Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
11,52 zł
12,80 zł
Najniższa cena: 12,80 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 33x40x3 miedziana - S410068012001
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
66,03 zł
Filtr oleju K&N KN163 - KN-163
96,75 zł
Linka sprzęgła
11,24 zł
Szpilka M8x55 do BMW Produkt OEM
17,51 zł
Podkładka Produkt OEM
Posiadamy Części motocyklowe do BMW K 1 1000
- BMW K 1 1000 ABS 1988
- BMW K 1 1000 ABS 1989
- BMW K 1 1000 ABS 1990
- BMW K 1 1000 ABS 1991
- BMW K 1 1000 ABS 1992
- BMW K 1 1000 ABS 1993
- BMW K 1 1000 1988
- BMW K 1 1000 1989
- BMW K 1 1000 1990
- BMW K 1 1000 1991
- BMW K 1 1000 1992
- BMW K 1 1000 1993
Inne modele
- BMW K 1200
- BMW K 1200 R
- BMW K 1200 LT
- BMW K 1200 S
- BMW K 1200 GT
- BMW K 1200 RS
- BMW K 1000
- BMW K 100 1000 RT
- BMW K 100 1000 RS4V
- BMW K 100 1000 RS
- BMW K 100 1000 LT
- BMW K 100 1000
- BMW K 100 1000 /2
- BMW K 1100
- BMW K 75 750
- BMW K 1100 LT
- BMW K 1100 RS
- BMW K 75 750 RT
- BMW K 75 750 S
- BMW K 75 750 /2
- BMW C 400
- BMW F 900
- BMW R 51/2 500
- BMW R 3 300
- BMW R 6 600
- BMW R 52 500
- BMW K 1600
- BMW R 850
- BMW F 850
- BMW R 18 1800
- BMW F 750
- BMW G 310
- BMW M 1000
- BMW S 1000
- BMW CE 0
- BMW C 650
- BMW G 650
- BMW F 650 800
- BMW F 650
- BMW F 800
- BMW R 17 750
- BMW R 23 250
- BMW R 16 750
- BMW R 20 200
- BMW R 71 750
- BMW R 11 750
- BMW R Nine T 1200
BMW K1
Powołanie do życia K1 miało za zadanie przykuć uwagę młodych motocyklistów do oferty BMW, którzy pod koniec lat 80' najczęściej pomijali ofertę bawarskiego producenta na rzecz japońskich ścigaczy. Niemcy poniekąd osiągnęli swój cel. Produkowany w latach 1988-1993 następca modelu K100 wzbudził duże poruszenie w motocyklowym świecie dzięki specyficznej urodzie i nowoczesnym rozwiązaniom. Perfekcyjna aerodynamika pełnej owiewki wykonanej z włókna szklanego zapewniała najniższy współczynnik oporu wśród produkowanych wówczas motocykli, co w połączeniu z litrową jednostką o mocy jedynie 100 KM rozpędzało pojazd do imponujących 240 km/h.
Dla bezproblemowego poskramiana autostrad K1 zostało również wyposażone w zawieszenie z systemem Anti-Dive (niwelujące "nurkowanie" podczas hamowania) oraz jednostronny wahacz typu Paravel, zmniejszający drgania opony w awaryjnych sytuacjach. W skład wyśmienitego wyposażenia wchodził tarczowy układ hamulcowy marki Brembo (w opcji z systemem ABS) oraz zawieszenie Marzocchi. Warto zwrócić także uwagę na mały promień skrętu, pozwalający na bezproblemową jazdę na co dzień.
Mówiąc o K1 nie można pominąć designu. Jedni w kanciastych kształtach i futurystycznym malowaniu widzieli powiew świeżości, drudzy nieudany żart projektantów. Przeciwnicy argumentowali niedopracowanie modelu bardzo małą wytrzymałością poszycia i dużą masą własną, niedopuszczalną za taką cenę. Mieli w tym dużo racji, ponieważ za pół ceny u konkurencji widniały jednoślady lżejsze i szybsze, jak np. Honda CBR 600 F. W 1993 roku sportowiec od BMW znacznie odstawał od konkurencji, a słaba sprzedaż (przez 5 lat produkcji jedynie 6921 sztuk) zmusiło koncern do zakończenia produkcji. Mimo to K1 wypełnił otrzymane zadanie zostając jednym z najbardziej pamiętnych jednośladów tamtych lat.