Suzuki GSX-R 1000 A ABS 2019
- Suzuki GSX-R 1000 RA ABS 2019
- Suzuki GSX-R 1000 RZA ABS 2019
- Suzuki GSX-R 1000 A ABS 2020
- Suzuki GSX-R 1000 RA ABS 2020
- Suzuki GSX-R 1000 RZA ABS 2020
- Suzuki GSX-R 1000 2005
- Suzuki GSX-R 1000 2006
- Suzuki GSX-R 1000 R 100th Anniversary Edition ABS 2021
- Suzuki GSX-R 1000 RA ABS 2021
- Suzuki GSX-R 1000 A ABS 2021
- Suzuki GSX-R 1000 Special Edition 2010
- Suzuki GSX-R 1000 Special Edition 2011
- Suzuki GSX-R 1000 Special Edition 2012
- Suzuki GSX-R 1000 R ABS 2023
- Suzuki GSX-R 1000 R ABS 2022
- Suzuki GSX-R 1000 R ABS 2021
- Suzuki GSX-R 1000 R ABS 2020
- Suzuki GSX-R 1000 2017
- Suzuki GSX-R 1000 2018
- Suzuki GSX-R 1000 RZ ABS 2023
- Suzuki GSX-R 1000 RZ ABS 2022
- Suzuki GSX-R 1000 X ABS 2019
other_motorcycle_models
- Suzuki GSX-R 400
- Suzuki GSX-R 1100
- Suzuki GSX-R 250
- Suzuki GSX-R 125
- Suzuki GSX-R 600
- Suzuki GSX-R 750
- Suzuki GSX-R 50
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GS 425
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki DR 370
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki GT 380
- Suzuki TC 305
- Suzuki TC 120
- Suzuki T 350
- Suzuki SG 350
- Suzuki GV 700
- Suzuki GS 700
- Suzuki TS 90
- Suzuki TC 90
- Suzuki DL 1050
- Suzuki LT-F 250 Quadrunner
- Suzuki DS 250
- Suzuki LT 250 Quadrunner
- Suzuki T 250
- Suzuki TV 250
- Suzuki F 150
- Suzuki UH 150 Burgman
- Suzuki R 150
- Suzuki AN 150 Burgman
- Suzuki FXR 150
- Suzuki UH 200 Burgman
- Suzuki T 200
- Suzuki SP 200
- Suzuki RV 200 Van Van
- Suzuki DR 200
- Suzuki RM 85
- Suzuki AH 80
- Suzuki TS 75
- Suzuki TM 75
- Suzuki PE 175
Suzuki GSX-R 1000
Z pasji do ścigania
Od czasów premiery pierwszej generacji Suzuki GSX-R 1000 znajduje się w czołówce motocykli klasy SuperSport z królewskiej klasy pojemnościowej. Rywalizując z takimi legendami jak Yamaha YZF-R1 i Honda CBR 1000 japońscy konstruktorzy z Suzuki nieustannie musieli wdrażać najnowsze technologie i autorskie rozwiązania, co doprowadziło ich do obecnej, już szóstej generacji modelu GSX-R 1000. Zawarto w nim wiele patentów, które do tej pory nie gościły w motocyklowym świecie. Najlepszym przykładem są jednostronne dźwigienki zaworowe, które można spotkać w wysokoobrotowych jednostkach napędowych bolidów Formuły 1. Cechuje je nie tylko mniejsza masa od tradycyjnych popychaczy, ale także mniejsza bezwładność oraz możliwość uzyskania większego skoku zaworów i prędkości obrotowej silnika przy zachowaniu dokładnej kontroli położenia.
W modelu na sezon 2019 znajdziemy jeszcze więcej rozwiązań i systemów elektronicznych wykorzystywanych w motocyklach z zespołu fabrycznego Suzuki, które odnoszą liczne sukcesy w Motocyklowych Mistrzostwach Świata MotoGP. Zwiększona wydajność w górnej partii obrotów silnika, większa moc i jeszcze lepsze przyspieszenie to tylko część korzyść, które osiągną motocykliści decydujący się na zmianę swojego obecnego GSX-R'a na najnowszą generację.
Wygląd ma znaczenie
W przypadku GSX-R 1000 wygląd to nie tylko przyjemność dla oczu, ale także istotny wkład w osiągi motocykla. Najnowsza generacja została gruntownie przetestowana w tunelu aerodynamicznym, czego efektem jest smuklejsze nadwozie zapewniające większość stabilność, a co za tym idzie, możliwość osiągnięcia jeszcze większej prędkości maksymalnej. Przyjrzano się również przedniej owiewce i zmodernizowano ją pod kątem odchylenia strumienia powietrza od ramion i dłoni kierowcy. Jej szerokość została zmniejszona o ponad 13 mm, a dzięki nowej linii wiodącej zoptymalizowano pracę systemu Suzuki Ram-Air Direct, który odpowiada za doprowadzenie sprężonego powietrza do obudowy filtra.
GSX-R 1000 prezentuje się świetnie, szczególnie na tle toru wyścigowego. Agresywna linia nadwozia, doskonale zachowane proporcje, dbałość o szczegóły, muskularna sylwetka i niepowtarzalna stylistyka sprawiają, że obok niego nikt nie przejdzie obojętnie. Na sezon 2019 Suzuki przygotowało dla motocyklistów kilka wersji kolorystycznych, dzięki którym każdy z nabywców znajdzie wymarzoną wersję. Metallic Mat Black No.2, Mettalic Triton Blue, Pearl Glacier White i Glass Sparkle Black- każda z nich fenomenalnie oddaje sportowy charakter jednośladu i sprawia, że GSX-R 1000 prezentuje się jeszcze mocniej.
Siła płynie z serca
Suzuki GSX-R 1000 zostało wyposażone w chłodzoną cieczą, czterocylindrową jednostkę napędową o pojemności 999 cm³, podczas produkcji której garściami czerpano z wiedzy zdobytej podczas startów w MotoGP. Szesnastozaworowy silnik z podwójnym wałkiem rozrządu został zespolony z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach, która umożliwiła przeniesienie gigantycznych osiągów na drogi publiczne i tory wyścigowe. Moc maksymalna 202 KM i maksymalny moment obrotowy 117 Nm w połączeniu z przepustnicą Ride-by-Wire (która nie ma fizycznego połączenia z manetką gazu i komunikuje się z nią jedynie za pośrednictwem elektronicznego czujnika położenia) zapewniają fenomenalne przyspieszenie, dynamiczną reakcję na ruch manetki gazu i prędkość maksymalną ponad 300 km/h.
Dzięki niskiej masie własnej (tylko 202 kilogramy ze wszystkimi płynami) osiągnięto zużycie paliwa na akceptowalnym poziomie. Według danych producenta średnie spalanie oscyluje na poziomie nieco ponad 5 l/100 kilometrów, co przy 17,5 litrowym zbiorniku paliwa zapewnia zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Wyścigowe aspiracje
Podwozie GSX-R 1000 umożliwia jazdę po torze wyścigowym bez najmniejszych kompleksów. Zaraz po wyjściu z salonu motocyklista może udać się na najbliższy zamknięty obiekt i bez opamiętania oddać się efektywnemu pokonywaniu zakrętów i oszałamiającej stabilności przy ogromnej prędkości na długich prostych.
Amortyzację 17-calowych kół powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej osadzonej na dwustronny wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Oba komponenty zawieszenia otrzymały pełną regulację, w której skład wchodzi: napięcie wstępne sprężyny, tłumienie siły odbicia i dobicia oraz regulacja szybko i wolno zmiennego układu tłumienia. Mnogość wyboru ustawień docenią głównie bardzo doświadczeni motocykliści doskonale zaznajomieni z jazdą torową, choć nawet początkujący jeźdźcy na drogach publicznych będą mogli dopasować charakterystykę zawieszenia do swoich potrzeb. Dla jeszcze lepszego prowadzenia Suzuki zamontowało na pokładzie GSX-R 1000 elektronicznie sterowany amortyzator skrętu.
Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się tarczowy układ hamulcowy stworzony przez lidera w tej dziedzinie- markę Brembo. Na przednim kole zainstalowano dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne, zaś na tylnym, pojedynczą tarczę o średnicy 245 mm i zacisk dwutłoczkowy. Doskonałym uzupełnieniem układ hamulcowego jest przeciwpoślizgowy system ABS od firmy Bosch, który nie dopuści do blokady kół podczas gwałtownego wytracania prędkości lub jazdy w niekorzystnych warunkach pogodowych.
Dla ludzi o mocnych nerwach
GSX-R 1000 to obecnie najmocniejszy motocykl w ofercie Suzuki, a także jeden z najmocniejszych w klasie SuperSport o litrowej pojemności jednostki napędowej. Inspirację wyścigami widać w nim także w emocjach, jakie wywołuje w użytkownikach podczas jazdy. Przyspieszenie zaimponuje jeźdźcom z wieloletnim stażem, prędkość maksymalna wywoła lekkie napady paniki, zaś lekkość i precyzja wchodzenia w zakręt wprowadzi każdego w zachwyt.
Suzuki nie zapomniało jednakże o systemach, które zadbają o komfort i bezpieczeństwo motocyklistów. Kontrola trakcji, system ABS czy wielofunkcyjny wyświetlacz LCD, który m.in. przypomni o nadchodzącym przeglądzie technicznym, poinformuje o temperaturze otoczenia, zużyciu paliwa w czasie rzeczywistym i wybranym przełożeniu, to tylko część udogodnień przygotowanych przez japońskich konstruktorów.