check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Przełączniki zespolone motocyklowe
Yamaha DT 80

Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?

Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:

  • Uszkodzenia mechaniczne
  • Zużycie elementów ruchomych
  • Zabrudzenie
  • Korozja

Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?

Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:

  • Położenie przełącznika na kierownicy
  • Sposób montażu
  • Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla

Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.

Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?

Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:

  • Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
  • Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
  • Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?

Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.

Przełączniki zespolone w Yamaha DT 80 łączą szereg rozmaitych przełączników w jeden zwarty układ na kierownicy. Dzięki takiemu przełącznikowi możesz jedną dłonią operować wieloma mechanizmami motocykla. Prosta struktura i stabilna pozycja przełącznika sprawia, że możesz to robić bez potrzeby skupienia większej uwagi na danej czynności. Yamaha DT 80 powiela schemat położenia i kształtu poszczególnych przełączników, w niewielkim stopniu urozmaicając ich wygląd i dopasowując do stylu całego jednośladu. W efekcie, kluczowa jest tu jego stabilność i połączenie z poszczególnymi mechanizmami Yamaha DT 80. Zwróć na to uwagę i szybko reaguj na sytuację, w której dany mechanizm nie reaguje na ruch przełącznikiem.

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Nie udało się dopasować żadnego produktu

Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Yamaha DT 80

  • Yamaha DT 80 LC II 1986
  • Yamaha DT 80 LC II 1988
  • Yamaha DT 80 LC II 1989
  • Yamaha DT 80 LC II 1991
  • Yamaha DT 80 LC II 1993
  • Yamaha DT 80 LC II 1994
  • Yamaha DT 80 LC II 1995
  • Yamaha DT 80 LC II 1996
  • Yamaha DT 80 LC II 1997
  • Yamaha DT 80 MX 1983
  • Yamaha DT 80 MX 1984
  • Yamaha DT 80 MXS 1984
  • Yamaha DT 80 MXS 1985
  • Yamaha DT 80 LC I 1983
  • Yamaha DT 80 LC I 1984
  • Yamaha DT 80 LC II 1985
  • Yamaha DT 80 LC II 1987
  • Yamaha DT 80 LC II 1990
  • Yamaha DT 80 LC II 1992
  • Yamaha DT 80 MX 1981
  • Yamaha DT 80 MX 1982
  • Yamaha DT 80 MXS 1983
  • Yamaha DT 80 MXS 1986
  • Yamaha DT 80 1987
  • Yamaha DT 80 1981
  • Yamaha DT 80 1982
  • Yamaha DT 80 1985
  • Yamaha DT 80 1986
  • Yamaha DT 80 1988
  • Yamaha DT 80 1989
  • Yamaha DT 80 1990
  • Yamaha DT 80 1991
  • Yamaha DT 80 1992
  • Yamaha DT 80 1984
  • Yamaha DT 80 1983

other_motorcycle_models