Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
16,65 zł
18,50 zł
Najniższa cena: 18,50 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x42x3 - S410250012007
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
17,18 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
137,99 zł
Komplet łożysk główki ramy Koyo Craft
280,19 zł
311,32 zł
Najniższa cena: 311,32 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 252 HH komplet - FA252HH
90,81 zł
Lusterka Yamaha kpl
57,15 zł
63,50 zł
Najniższa cena: 63,50 zł
Zębatka przód JT JTF1591.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF1591.16RB
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha MT-07 700
- Yamaha MT-07 700 2014
- Yamaha MT-07 700 Moto Cage 2014
- Yamaha MT-07 700 2015
- Yamaha MT-07 700 2016
- Yamaha MT-07 700 A ABS 2014
- Yamaha MT-07 700 A Moto Cage ABS 2014
- Yamaha MT-07 700 A ABS 2015
- Yamaha MT-07 700 A ABS 2016
- Yamaha MT-07 700 A ABS 2017
- Yamaha MT-07 700 A ABS 2018
- Yamaha MT-07 700 A Tracer ABS 2016
- Yamaha MT-07 700 A Tracer ABS 2018
- Yamaha MT-07 700 Moto Cage 2015
- Yamaha MT-07 700 Moto Cage 2016
- Yamaha MT-07 700 A Moto Cage ABS 2015
- Yamaha MT-07 700 A Moto Cage ABS 2016
- Yamaha MT-07 700 A Moto Cage ABS 2017
- Yamaha MT-07 700 AU ABS 2019
- Yamaha MT-07 700 A ABS 2019
- Yamaha MT-07 700 A Tracer ABS 2017
- Yamaha MT-07 700 U Tracer ABS 2017
- Yamaha MT-07 700 U Tracer ABS 2018
- Yamaha MT-07 700 A Tracer ABS 2019
- Yamaha MT-07 700 U Tracer ABS 2019
- Yamaha MT-07 700 A ABS 2020
- Yamaha MT-07 700 AU ABS 2020
- Yamaha MT-07 700 A Tracer ABS 2020
- Yamaha MT-07 700 U Tracer GT ABS 2020
- Yamaha MT-07 700 A Tracer ABS 2021
- Yamaha MT-07 700 U Tracer ABS 2021
- Yamaha MT-07 700 A Tracer GT ABS 2021
- Yamaha MT-07 700 U Tracer GT ABS 2021
- Yamaha MT-07 700 GT Tracer ABS 2019
- Yamaha MT-07 700 A ABS 2021
- Yamaha MT-07 700 Tracer ABS 2022
- Yamaha MT-07 700 Tracer ABS 2023
- Yamaha MT-07 700 Tracer GT ABS 2023
- Yamaha MT-07 700 Tracer GT ABS 2022
- Yamaha MT-07 700 Pure ABS 2023
- Yamaha MT-07 700 ABS 2023
- Yamaha MT-07 700 ABS 2022
other_motorcycle_models
- Yamaha MT-03 320
- Yamaha MT-01 1700
- Yamaha MT-09 900
- Yamaha MT-09 850
- Yamaha MT-03 660
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0
- Yamaha LT-2 100
- Yamaha LB 50
- Yamaha GP 643
- Yamaha GP 433
- Yamaha GP 396
- Yamaha GP 246
Yamaha MT-07
Yamaha MT-07 to motocykl z gamy Hyper Naked, który w kilka lat zdążył zapewnić sobie miano jednego z największych bestseller'ów w historii japońskiego producenta. Kompaktowe rozmiary, mocna jednostka napędowa i futurystyczna stylistyka- to wszystko sprawiło, że MT-07 podzieliła los pozostałych członków ostatniej generacji serii MT i trafiła w ręce tysięcy motocyklistów z całego świata. Jedno jest pewne- ten motocykl na długo pozostanie w ofercie azjatyckiego giganta, przez lata pokazując swoim użytkownikom czym jest filozofia Dark Side of Japan.
Największą zaletą MT-07 jest niewątpliwie dwucylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności 689 cm³. Dzięki wałowi korbowemu typu Crossplane z wykorbieniem 270 stopni zapewnia wysoki moment obrotowy o liniowej charakterystyce, co przekłada się na emocjonujące przyspieszenia i niskie zużycie paliwa. Chłodzony cieczą "twin" generuje moc maksymalną 75 KM i maksymalny moment obrotowy 68 Nm, jednakże dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2 została także przygotowana wersja z elektronicznym ograniczeniem mocy do 48 KM. Niezależnie od tego, którą z nich wybierzemy, MT-07 zapewni nam wrażenia na najwyższym poziomie. Mimo dopracowanej konstrukcji silnika cenę jednośladu udało się utrzymać na bardzo atrakcyjnym poziomie. 8 zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu, cyfrowy zapłon TCI, precyzyjna, sześciostopniowa skrzynia biegów z kołami o stałym zazębieniu i mokre, wielotarczowe sprzęgło- to wszystko za kwotę poniżej 30 tys. złotych. W gratisie otrzymujemy bardzo niskie zużycie paliwa, które według producenta w najlepszym wypadku uplasuje się na poziomie 4,3 l/100 kilometrów. Biorąc pod uwagę fakt, że MT-07 dysponuje zbiornikiem paliwa o pojemności 14 litrów, zasięg może wynieść nawet 330 kilometrów na jednym tankowaniu.
Jednostkę napędową osadzono w lekkiej ramie kratownicowej z rur stalowych o dużej sztywności. Jako, że wykorzystuje ona silnik jako element nośny udało się stworzyć bardzo kompaktową konstrukcję. Wraz z krótkim rozstawem osi i efektywnym zawieszeniem daje maksimum pewności w zakrętach i bezkonkurencyjną zwrotność podczas powolnej, miejskiej jazdy. Amortyzację przedniego koła zapewnia klasyczny widelec teleskopowy o optymalnej sztywności, tylnego zaś, pojedynczy element resorująco-tłumiący oparty na aluminiowym wahaczu wleczonym. Mimo, że oba podzespoły nie posiadają regulacji, to gwarantują komfort podróżowania na zadowalającym poziomie. Układ hamulcowy to zestaw, którego nie powstydziłby się żaden motocykl klasy Supersport. Z przodu pojazdu znajdziemy dwie tarcze hamulcowe o średnicy 282 mm i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne, a z tyłu- jedną tarczę o średnicy 220 mm i zacisk dwutłoczkowy. Nie dość, że pozwalają one na doskonałe wyczucie i zapanowanie nad motocyklem o masie niespełna 165 kilogramów, to dodatkowo pozwalają na bardzo dynamiczne poruszanie się na każdej trasie.
Yamaha MT-07 to motocykl, którego popularność i uznanie wśród doświadczonych motocyklistów stale będą rosły. Futurystyczny wygląd, towarzyszący wszystkim modelom z serii MT, wyznaczył nowy trend wśród produkcji Yamahy i nic nie wskazuje na to, aby pojazdy sygnowane hasłem "Dark Side of Japan" miałyby zmienić swoje oblicze. Doskonałe prowadzenie, ergonomia jazdy, dopracowane podwozie i piekielnie energiczna jednostka napędowa to argumenty, które przemówią do każdego, kto ma odpowiedni budżet i szuka bezkompromisowego motocykla klasy naked.