Części układu paliwowego motocykla
Vespa L 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
36,90 zł
Kanał dolotowy
8,62 zł
Tuleja gumowa
9,80 zł
Uszczelka kranika produkt OEM
104,62 zł
Korek wlewu zbiornika baku paliwa
20,55 zł
Dźwignia kranika
16,11 zł
17,90 zł
Najniższa cena: 17,90 zł
Uszczelka pokrywy gaźnika Athena do gaźnika 19/19SHB - S410480101002
607,59 zł
Króciec ssący Polini podwójny 24/28,5mm Vespa 50 Special 125 Primavera ET3 - 215.0113
280,27 zł
Zawór membranowy Polini Vespa Special 50 Primavera 125 ET3 - 213.0012
564,79 zł
Króciec ssący Polini Membran 24/28,5mm Vespa 50 Special 125 Primavera ET3 - 215.0115
505,65 zł
Króciec ssący Polini Membran 24/28,5mm Vespa 50 Special 125 Primavera ET3 - 215.0118
497,50 zł
Króciec ssący Polini Membran 16/25,5mm Vespa 50 Special - 215.0117
543,09 zł
Króciec ssący Polini Membran 19/25,5mm Vespa 50 Special Primavera ET3 - 215.0116
551,22 zł
Króciec ssący Polini podwójny 19/25,5mm Vespa 50 Special 125 Primavera ET3 - 215.0112
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Vespa L 50
- Vespa L 50 1966
- Vespa L 50 1967
- Vespa L 50 1968
- Vespa L 50 1969
- Vespa L 50 1970
other_motorcycle_models
- Vespa GT 125 Granturismo
- Vespa GT 200 Granturismo
- Vespa LXV 150
- Vespa LXV 125
- Vespa LX 50
- Vespa LXV 50
- Vespa LX 125
- Vespa LX 150
- Vespa Liberty 50 Sport
- Vespa Gran Lusso 150
- Vespa Gran Luxe 150 ACMA
- Vespa Primavera 125
- Vespa Primavera 150
- Vespa ET4 125
- Vespa GTV 250
- Vespa PX 125
- Vespa PX 150
- Vespa PK 50
- Vespa PX 200
- Vespa PX 80
- Vespa PK 125
- Vespa PK 80
- Vespa NRG mc3 DD 50
- Vespa Elettrica 0
- Vespa S 150
- Vespa P 200
- Vespa SS 180
- Vespa GL 150
- Vespa Sprint 150
- Vespa V 150
- Vespa Sei Giorni 300
- Vespa GTV 300
- Vespa GTS 300
- Vespa Sport 100
- Vespa V 90
- Vespa 946 125
- Vespa S 125
- Vespa Cosa 125
- Vespa T2 125
- Vespa V 125
- Vespa Sprint 125