check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Piaggio Hexagon 150

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Piaggio Hexagon 150 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Piaggio Hexagon 150 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 27
Filtr paliwa FRAM 6-8 mm - G4164
Filtr paliwa Mahle KL13OF 6-8 mm - KL13OF
Pompa paliwa Aprilia Gilera Piaggio - 76510
Membrana zaworu dolotowego Athena - P400480130002 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Membrana zaworu dolotowego Athena - P400480130002

stars    (1)
Króciec ssący gaźnika (1 szt.)
Guma gaźnika

43,64 zł

Guma gaźnika

stars    (1)
Elektrozawór ssania 2 typ Piaggio - 230428
Pompa paliwa

80,75 zł

Pompa paliwa

Korek wlewu paliwa Piaggio produkt OEM
Automat ssania JMP
Zawór membranowy Malossi MHR

419,20 zł

dostawa 0 zł

Zawór membranowy Malossi MHR

Gaźnik Malossi PHBL 25 BD Piaggio Hexagon                   - M.1611034
Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - CM102204 -5%

213,10 zł

224,32 zł

Najniższa cena: 224,32 zł

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - CM102204

Uszczelka komory pływakowej produkt OEM
Pompa paliwa Piaggio Gilera - 90221

39,26 zł

Niedostępny

Pompa paliwa Piaggio Gilera - 90221

stars    (4)
Automat ssania do skuterów Piaggio

67,80 zł

Niedostępny

Automat ssania do skuterów Piaggio

stars    (1)
Króciec ssący gaźnika Tourmax 1 szt. -5%

38,95 zł

41,00 zł

Najniższa cena: 41,00 zł

Niedostępny

Króciec ssący gaźnika Tourmax 1 szt.

stars    (1)
Filtr paliwa produkt OEM - 270423

25,99 zł

Niedostępny

Filtr paliwa produkt OEM - 270423