check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Kawasaki KVF 360

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Kawasaki KVF 360 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Kawasaki KVF 360 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 30
Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1 -5%

24,06 zł

25,33 zł

Najniższa cena: 25,33 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1

stars    (4)
Zaworek iglicowy Tourmax - K5 -5%

30,98 zł

32,61 zł

Najniższa cena: 32,61 zł

Zaworek iglicowy Tourmax - K5

stars    (1)
Uszczelka kranika Produkt OEM
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-DK14 -5%

85,45 zł

89,95 zł

Najniższa cena: 89,95 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-DK14

Uszczelka kranika Produkt OEM
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K15 -5%

57,15 zł

60,16 zł

Najniższa cena: 60,16 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K15

Pływak gaźnika Produkt OEM

252,62 zł

dostawa 0 zł

Pływak gaźnika Produkt OEM

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-51 -5%

53,87 zł

56,70 zł

Najniższa cena: 56,70 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-51

Zestaw dysz gaźnika Dynojet Kawasaki KVF 360 - Q211
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-410 -5%

75,99 zł

79,99 zł

Najniższa cena: 79,99 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-410

stars    (1)
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki Suzuki Triumph VITON - FBG-410-1 -5%

20,81 zł

21,90 zł

Najniższa cena: 21,90 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki Suzuki Triumph VITON - FBG-410-1

Przepustnica z membraną Produkt OEM

813,99 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Przepustnica z membraną Produkt OEM

Kranik paliwa produkt OEM

477,66 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Kranik paliwa produkt OEM

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Kawasaki KVF 360

  • Kawasaki KVF 360 A 4x4 2012
  • Kawasaki KVF 360 B 2x4 Prairie 2007
  • Kawasaki KVF 360 A 4x4 Prairie 2007
  • Kawasaki KVF 360 C 4x4 Prairie Advantage Classic 2007
  • Kawasaki KVF 360 A 4x4 Prairie 2008
  • Kawasaki KVF 360 B 2x4 Prairie 2008
  • Kawasaki KVF 360 C 4x4 Prairie Advantage Classic 2008
  • Kawasaki KVF 360 A 4x4 Prairie 2009
  • Kawasaki KVF 360 B 2x4 Prairie 2009
  • Kawasaki KVF 360 C 4x4 Prairie Advantage Classic 2009
  • Kawasaki KVF 360 C 4x4 Prairie Advantage Classic 2010
  • Kawasaki KVF 360 A 4x4 2011
  • Kawasaki KVF 360 A 4x4 Prairie 2013
  • Kawasaki KVF 360 A 4x4 Prairie 2010
  • Kawasaki KVF 360 C 4x4 Prairie Advantage Classic 2003
  • Kawasaki KVF 360 C 4x4 Prairie Hardwood Green HD 2004
  • Kawasaki KVF 360 C 4x4 Prairie Hardwood Green HD 2005
  • Kawasaki KVF 360 C 4x4 Prairie Hardwood Green HD 2006
  • Kawasaki KVF 360 C 4x4 Prairie Hardwood Green HD 2007
  • Kawasaki KVF 360 C 4x4 Prairie Hardwood Green HD 2008
  • Kawasaki KVF 360 C 4x4 Prairie Hardwood Green HD 2009
  • Kawasaki KVF 360 C 4x4 Prairie Realtree APG HD 2011
  • Kawasaki KVF 360 A 4x4 Prairie 2014
  • Kawasaki KVF 360 A 4x4 Prairie 2003
  • Kawasaki KVF 360 A 4x4 Prairie 2004
  • Kawasaki KVF 360 A 4x4 Prairie 2005
  • Kawasaki KVF 360 A 4x4 Prairie 2006
  • Kawasaki KVF 360 B 2x4 Prairie 2003
  • Kawasaki KVF 360 B 2x4 Prairie 2004
  • Kawasaki KVF 360 B 2x4 Prairie 2005
  • Kawasaki KVF 360 B 2x4 Prairie 2006
  • Kawasaki KVF 360 4x4 Prairie Hardwoods Green HD 2011
  • Kawasaki KVF 360 4x4 Prairie Hardwoods Green HD 2010

other_motorcycle_models