Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 43
424,46 zł
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products laser liniowy - CAT-LINE
379,75 zł
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products laser punktowy - CAT-DOT
1 509,27 zł
Niedostępny
System smarujący łańcuch Scottoiler eSystem - elektroniczny - SO-9015
(1)
646,61 zł
Niedostępny
Automatyczna olejarka Scottoiler V-System V2 universalna - SO-1005
403,67 zł
Niedostępny
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products magnetyczny laser punktowy - CAT-DOT-MAGNET
1 203,85 zł
Niedostępny
Automatyczna olejarka Scottoiler X-System V2.0 universalna - 1073524
Posiadamy Części motocyklowe do Derbi DFW 50
- Derbi DFW 50 AC 2007
- Derbi DFW 50 AC 2008
- Derbi DFW 50 2006
- Derbi DFW 50 2007
- Derbi DFW 50 2008
- Derbi DFW 50 2004
- Derbi DFW 50 2005
other_motorcycle_models
- Derbi GP 50
- Derbi GPR 50
- Derbi Boulevard 50
- Derbi Senda 50
- Derbi Sonar 50
- Derbi Black Devil 50
- Derbi Mulhacen 125
- Derbi Boulevard 100
- Derbi Senda 125
- Derbi Atlantis 50
- Derbi GP1 200
- Derbi GPR 125
- Derbi DXR 250
- Derbi Cross City 125
- Derbi GP1 50
- Derbi GP1 125
- Derbi GPR 80
- Derbi Boulevard 200
- Derbi Atlantis 100
- Derbi GP1 250
- Derbi Coppa 75
- Derbi Mulhacen 660
- Derbi GPX 50
- Derbi Easy 50
- Derbi Aventura 50
- Derbi Astro 50
- Derbi Lobito 50
- Derbi Boulevard 150
- Derbi Boulevard 125
- Derbi Vamos 125
- Derbi Manhattan 50
- Derbi Furax 50
- Derbi Fenix 50
- Derbi MXR 50
- Derbi Predator 50
- Derbi DS 50
- Derbi FDS 50
- Derbi GPR 75
- Derbi Variant 125 Sport
- Derbi Vamos 25 FL
- Derbi Vamos 50
- Derbi Vamos 25 FLN
- Derbi Vamos 25
- Derbi Sonar 150
- Derbi Paddock 50
- Derbi DRX 250 4T
- Derbi Atlantis 50 4T
- Derbi Vamos 25 DT
- Derbi Hunter 50
Derbi DFW 50
Derbi DFW 50 to quad z najniższej klasy pojemnościowej produkowany przez hiszpański koncern w latach 2006-2009. Został stworzony z myślą o najmłodszych amatorach jazdy w terenie. Model DFW 50 wyróżnia skuteczny układ hamulcowy, silnik dwusuwowy o satysfakcjonujących osiągach i solidna konstrukcja, która wytrzyma pierwsze wpadki w off-roadzie.
Derbi DFW 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc do jego prowadzenia nie jest wymagane prawo jazdy kat. B (wystarczy dowód osobisty i skończone 18 lat). Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy posiada gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Mikuni, rozrusznik elektryczny i ręczny (szarpak), a także zapłon CDI. Małolitrażowy singiel modelu DFW 50 generuje moc maksymalną 3 KM przy 7000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 5 Nm przy 6250 obr./min, co przy masie własnej 115 kilogramów (na sucho, bez paliwa i płynów eksploatacyjnych) pozwala na dynamiczne przyspieszenia w terenie i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 55 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylną oś za pomocą automatycznej skrzyni biegów o dwóch przełożeniach i pasa napędowego. Na pokładzie Derbi DFW 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 5 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 3,2 l/100 kilometrów zapewni on zasięg około 150 kilometrów na jednym tankowaniu - w zależności od terenu, w którym będzie poruszał się kierowca.
Szkieletem Derbi DFW 50 jest rama przestrzenna z rur stalowych, na której osadzono miękko zestrojone zawieszenie (z przodu dwie niezależne kolumny, z tyłu amortyzator monoshock) i skuteczny układ hamulcowy (mechaniczny bęben przy każdym kole). Derbi DFW 50 porusza się na 8 calowych felgach ze stali, które obuto w opony terenowe o agresywnym bieżniku o rozmiarze 19x7-8.