Części układu paliwowego motocykla
Explorer Inverro 125
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Explorer Inverro 125
- Explorer Inverro 125 2018
- Explorer Inverro 125 CBS 2019
- Explorer Inverro 125 CBS 2020
other_motorcycle_models
- ATU Explorer 125
- Explorer Gravity 125
- Explorer Urano 700
- Explorer Patriot 430 4x4 Deluxe
- Explorer Defender 50
- Explorer Cracker 50
- Explorer Speed 125
- Explorer Speed 50
- Explorer Cruzer 50 4T
- Explorer Cruzer 125
- Explorer Cruzer 0
- Explorer Urano 750
- Explorer Vertigo 50 2T
- Explorer Trasher 520
- Explorer Trasher 320
- Explorer Spin 50 2T
- Explorer Race GT 50 2T
- Explorer Protector 50
- Explorer Race GT 125
- Explorer Kallio 50 2T
- Explorer Iron 50 2T
- Explorer Grison 625
- Explorer Hi 50 2T
- Explorer Commodo 50 2T
- Explorer Candy 50 2T
- Explorer Classic 50 2T
- Explorer Bullet 50
- Explorer Argon 700
- Explorer Argon 330
- Explorer Bison 700
- Explorer Bazooka 625
- Explorer Argon 750 EFI
- Explorer Sirion 50 2T
- Explorer Grumbler 525
- Explorer Terralander 800 EFI 4x4
- Explorer Atlas 500
- Explorer Everest 500 Deluxe 4x4
- Explorer Vector 300
- Explorer Titan 300
- Explorer Stinger 250
- Lynx Explorer 550
- SWM Explorer 250
- Lynx Explorer 500
- Generic Explorer Race GT 50 2T
- ATU Explorer 0 E-Cruzer
- ATU Explorer 50
- KSR-Moto Explorer Spin 50