Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
25,99 zł
Łożysko 6301 2RS SKF - 6301 2RSH
18,99 zł
Filtr oleju Mahle OX406 - OX 406
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
113,79 zł
142,24 zł
Najniższa cena: 142,24 zł
Łańcuch napędowy DID 428 HD 122 otwarty z zapinką - DID428HD-122
80,17 zł
100,21 zł
Najniższa cena: 100,21 zł
Łańcuch napędowy DID 428 D 122 otwarty z zapinką - DID428D-122
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
19,31 zł
21,45 zł
Najniższa cena: 21,45 zł
Zębatka przód JT JTF425.14, 14z rozmiar 428 - JTF425.14
78,11 zł
91,89 zł
Najniższa cena: 91,89 zł
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 122 otwarty z zapinką - 428HSB-122-CL
316,26 zł
395,32 zł
Najniższa cena: 395,32 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 428 VX 122 X-Ring G&B otwarty z zapinką złoty - DID428VXG&B-122
33,17 zł
Automat stopu tył JMP
53,54 zł
Czujnik sprzęgła JMT Yamaha
114,98 zł
127,76 zł
Najniższa cena: 127,76 zł
Łańcuch napędowy JT 428HPO/122 O-Ring G&B otwarty z zapinką - JTC428HPOGB122SL
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSX-S 125
- Suzuki GSX-S 125 ML ABS 2017
- Suzuki GSX-S 125 MLX ABS 2017
- Suzuki GSX-S 125 ML ABS 2018
- Suzuki GSX-S 125 MLX ABS 2018
- Suzuki GSX-S 125 XA ABS 2019
- Suzuki GSX-S 125 XA ABS 2020
- Suzuki GSX-S 125 ABS 2021
- Suzuki GSX-S 125 ABS 2020
- Suzuki GSX-S 125 ABS 2019
- Suzuki GSX-S 125 ABS 2018
- Suzuki GSX-S 125 ABS 2017
- Suzuki GSX-S 125 ABS 2023
- Suzuki GSX-S 125 ABS 2022
other_motorcycle_models
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki GSX-S 1000
- Suzuki GSX-S 750
- Suzuki GSX-S 1000 Katana
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GS 425
- Suzuki DR 370
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki GT 380
- Suzuki TC 305
- Suzuki TC 120
- Suzuki T 350
- Suzuki SG 350
- Suzuki GV 700
- Suzuki GS 700
- Suzuki TS 90
- Suzuki TC 90
- Suzuki DL 1050
- Suzuki LT-F 250 Quadrunner
- Suzuki DS 250
- Suzuki LT 250 Quadrunner
- Suzuki T 250
- Suzuki TV 250
- Suzuki F 150
- Suzuki UH 150 Burgman
- Suzuki R 150
- Suzuki AN 150 Burgman
- Suzuki FXR 150
- Suzuki UH 200 Burgman
- Suzuki T 200
- Suzuki SP 200
- Suzuki RV 200 Van Van
- Suzuki DR 200
- Suzuki RM 85
- Suzuki AH 80
- Suzuki TS 75
- Suzuki TM 75
- Suzuki PE 175
- Suzuki RS 175
- Suzuki GS 300
- Suzuki LT 300
Suzuki GSX-S 125
Suzuki GSX-S 125 ma wszystko, aby stać się marzeniem nastoletnich motocyklistów zakochanych w jednośladach klasy naked. Wystarczy ukończone prawo jazdy kategorii A1 oraz 15 000 złotych oszczędności i już można cieszyć się agresywną stylistyką, niepowtarzalnym wyglądem, mocną jednostką napędową oraz podwoziem skrojonym na miarę niezapomnianych emocji. Lekkość prowadzenia, doskonałe właściwości jezdne oraz niskie koszty eksploatacji i oszczędne spalanie zdecydowani nabywcy otrzymają w gratisie.
Model GSX-S 125 został wyposażony w chłodzoną cieczą jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 cm³, którą miłośnicy japońskiej marki z pewnością kojarzą ze sportowego GSX-R 125. Czterozaworowa głowica z podwójnym wałkiem rozrządu, manualna skrzynia biegów o sześciu optymalnie dobranych przełożeniach, wydajny układ zasilania elektronicznym systemem wtrysku paliwa oraz basowe brzmienie masywnego układu wydechowego to połączenie, dzięki któremu Suzuki nie tylko spełnia najnowsze normy emisji spalin Euro 4, ale także zapewni przyjemną i energetyzującą eksploatację przez długie lata. Moc maksymalna 15 KM i maksymalny moment obrotowy 14 Nm w połączeniu z niską masą pojazdu (ze wszystkimi płynami tylko 133 kilogramy) dają dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 130 km/h. Natychmiastowa reakcja na ruch nadgarstka kierowcy to z kolei zasługa przepustnicy typu Ride-by-Wire, w której pomiędzy przepustnicą a manetką gazu nie występuje mechaniczne połączenie, a cała komunikacja polega na innowacyjnym systemie elektronicznym. Model GSX-S 125 warto pochwalić również za zasięg na jednym tankowaniu. Do dyspozycji użytkowników oddano zbiornik paliwa o pojemności ponad 11 litrów, dzięki któremu bez zjeżdżania na stację benzynową będą mogli przejechać ponad 400 kilometrów.
Obok GSX-S 125 nie da się przejść obojętnie także za sprawą podwozia. Suzuki zadbało o to, aby początkujący motocykliści mogli poruszać się szybko i dynamicznie pokonywać zakręty, aczkolwiek wszystko to w towarzystwie wysokiego poziomu bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Solidna rama z rur i profili stalowych o dużej sztywności stała się idealnym oparciem dla optymalnie zestrojonego zawieszenia i wydajnego układu hamulcowego współpracującego z systemem ABS, który nie dopuści do uślizgu kół podczas awaryjnego hamowania lub jazdy w złych warunkach pogodowych. Amortyzację kół powierzono konkretnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej osadzonej na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Na pokładzie GSX-S 125 znajdziemy pojedynczą tarczę hamulcową typu Wave o średnicy aż 320 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy (z przodu) oraz dużo mniejszą, bo 240 mm tarczę i jednotłoczkowy zacisk hydrauliczny (z tyłu). Dopełnieniem skutecznych hamulców są 17-calowe felgi z lekkich stopów aluminium obute w szosowe opony renomowanej marki Dunlop.
Suzuki GSX-S 125 to doskonała propozycja na pierwszy motocykl dla wszystkich osób, które kochają nieszablonowy styl i agresywne cechy klasy streetfighter. Gdy dołożymy do tego satysfakcjonujące osiągi, dopracowane podwozie i nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne otrzymujemy maszynę, z którą niechętnie będzie się rozstawał każdy początkujący jeździec. Na sezon 2019 Suzuki zadbało również o kilka wersji kolorystycznych, dzięki którym każdy z potencjalnych klientów odwiedzających salon będzie mógł znaleźć coś dla siebie. Metallic Triton Blue, YZE i Black semi-gloss to malowania, które nawiązują do większych przedstawicieli serii GSX-S i dzięki temu jeszcze bardziej podsycają wyobraźnie motocyklistów, którzy są dopiero na początku swojej przygody z pasjonującym świtem jednośladów.