check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Suzuki GN 400

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Suzuki GN 400 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Suzuki GN 400 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 9
Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-223 -5%

30,77 zł

32,39 zł

Najniższa cena: 32,39 zł

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-223

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-902 -5%

27,46 zł

28,90 zł

Najniższa cena: 28,90 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-902

stars    (1)
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-23 -5%

25,18 zł

26,50 zł

Najniższa cena: 26,50 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-23

Zatyczka gaźnika (10 szt.) Tourmax - CPP-901/10 -5%

49,74 zł

52,36 zł

Najniższa cena: 52,36 zł

Zatyczka gaźnika (10 szt.) Tourmax - CPP-901/10

Kranik paliwa Tourmax - FPC-320 -5%

145,08 zł

152,72 zł

Najniższa cena: 152,72 zł

Kranik paliwa Tourmax - FPC-320

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki Suzuki - FBG-902-1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki Suzuki - FBG-902-1