check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Yamaha SR 500

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Yamaha SR 500 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Yamaha SR 500 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 27
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-12 -5%

84,46 zł

88,90 zł

Najniższa cena: 88,90 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-12

Komplet naprawczy zaworu air-cut Tourmax - ACV-201 -5%

52,19 zł

54,94 zł

Najniższa cena: 54,94 zł

Komplet naprawczy zaworu air-cut Tourmax - ACV-201

Króciec gaźnika Yamaha - 318841
Zaworek iglicowy Mikuni typ 6 - M6 -5%

27,74 zł

29,20 zł

Najniższa cena: 29,20 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 6 - M6

Króciec gaźnika Yamaha - 318859
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-303 -5%

76,34 zł

80,36 zł

Najniższa cena: 80,36 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-303

Króciec ssący gaźnika Tourmax 1 szt. - CHY-10 -5%

66,03 zł

69,50 zł

Najniższa cena: 69,50 zł

Króciec ssący gaźnika Tourmax 1 szt. - CHY-10

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-224 -5%

28,41 zł

29,90 zł

Najniższa cena: 29,90 zł

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-224

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-Y12 -5%

45,51 zł

47,90 zł

Najniższa cena: 47,90 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-Y12

Króciec gaźnika Moose Racing - E30-4047
Zestaw naprawczy kranika KL Supply - 18-2697
Kranik paliwa produkt OEM

1 125,18 zł

dostawa 0 zł

Kranik paliwa produkt OEM

Króciec ssący gaźnika Tourmax 1 szt. -5%

169,60 zł

178,53 zł

Najniższa cena: 178,53 zł

Króciec ssący gaźnika Tourmax 1 szt.

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-221 -5%

28,98 zł

30,50 zł

Najniższa cena: 30,50 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-221

Króciec gaznikowy Yamaha XT/SR500 CHY-11 -5%

68,88 zł

72,50 zł

Najniższa cena: 72,50 zł

Niedostępny

Króciec gaznikowy Yamaha XT/SR500 CHY-11

Przepustnica z membraną Tourmax  - VCC-245 -5%

385,57 zł

405,86 zł

Najniższa cena: 405,86 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Przepustnica z membraną Tourmax - VCC-245

Gaźnik Mikuni TM 36mm

2 420,21 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Gaźnik Mikuni TM 36mm

Króciec ssący - CHY-63

175,00 zł

Niedostępny

Króciec ssący - CHY-63

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Yamaha SR 500

  • Yamaha SR 500 SP 1978
  • Yamaha SR 500 SP 1979
  • Yamaha SR 500 G 1979
  • Yamaha SR 500 G 1980
  • Yamaha SR 500 G 1981
  • Yamaha SR 500 G 1982
  • Yamaha SR 500 SP 1984
  • Yamaha SR 500 SP hamulec tarczowy 1986
  • Yamaha SR 500 SP hamulec bębnowy 1993
  • Yamaha SR 500 SP hamulec bębnowy 1995
  • Yamaha SR 500 SP 1981
  • Yamaha SR 500 SP 1982
  • Yamaha SR 500 G koła odlewane 1983
  • Yamaha SR 500 SP koła szprychowe 1983
  • Yamaha SR 500 SP koła szprychowe 1985
  • Yamaha SR 500 SP koła szprychowe 1986
  • Yamaha SR 500 SP hamulec tarczowy 1987
  • Yamaha SR 500 SP hamulec tarczowy 1988
  • Yamaha SR 500 SP hamulec tarczowy 1989
  • Yamaha SR 500 SP hamulec bębnowy 1989
  • Yamaha SR 500 SP hamulec bębnowy 1990
  • Yamaha SR 500 SP hamulec bębnowy 1994
  • Yamaha SR 500 SP hamulec bębnowy 1996
  • Yamaha SR 500 SP hamulec bębnowy 1997
  • Yamaha SR 500 SP hamulec bębnowy 1998
  • Yamaha SR 500 SP hamulec bębnowy 1999
  • Yamaha SR 500 SP hamulec bębnowy 1988
  • Yamaha SR 500 SP hamulec tarczowy 1991
  • Yamaha SR 500 SP hamulec bębnowy 1991
  • Yamaha SR 500 SP hamulec bębnowy 1992
  • Yamaha SR 500 1984
  • Yamaha SR 500 1985
  • Yamaha SR 500 1986
  • Yamaha SR 500 1992
  • Yamaha SR 500 1993
  • Yamaha SR 500 1994
  • Yamaha SR 500 1995
  • Yamaha SR 500 1978
  • Yamaha SR 500 1983

other_motorcycle_models