check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Kawasaki KVF 750

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Kawasaki KVF 750 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Kawasaki KVF 750 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 20
Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1 -5%

24,06 zł

25,33 zł

Najniższa cena: 25,33 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1

stars    (4)
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K14 -5%

47,41 zł

49,90 zł

Najniższa cena: 49,90 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K14

Pompa paliwa kompletna All Balls - 47-2032
Uszczelka kranika Produkt OEM
Pompa paliwa kompletna All Balls - 47-1030
Zestaw naprawczy gaźnika Shindy - 03-119
Pompa paliwa z filtrem Moose Utility EFI - 600-1105-PU
Zestaw dysz gaźnika Dynojet Kawasaki KVF 750 - Q217
Zestaw naprawczy gaźnika Moose Racing  - 26-1217
Zestaw naprawczy gaźnika All Balls - 26-1217

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Kawasaki KVF 750

  • Kawasaki KVF 750 L 4x4 2012
  • Kawasaki KVF 750 C i 4x4 Brute Force 2007
  • Kawasaki KVF 750 A 4x4 Brute Force 2007
  • Kawasaki KVF 750 B i 4x4 Hardwoods Green HD 2005
  • Kawasaki KVF 750 B i 4x4 Brute Force 2006
  • Kawasaki KVF 750 B i 4x4 Brute Force 2007
  • Kawasaki KVF 750 D i 4x4 Brute Force 2008
  • Kawasaki KVF 750 F i 4x4 Brute Force 2008
  • Kawasaki KVF 750 E i 4x4 Hardwoods Green HD 2008
  • Kawasaki KVF 750 D i 4x4 Brute Force 2009
  • Kawasaki KVF 750 E i 4x4 Hardwoods Green HD 2009
  • Kawasaki KVF 750 D i 4x4 Brute Force 2010
  • Kawasaki KVF 750 F i 4x4 Brute Force 2010
  • Kawasaki KVF 750 D i 4x4 Brute Force 2011
  • Kawasaki KVF 750 G 4x4 Brute Force EPS 2013
  • Kawasaki KVF 750 H 4x4 Brute Force EPS Camouflage 2012
  • Kawasaki KVF 750 H 4x4 Brute Force EPS Camouflage 2013
  • Kawasaki KVF 750 G Brute Force EPS 2012
  • Kawasaki KVF 750 G Brute Force EPS 2014
  • Kawasaki KVF 750 G Brute Force EPS 2015
  • Kawasaki KVF 750 G Brute Force EPS 2016
  • Kawasaki KVF 750 G Brute Force EPS 2017
  • Kawasaki KVF 750 G Brute Force EPS 2018
  • Kawasaki KVF 750 H Brute Force EPS Camouflage 2014
  • Kawasaki KVF 750 H Brute Force EPS Camouflage 2015
  • Kawasaki KVF 750 H Brute Force EPS Camouflage 2016
  • Kawasaki KVF 750 H Brute Force EPS Camouflage 2017
  • Kawasaki KVF 750 H Brute Force EPS Camouflage 2018
  • Kawasaki KVF 750 H Brute Force EPS Camouflage 2019
  • Kawasaki KVF 750 L Brute Force 2012
  • Kawasaki KVF 750 G Brute Force EPS 2019
  • Kawasaki KVF 750 G Brute Force EPS 2020
  • Kawasaki KVF 750 H Brute Force EPS Camouflage 2020
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 2005
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 2007
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force Camo EPS 2021
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force EPS 2021
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force Camo EPS 2022
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force Camo EPS 2023
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force Hardwoods Green HD 2006
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force Hardwoods Green HD 2007
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force Hardwoods Green HD 2010
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force NRA Outdoor 2005
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force NRA Outdoor 2006
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force NRA Outdoor 2007
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force EPS 2022
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force EPS 2023
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force 2022
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force 2021
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force 2020
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force 2019
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force 2018
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force 2017
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force 2016
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force 2015
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force 2014
  • Kawasaki KVF 750 i 4x4 Brute Force 2013

other_motorcycle_models