Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
44,00 zł
51,76 zł
Najniższa cena: 51,76 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C
263,33 zł
292,59 zł
Najniższa cena: 292,59 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 442/4 HH (4 szt.) - FA442/4HH
128,38 zł
135,14 zł
Najniższa cena: 135,14 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 731 SH (2 szt.) - MCB731SH
1 552,48 zł
Radialna pompa hamulca Magura HC1 tłoczek 18mm płyn DOT długa dźwignia - 2100453
282,21 zł
Trzpień zacisku hamulcowego do mocowania klocków Pro Bolt tytan - TIPINBP008-4Z1
425,50 zł
447,89 zł
Najniższa cena: 447,89 zł
dostawa 0 złKierownica stalowa TRW Lucas 25,4mm Flyerbar chrom MCL132CKB - MCL132CKB
5 419,44 zł
Zestaw kolektorów wydechowych Akrapovic Yamaha Vmax 1700 tytan - C-Y17SO1T/1
8 262,93 zł
Tłumik Akrapovic Slip-On Yamaha Vmax 1700 prawy i lewy tytan - S-Y17SO1-HBAV
298,12 zł
313,81 zł
Najniższa cena: 313,81 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe TRW Lucas MCB 795 TRQ (2 szt.) - MCB795TRQ
208,05 zł
219,00 zł
Najniższa cena: 219,00 zł
Kierownica TRW Lucas MCL125AKK stalowa 25,4mm speedfighter kolor aluminium - MCL125AKK
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha VMX 1700
- Yamaha VMX 1700 Vmax ABS 2016
- Yamaha VMX 1700 Vmax ABS 2012
other_motorcycle_models
- Yamaha V-Max 1700
- Yamaha V-Max 1200
- Yamaha V-Max 700
- Yamaha V-Max 800
- Yamaha V-Max 750
- Yamaha V-Max 540
- Yamaha V-Max 600
- Yamaha V-Max 500
- Yamaha VF 250 VMax SHO
- Yamaha VF 225 VMax SHO
- Yamaha VF 200 VMax SHO
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0
Yamaha V-max 1700
W 2009 roku po krótkiej nieobecności w świecie motocykli powraca legenda. Udoskonalona konstrukcja, nowe rozwiązania technologiczne, mniejsza masa oraz więcej mocy i momentu obrotowego. Tak w skrócie można opisać drugą generację V-maxa.
Topowy muscle bike ze stajni Yamahy otrzymał nowoczesną jednostkę napędową w układzie V4 o 65 stopniowym kącie rozchylenia cylindrów. Silnik o pojemności 1700 cm ³ zespolony z sekwencyjną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach gwarantuje niesamowite przeżycia. Moc 200 KM i 167 Nm momentu obrotowego w dniu premiery czyniły V-maxa najmocniejszym seryjnie produkowanym motocyklem. Bestia otrzymała również miano najszybszego fabrycznego jednośladu, bo mimo ogromnej masy 310 kilogramów "pierwszą setkę" osiąga w 2,7 sekundy. V-max zawdzięcza osiągi technologiom spotykanych w motocyklach klasy Super Sport. Sprzęgło antyhoppingowe (niedopuszczające do uślizgu tylnego koła podczas redukcji biegów), elektroniczne sterowanie długością kanału dolotowego i ruchem przepustnic oraz kute tłoki to tylko część z nich. Niestety elektronika sprawuję też pieczę nad prędkością maksymalną (ograniczając ją do 220 km/h) oraz dawkowaniem mocy na czwartym i piątym biegu. Jednakże elektronika budzi się do życia dopiero po 400 metrach od startu. Dzieje się tak aby motocykl mógł wykorzystać całą dostępną moc w wyścigach na ¼ mili. Dzięki takiemu rozwiązaniu Yamaha zawłaszczyła sobie serca tysięcy amerykanów.
V-max oprócz osiągów oferuję również ponadczasową stylistykę. Muskularne kształty, ociekający czernią silnik i tylna opona o szerokości 200 mm. Całość dopełnia piękny układ wydechowy wykonany z nieziemsko lekkiego tytanu. Motocykl z seryjnym wyposażeniem wygląda rewelacyjnie, jednak stanowi też wspaniałą bazę do tuningu i customowych przeróbek, a gdy zaopatrzymy go w kufry przeobrazi się w niezłomnego turystyka, któremu nawet na najcięższej alpejskiej przełęczy nie zabraknie sił.
V-max ma niewielu konkurentów na rynku. Największymi z nich są włoskie Ducati Diavel oraz nietuzinkowy CR&S DUU, a także brytyjski Triumph Rocket III Roadster.