Części układu paliwowego motocykla
BMW G 650 GS
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do BMW G 650 GS
- BMW G 650 GS 2011
- BMW G 650 GS 2012
- BMW G 650 GS ABS 2012
- BMW G 650 GS Sertäo 2012
- BMW G 650 GS Sertäo ABS 2012
- BMW G 650 GS ABS 2013
- BMW G 650 GS Sertäo ABS 2013
- BMW G 650 GS ABS 2014
- BMW G 650 GS Sertäo ABS 2014
- BMW G 650 GS ABS 2015
- BMW G 650 GS ABS 2016
- BMW G 650 GS 2009
- BMW G 650 GS ABS 2009
- BMW G 650 GS ABS 2011
- BMW G 650 GS ABS 2010
- BMW G 650 GS 2010
other_motorcycle_models
- BMW G 310
- BMW G 650
- BMW G 310 R
- BMW G 310 GS
- BMW G 1600 GT
- BMW G 450 X
- BMW G 650 Xmoto
- BMW G 650 Xchallenge
- BMW G 650 Xcountry
- BMW C 400
- BMW K 1600
- BMW F 850
- BMW F 750
- BMW F 650
- BMW F 800
- BMW R 1200
- BMW R 1250
- BMW F 700
- BMW R 850
- BMW R 1200 GS
- BMW R 1150
- BMW K 1300
- BMW K 1200
- BMW R 1250 GS
- BMW R 1250 GS Adventure
- BMW K 1600 GTL
- BMW K 1600 GT
- BMW F 850 GS
- BMW F 800 GT
- BMW F 800 GS
- BMW R 1200 GS Adventure
- BMW F 650 GS
- BMW K 1300 GT
- BMW K 1200 GT
- BMW R 850 GS
- BMW C 650 GT
- BMW C 400 GT
- BMW R 1150 GS Adventure
- BMW R 1150 GS
- BMW R 1100 GS
- BMW F 650 800
- BMW R 80 800
- BMW F 750 850 GS
- BMW R 80 800 GS/2 Paralever
- BMW R 80 800 GS PD Paris Dakar Paralever
- BMW R 80 800 GS Paralever
- BMW R 80 800 G/S Monolever
- BMW R 65 650 GS
- BMW R 100 1000 GS