Przełączniki zespolone motocyklowe
KTM L 80
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do KTM L 80
- KTM L 80 AC 1983
- KTM L 80 AC 1984
- KTM L 80 AC 1985
- KTM L 80 AC 1986
- KTM L 80 AC 1987
- KTM L 80 AC 1982
other_motorcycle_models
- KTM Adventure 1090
- KTM Duke 890
- KTM Adventure 890
- KTM Duke 790
- KTM LC4-E 400
- KTM LC4 640
- KTM LC4 400
- KTM LC2 125
- KTM LC4 600
- KTM LC4-E 640
- KTM LW 80
- KTM SC 620
- KTM TXC 400
- KTM TXC 620
- KTM Adventure 990
- KTM Adventure 640
- KTM EGS 400
- KTM RXC-E 620
- KTM EXC 500
- KTM EXC 400
- KTM SMC 660
- KTM Rally 660
- KTM SMC 625
- KTM SC 600
- KTM GS 125
- KTM SXC 540
- KTM EXC 620
- KTM SX 600
- KTM SC 350
- KTM SC 400
- KTM MX 600
- KTM EGS 600
- KTM EXC 600
- KTM MX 500
- KTM EGS 500
- KTM Incas 500
- KTM Incas 600
- KTM SXC 620
- KTM SX 620
- KTM SX 50
- KTM SC 625
- KTM RSW 50
- KTM RLW 80
- KTM EXC 640
- KTM EXC 612
- KTM EXC 350
- KTM EGS 620
- KTM EGS 350
- KTM Ark 50