check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Benelli 49X 50 Quattro NoveX Onroad 2016

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 8
Świeca zapłonowa NGK BR8HSA - BR8HSA -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8HSA - BR8HSA

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK BR8HIX irydowa - BR8HIX -10%

62,82 zł

69,80 zł

Najniższa cena: 69,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8HIX irydowa - BR8HIX

stars    (4)
Ładowarka akumulatorów Optimate Lithium 4s 0.8A - TM470
Ładowarka akumulatorów Optimate 3  - TM430
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 694 EC (2 szt.) - MCB694EC -5%

53,59 zł

56,41 zł

Najniższa cena: 56,41 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 694 EC (2 szt.) - MCB694EC

Ładowarka akumulatorów Optimate Lithium 4s 5A - TM290

634,25 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Ładowarka akumulatorów Optimate Lithium 4s 5A - TM290

Wydech Giannelli Reverse Kevlar - 31618E

1 052,66 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wydech Giannelli Reverse Kevlar - 31618E

other_motorcycle_models

Benelli X49 Quatro Nove X

Części motocyklowe

Model X49 Quatro Nove X to kompaktowy miejski skuter o sportowych aspiracjach. Mimo że od kilkunastu lat jednoślady Benelli nie są już produkowane we Włoszech, to nie straciły na jakości wykonania i trwałości podzespołów. Wytwórnie zlokalizowane obecnie na terenie Państwa Środka kultywują charakterystyczny, śródziemnomorski dizajn towarzyszący marce od lat. Także jednostki napędowe zaprojektowane przez azjatyckich konstruktorów (stosowane m.in. w skuterach Kymco) nie odbiegają osiągami od stosowanych dawniej silników z legendarnej fabryki Minarelli.

Quatro Nove X znacząco wyróżnia się na tle innych markowych skuterów. Jego przysadzista budowa opływająca w obłe kształty i nieliczne załamania linii nadwozia nadają mu specyficznego, ale również bardzo dynamicznego wyglądu. Głęboka czerń owiewek płynnie przeplata się z młodzieżowymi grafikami. Połączona z czerwonymi elementami zawieszenia oraz tylnym oświetleniem w technologii LED zachęca użytkowników do żywiołowej jazdy. Przedni, symetryczny reflektor z dwoma soczewkami i smukłe lusterka ciekawie dopełniają wysublimowaną bryłę nadwozia. Pozytywne doznania wizualne potęguje optymalnie wyprofilowana kanapa przeszyta wyrazistą nicią o jaskrawym, czerwonym kolorze.

Wysoko umieszczone siedzisko, rozległy podest pod nogami i ergonomiczna pozycja za kierownicą gwarantują komfortową jazdę, nawet gdy za sterami zasiądzie rosły jeździec. Rozbudowany zestaw wskaźników, będący połączeniem analogowego prędkościomierza i ciekłokrystalicznego wyświetlacza, dostarcza wszystkich niezbędnych informacji.

Prawdziwą duszę awanturnika pokazuje także mocna jednostka napędowa. Bezstopniowa przekładnia automatyczna dostosowana została do żwawej jazdy w miejskim zgiełku, dlatego mimo niewielkiej pojemności 49 cm ³ użytkownicy dosiadający Quatro Nove X nie będą czuli na plecach posępnego wzroku innych kierowców. Chłodzony powietrzem dwusuw generuje moc 4 KM i zasilany jest przez tradycyjny gaźnik. Dzięki takiemu zestawieniu tuning mechaniczny nie będzie stawiał żadnych przeszkód przed młodocianymi amatorami mocnych wrażeń. Nawet seryjny model po zdjęciu fabrycznych blokad osiąga zadowalające 75 km/h, co na początek powinno zadowolić potrzeby najmłodszych. Do gustu przypadnie im też zapewne seryjny, sportowy układ wydechowy o donośnym brzmieniu.

Układ hamulcowy bez problemu poradzi sobie w każdych warunkach. Dwie tarcze typu Wave o średnicy ponad 200 mm we współpracy z jednotłoczkowymi zaciskami zapewnią bezpieczeństwo w podbramkowych sytuacjach. Klasyczne zawieszenie jest dość "sztywno" zestrojone, więc szybka jazda po ostrzejszych łukach i na prostej przebiega bardzo stabilnie i daje poczucie pełnej kontroli nad pojazdem. Co prawda taka charakterystyka zmniejsza komfort podróżowania, lecz w maszynie mającej zapewnić pierwsze kontakty z podniesionym poziomem adrenaliny nie powinna generować negatywnych opinii.

Agresywny wygląd, mocna jednostka napędowa i niezwykle skuteczny układ hamulcowy to tylko część zalet osobliwego Benelli dzięki którym znalazł duże grono odbiorców. Jego największą wadą jest zapewne wysokie spalanie, które w miejskim cyklu może przekroczyć 3,5 l/100 kilometrów. Nie mniej jednak za niewygórowaną kwotę otrzymujemy dopracowany jednoślad z włoskim rodowodem, który na pewno wyróżni użytkowników z tłumu innych "skuterzystów".