Przełączniki zespolone motocyklowe
Yamaha DT 80
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Yamaha DT 80
- Yamaha DT 80 LC II 1986
- Yamaha DT 80 LC II 1988
- Yamaha DT 80 LC II 1989
- Yamaha DT 80 LC II 1991
- Yamaha DT 80 LC II 1993
- Yamaha DT 80 LC II 1994
- Yamaha DT 80 LC II 1995
- Yamaha DT 80 LC II 1996
- Yamaha DT 80 LC II 1997
- Yamaha DT 80 MX 1983
- Yamaha DT 80 MX 1984
- Yamaha DT 80 MXS 1984
- Yamaha DT 80 MXS 1985
- Yamaha DT 80 LC I 1983
- Yamaha DT 80 LC I 1984
- Yamaha DT 80 LC II 1985
- Yamaha DT 80 LC II 1987
- Yamaha DT 80 LC II 1990
- Yamaha DT 80 LC II 1992
- Yamaha DT 80 MX 1981
- Yamaha DT 80 MX 1982
- Yamaha DT 80 MXS 1983
- Yamaha DT 80 MXS 1986
- Yamaha DT 80 1987
- Yamaha DT 80 1981
- Yamaha DT 80 1982
- Yamaha DT 80 1985
- Yamaha DT 80 1986
- Yamaha DT 80 1988
- Yamaha DT 80 1989
- Yamaha DT 80 1990
- Yamaha DT 80 1991
- Yamaha DT 80 1992
- Yamaha DT 80 1984
- Yamaha DT 80 1983
other_motorcycle_models
- Yamaha DT 400
- Yamaha DT 50
- Yamaha DT 175
- Yamaha DT 200
- Yamaha DT 100
- Yamaha DT 250
- Yamaha DT 125
- Yamaha DT 360
- Yamaha DT-3 250
- Yamaha DT-2 250
- Yamaha DT-1 250
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0