Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
10,17 zł
11,30 zł
Najniższa cena: 11,30 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x47,5x2,5 - S410190012011
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
296,50 zł
Tarcza hamulcowa NG tył NG636 Yamaha FZS FZR XJ600 XT660 YZF 600 Thundercat - NG636
15,50 zł
Łożysko igiełkowe HK2016 - HK2016
124,14 zł
130,67 zł
Najniższa cena: 130,67 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 672 SH (2 szt.) - MCB672SH
429,50 zł
477,22 zł
Najniższa cena: 477,22 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 10Ah Yuasa YT12B-BS
106,25 zł
Pasek rozrządu Dayco 72x18 Ducati
123,66 zł
154,57 zł
Najniższa cena: 154,57 zł
Łańcuch napędowy DID 520 104 otwarty z zapinką - DID520-104
81,56 zł
Filtr oleju Mahle OC5 - OC 5
19,91 zł
Zabezpieczenie zębatki przedniej JMP
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Scrambler 1100
- Ducati Scrambler 1100 ABS 2018
- Ducati Scrambler 1100 Special ABS 2018
- Ducati Scrambler 1100 Sport ABS 2018
- Ducati Scrambler 1100 ABS 2019
- Ducati Scrambler 1100 Special ABS 2019
- Ducati Scrambler 1100 Sport ABS 2019
- Ducati Scrambler 1100 ABS 2020
- Ducati Scrambler 1100 Pro ABS 2020
- Ducati Scrambler 1100 Special ABS 2020
- Ducati Scrambler 1100 Sport ABS 2020
- Ducati Scrambler 1100 Sport Pro ABS 2020
- Ducati Scrambler 1100 Dark Pro ABS 2021
- Ducati Scrambler 1100 Dark ABS 2021
- Ducati Scrambler 1100 Sport Pro ABS 2021
- Ducati Scrambler 1100 Pro 2021
- Ducati Scrambler 1100 Dark Pro ABS 2023
- Ducati Scrambler 1100 Dark Pro ABS 2022
- Ducati Scrambler 1100 Sport Pro ABS 2023
- Ducati Scrambler 1100 Sport Pro ABS 2022
- Ducati Scrambler 1100 Tribute Pro ABS 2023
- Ducati Scrambler 1100 Tribute Pro ABS 2022
other_motorcycle_models
- Ducati Scrambler 450
- Ducati Scrambler 803
- Ducati Scrambler 400
- Ducati Scrambler 800
- Ducati Scrambler 350
- Ducati Scrambler 250
- Ducati Scrambler 400 Sixty2
- Ducati 848 848
- Ducati Panigale V4 1000
- Ducati 748 748
- Ducati Pantah 600
- Ducati Pantah 350
- Ducati ST4S 996
- Ducati Superleggera V4 998
- Ducati Diavel 1260
- Ducati ST3 992
- Ducati GT 750
- Ducati Sport 750
- Ducati Multistrada 1200
- Ducati Multistrada V4 1200
- Ducati S 750
- Ducati Supersport 950
- Ducati Desert X 950
- Ducati Multistrada V2 950
- Ducati Hypermotard 950
- Ducati SS 1000
- Ducati SS 750
- Ducati Streetfighter V4 1100
- Ducati S 900
- Ducati SS 900
- Ducati Streetfighter V2 955
- Ducati Panigale V2 955
- Ducati Panigale V4 1100
- Ducati Monster 1000
- Ducati Monster 620
- Ducati Monster 937
- Ducati 916 916
- Ducati XDiavel 1262
- Ducati Panigale 1100
- Ducati Monster 821
- Ducati Monster 797
- Ducati Monster 1200
- Ducati Panigale 1299
- Ducati Panigale 1200
Ducati Scrambler 1100
Stare, dobre czasy
Ducati projektując Scrambler'a chciało powrócić do korzeni motocyklizmu, do czasów, kiedy do pełni szczęścia motocyklistom wystarczały przysłowiowe dwa koła, silnik i benzyna w baku. Oddanie się idei prostej konstrukcji, klasycznych kształtów, ponadczasowej stylistyki oraz sprawdzonych rozwiązań zaowocowało produktem, dzięki któremu włoska marka z Bolonii osiągnęła spektakularny sukces sprzedażowy i znacząco podreperowała swoje finanse. Pomogła w tym cała otoczka, którą marketingowcy stworzyli wokół gamy Scrambler'ów. Oryginalna odzież casualowa, ciekawe akcesoria i gadżety dla miłośników jednośladów oraz sieć restauracji sygnowanych logiem nowego produktu sprawiła, że Scrambler nie był postrzegany jako tylko motocykl, a raczej styl życia.
Współczesny klasyk
Zbudowanie motocykla w duchu dawnych lat nie oznacza, że w Scrambler'ze zabrakło nowoczesnej elektroniki. Ducati zastosowało w nim te same systemy bezpieczeństwa, co w swoich innych modelach. Na pokładzie modelu 1100 znajdziemy m.in.: kontrolę trakcji (Ducati Traction Control), przeciwpoślizgowy system ABS marki Bosch działający również w pochyleniu na zakrętach, oświetlenie w technologi LED, gniazdo USB pod kanapą, przepustnice typu Ride-by-Wire (elektroniczne sterowane, gdzie pomiędzy manetką gazu a przepustnicą nie ma fizycznego połączenia) oraz komputer pokładowy z wyświetlaczem LCD, który przekaże informację np. o aktualnie załączonym biegu i poziomie paliwa. Ponadto, w nabywcy Scrambler'a będą mogli wybrać jeden z trybów jazdy, dzięki któremu dostosują moc silnika i inne parametry do własnych umiejętności i warunków na drodze.
Niespieszny charakter
Model Scrambler 1100 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie V (typ L) o pojemności skokowej 1079 cm³. W jej głowicach znajdziemy jedynie po dwa zawory na każdy cylinder, których pracą steruje charakterystyczny dla Ducati rozrząd desmodromiczny. Chłodzony powietrzem twin zasilany jest elektronicznym systemem wtrysku paliwa, który współpracuje ze wcześniej wspomnianymi przepustnicami Ride-by-Wire. Zapewniają one natychmiastową reakcję na ruch manetki gazu, a dzięki temu, że są sterowane elektroniką, kierowca sam wybierze jeden z trybów określających gwałtowność działania.
Serce Scramblera 1100 nie charakteryzuje się oszałamiającymi osiągami, aczkolwiek dostępna moc 86 KM i moment obrotowy 88 Nm doskonale radzą sobie z niską masą motocykla (tylko 206 kilogramów ze wszystkimi płynami) i umożliwiają niezapomnianą zabawę na górskich, krętych drogach. Na tylne koło moc przenoszona jest za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, zaś symfonię dźwięków cechujących niepokorną duszę Scrambler'a zawdzięczamy masywnemu układowi wydechowemu w układzie 2-1-2.
Konkretne podwozie
Szkieletem Scramblera 1100 jest solidna rama z rur stalowych, która gwarantuje odpowiednią sztywność oraz idealną bazę dla porządnego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego. Amortyzacją kół w wersji bazowej zajmuje się w pełni regulowany widelec teleskopowy o masywnej budowie typu Upside-down marki Marzocchi (średnica lag to aż 45 mm) oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca firmy Kayaba osadzona na dwustronnym wahaczu wleczonym. Tylny amortyzator otrzymał regulację napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia dobicia.
Układ hamulcowy tworzą wspólnie dwie firmy, które dobrze znamy z innych motocykli Ducati. Brembo dostarczyło tarcze i zaciski hamulcowe, zaś Bosch stworzył przeciwpoślizgowy system ABS, który działa również podczas złożenia motocykla w zakręcie, gwarantując przy tym niesamowity poziom bezpieczeństwa przy złych warunkach pogodowych i na drogach o nie najlepszej nawierzchni. Przy przednim kole znajdziemy dwie wentylowane tarcze o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski Monobloc, zaś przy tylnym jedną, 245 mm tarczę i zacisk dwutłoczkowy.
Scrambler 1100 toczy się na 18- i 17-calowych kołach (przód/tył) z ażurowymi felgami z lekkich stopów aluminium. Osadzono na nich dual-sportowe opony Pirelli MT 60 RS, które równie dobrze jak na asfalcie sprawdzą się również na drogach o luźnej nawierzchni.
Trudny wybór
W ofercie Ducati na rok 2019 znajdziemy trzy wersje modelu Scrambler 1100, które bynajmniej nie różnią się tylko wyglądem. Wersja bazowa dostępna jest w dwóch kolorach ('62 Yellow i Shining Black), zaś wersje Sport i Special można zakupić tylko w jednych barwach (odpowiednio Viper Black i Custom Grey). Ponadto w wersji Sport, będącej najbardziej zadziornym Scrambler'em w ofercie, zastosowano zawieszenie renomowanej marki Öhlins, które umożliwi jeszcze ostrzejszą i bardziej precyzyjną jazdę po wymagających trasach. Z kolei w wersji Speciale użyto klasycznych, szprychowych felg w kolorze czarny mat, które doskonale oddają oldschool'owy charakter motocykla.
Gdyby komuś to nie wystarczało włoska marka oferuje bogatą listę wyposażenia dodatkowego, która obejmuje m.in.: aluminiowe błotniki, anodowane elementy zbiornika paliwa, szczotkowane powierzchni wahacza, akcesoryjne siedzenie. Wiele innych modyfikacji sprawia, że z odpowiednio wypchanym portfelem można ze Scrambler'a stworzyć niepowtarzalnego, fabrycznego custom'a.
Dla każdego
Scrambler to doskonała propozycja dla tych, co dopiero rozpoczynają swoją przygodę z motocyklami Ducati i nie chcieliby na początek wydawać zbyt dużych pieniędzy, oraz dla osób, którym marzy się pełnoprawny motocykl oferujący wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy oraz optymalne osiągi. Scrambler 1100 nawet w wersji Sport nie jest wulkanem mocy, choć masywny wygląd muscle bike'a mylnie na to wskazuje. Kilka wersji do wyboru oraz mnogość personalizacji to doskonała wiadomość dla motocyklistów, którzy uwielbiają się wyróżniać w tłumie podobnych maszyn. Krótko mówiąc- duży Scrambler to motocykl, który dopasuje się do każdego profilu motocyklisty i to właśnie ta uniwersalność sprawiła, że stał się on istnym bestseller'em na ogólnoświatowym rynku motoryzacyjnym.