Części układu paliwowego motocykla
Suzuki GS 400
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Suzuki GS 400
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1980
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1981
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1982
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1983
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1980
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1981
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1982
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1983
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1977
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1978
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1979
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1978
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1979
- Suzuki GS 400 T 1981
- Suzuki GS 400 T 1982
- Suzuki GS 400 T 1983
- Suzuki GS 400 X 1977
- Suzuki GS 400 X 1978
- Suzuki GS 400 1977
- Suzuki GS 400 E 1997
- Suzuki GS 400 E 1996
- Suzuki GS 400 E 1995
- Suzuki GS 400 E 1994
- Suzuki GS 400 E 1993
- Suzuki GS 400 E 1992
- Suzuki GS 400 E 1991
- Suzuki GS 400 E 1979
- Suzuki GS 400 2008
- Suzuki GS 400 2007
- Suzuki GS 400 2006
other_motorcycle_models
- Suzuki GS 425
- Suzuki GS 700
- Suzuki GS 300
- Suzuki GS 500
- Suzuki GS 1100
- Suzuki GS 550
- Suzuki GS 450
- Suzuki GS 250
- Suzuki GS 1150
- Suzuki GS 650
- Suzuki GS 1000
- Suzuki GS 750
- Suzuki GS 850
- Suzuki GS 125
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki GSX-8S 800
- Suzuki GSR 400
- Suzuki GSF 400
- Suzuki GSX 400
- Suzuki GSX-R 400
- Suzuki GSX 1100
- Suzuki GSX-R 1100
- Suzuki GSF 250
- Suzuki GSX 250
- Suzuki GSX-R 250
- Suzuki GSX-S 125
- Suzuki GSX-R 125
- Suzuki GSX 600
- Suzuki GSX-R 600
- Suzuki GSX-R 1000
- Suzuki GSX-S 1000
- Suzuki GSX 1300 Hayabusa
- Suzuki GSX 750
- Suzuki GSX-R 750
- Suzuki GSX-S 750
- Suzuki GSX 550
- Suzuki GSX 500
- Suzuki GSF 400 Bandit
- Suzuki GSF 600
- Suzuki GSF 1200
- Suzuki GSR 1000 Virus
- Suzuki GSX-R 50
- Suzuki GSX 1200 Inazuma
- Suzuki GSX 1200
- Suzuki GSX 1400
- Suzuki GSX 1000 Katana
- Suzuki GSF 1200 Bandit
- Suzuki GSR 750