Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 261
-10%
11,94 zł
13,27 zł
Najniższa cena: 13,27 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 30x39x4 - S410485012009
25,99 zł
Łożysko 6301 2RS SKF - 6301 2RSH
166,92 zł
Cylinder 50 cm3 Yamaha DT 50 - 98730
28,05 zł
Guma wydechu 22/25mm - NK401.05
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
23,04 zł
25,60 zł
Najniższa cena: 25,60 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 26x37x10,5 - P40FORK455004
-10%
69,75 zł
77,50 zł
Najniższa cena: 77,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR832.52, 52z rozmiar 420 - JTR832.52
(3)
-20%
58,58 zł
73,22 zł
Najniższa cena: 73,22 zł
Łańcuch napędowy DID 420 D 108 otwarty z zapinką - DID420D-108
(41)
-10%
59,85 zł
66,50 zł
Najniższa cena: 66,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR832.48, 48z rozmiar 420 - JTR832.48
(3)
-10%
30,15 zł
33,50 zł
Najniższa cena: 33,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 27x39x10,5 - P40FORK455080
25,04 zł
Łożysko 6303 SKF - 6303
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha DT 50
- Yamaha DT 50 M 1980
- Yamaha DT 50 MX 1983
- Yamaha DT 50 MX 1986
- Yamaha DT 50 MX 1987
- Yamaha DT 50 R 1989
- Yamaha DT 50 R 1991
- Yamaha DT 50 R 1995
- Yamaha DT 50 R 2012
- Yamaha DT 50 X 2012
- Yamaha DT 50 L 2002-2003
- Yamaha DT 50 LC
- Yamaha DT 50 MX 1982
- Yamaha DT 50 MX 1992-1995
- Yamaha DT 50 R 1998-2001
- Yamaha DT 50 R 2002-2003
- Yamaha DT 50 R 2004-...
- Yamaha DT 50 X Supermoto 2004-...
- Yamaha DT 50 M 1981
- Yamaha DT 50 M 1982
- Yamaha DT 50 M 1983
- Yamaha DT 50 M 1984
- Yamaha DT 50 MX 1984
- Yamaha DT 50 MX 1985
- Yamaha DT 50 MX 1988
- Yamaha DT 50 MX 1989
- Yamaha DT 50 R 1990
- Yamaha DT 50 R 1992
- Yamaha DT 50 R 1993
- Yamaha DT 50 R 1994
- Yamaha DT 50 R 1996
- Yamaha DT 50 R 1997
- Yamaha DT 50 R 2013
- Yamaha DT 50 X 2013
- Yamaha DT 50 M 1978
- Yamaha DT 50 M 1979
- Yamaha DT 50 MX 1981
- Yamaha DT 50 Auto 1982
- Yamaha DT 50 Auto 1983
- Yamaha DT 50 Auto 1984
- Yamaha DT 50 Auto 1985
- Yamaha DT 50 Auto 1986
- Yamaha DT 50 Auto 1987
- Yamaha DT 50 Auto 1988
- Yamaha DT 50 MX 1990
- Yamaha DT 50 MX 1991
- Yamaha DT 50 LC 1993
- Yamaha DT 50 MX 1993
- Yamaha DT 50 LC 1994
- Yamaha DT 50 MX 1994
- Yamaha DT 50 LC 1995
- Yamaha DT 50 MX 1995
- Yamaha DT 50 LC 1996
- Yamaha DT 50 MX 1996
- Yamaha DT 50 LC 1997
- Yamaha DT 50 LC 1998
- Yamaha DT 50 LC 1999
- Yamaha DT 50 R 1999
- Yamaha DT 50 LC 2000
- Yamaha DT 50 R 2000
- Yamaha DT 50 R 2001
- Yamaha DT 50 RSM 2002
- Yamaha DT 50 R 2003
- Yamaha DT 50 RSM 2003
- Yamaha DT 50 RSM 2004
- Yamaha DT 50 R 2005
- Yamaha DT 50 RSM 2005
- Yamaha DT 50 R 2006
- Yamaha DT 50 RSM 2006
- Yamaha DT 50 X 2006
- Yamaha DT 50 R 2007
- Yamaha DT 50 X 2007
- Yamaha DT 50 R 2008
- Yamaha DT 50 X 2008
- Yamaha DT 50 R 2009
- Yamaha DT 50 X 2009
- Yamaha DT 50 R 2010
- Yamaha DT 50 X 2010
- Yamaha DT 50 R 2011
- Yamaha DT 50 X 2011
- Yamaha DT 50 LC 1992
- Yamaha DT 50 R 1988
- Yamaha DT 50 R Super Motard 2007
- Yamaha DT 50 R Super Motard 2008
- Yamaha DT 50 R Super Motard 2009
- Yamaha DT 50 R Super Motard 2010
- Yamaha DT 50 R Super Motard 2011
- Yamaha DT 50 R 2004
- Yamaha DT 50 R 2002
- Yamaha DT 50 R 1998
- Yamaha DT 50 LC 1990
- Yamaha DT 50 LC 1989
- Yamaha DT 50 LC 1988
- Yamaha DT 50 LC 1991
- Yamaha DT 50 L 1987
- Yamaha DT 50 L 1986
- Yamaha DT 50 L 1985
- Yamaha DT 50 L 1984
- Yamaha DT 50 1984
- Yamaha DT 50 1983
- Yamaha DT 50 1982
- Yamaha DT 50 MX 1992
Yamaha DT 50
Yamaha DT 50 to małolitrażowy motocykl klasy enduro produkowany przez japoński koncern z “Wielkiej Czwórki” w latach 1978-1981. Fenomenalne zdolności terenowe, duża moc dwusuwowego silnika, niska masa i dopracowane podwozie - oto cechy, dzięki którym w lekkim terenie i na asfaltowych drogach początkujący motocykliści będą mogli szlifować swoje umiejętności w sposób bezpieczny, komfortowy i - co najważniejsze - pełen emocji.
Yamaha DT 50 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy posiada gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Mikuni (model VM16SH), instalację elektryczną 6V, autorski system smarowania automatycznego Autolube i rozrusznik nożny (kickstarter). Moc maksymalna 5 KM i maksymalny moment obrotowy 5,5 Nm pozwalają na bardzo dynamiczne przyspieszenia i umożliwiają osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 90 km/h - oczywiście pod warunkiem, że nabywca zdecyduje się na demontaż blokad fabrycznych. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Niska masa motocykla (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, model DT 50 waży tylko 72 kilogramy) pozytywnie wpływa na osiągi i zużycie paliwa. Średnie spalanie być może nie spełnia wymogów współczesnego rynku, ale w latach produkcji wynik 3,5 l/100 kilometrów był jak najbardziej satysfakcjonujący. Takie zużycie przy zbiorniku paliwa o pojemności 4,7 litra pozwala na pokonanie ponad 130 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Yamahy DT 50 jest stalowa rama kołyskowa i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium, na których osadzono miękko zestrojone zawieszenie o dużym skoku i skuteczny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z masą i osiągami motocykla. Koła amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy i centralna kolumna z amortyzatorem olejowym, zaś za wyhamowanie jednośladu odpowiadają dwa hamulce bębnowe (mechaniczne).