check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Derbi GP1 50

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Derbi GP1 50 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Derbi GP1 50 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 188
Filtr paliwa FRAM 6-8 mm - G4164
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Króciec gaźnika - 77285

26,00 zł

Króciec gaźnika - 77285

stars    (5)
Membrana zaworu dolotowego Athena - P400480130002 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Membrana zaworu dolotowego Athena - P400480130002

stars    (1)
Króciec gaźnika - 421

35,35 zł

Króciec gaźnika - 421

stars    (1)
Przepustnica gaźnika Dellorto PHVA 17,5
Kranik

58,88 zł

Kranik

stars    (2)
Zawór membranowy

46,32 zł

Zawór membranowy

Guma gaźnika

43,64 zł

Guma gaźnika

stars    (1)
Elektrozawór ssania 2 typ Piaggio - 230428
Zaworek iglicowy 12-17,5 -5%

46,88 zł

49,35 zł

Najniższa cena: 49,35 zł

Zaworek iglicowy 12-17,5

Kranik paliwa produkt OEM

112,26 zł

Kranik paliwa produkt OEM

stars    (1)
Zestaw naprawczy gaźnika Gurtner 12,5mm

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Derbi GP1 50

  • Derbi GP1 50 V2 Open LC 2011
  • Derbi GP1 50 V2 Open LC 2007
  • Derbi GP1 50 V2 LC łańcuch 2005
  • Derbi GP1 50 V2 Open LC 2009
  • Derbi GP1 50 V2 Open LC 2010
  • Derbi GP1 50 2006-2013
  • Derbi GP1 50 LC 2002
  • Derbi GP1 50 LC 2003
  • Derbi GP1 50 Open LC 2008
  • Derbi GP1 50 LC 2004
  • Derbi GP1 50 Open LC 2010
  • Derbi GP1 50 Open LC 2011
  • Derbi GP1 50 V1 łańcuch LC 2006
  • Derbi GP1 50 V2 łańcuch LC 2006
  • Derbi GP1 50 V2 łańcuch LC 2007
  • Derbi GP1 50 V1 łańcuch LC 2005
  • Derbi GP1 50 V2 2008
  • Derbi GP1 50 AC 2003
  • Derbi GP1 50 Open 2005
  • Derbi GP1 50 LC 2001
  • Derbi GP1 50 Racing 2001
  • Derbi GP1 50 Replica 2001
  • Derbi GP1 50 Racing
  • Derbi GP1 50 Racing 2004
  • Derbi GP1 50 Racing 2005
  • Derbi GP1 50 Open 2006
  • Derbi GP1 50 Racing 2006
  • Derbi GP1 50 LC 2007
  • Derbi GP1 50 Malossi 2007
  • Derbi GP1 50 Open 2007
  • Derbi GP1 50 Racing 2007
  • Derbi GP1 50 Racing 2008
  • Derbi GP1 50 Racing 2009

other_motorcycle_models