check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda CN 250

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 16
Klocki hamulcowe EBC FA 060 (2 szt.) - FA060 -10%

63,91 zł

71,01 zł

Najniższa cena: 71,01 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 060 (2 szt.) - FA060

Pasek napędowy ATHENA 22,5x845 - S410000350019 -10%

61,65 zł

68,50 zł

Najniższa cena: 68,50 zł

Pasek napędowy ATHENA 22,5x845 - S410000350019

Automat stopu Emgo  - 21060335
Filtr powietrza HifloFiltro HFA 1204 - HFA1204 -15%

93,33 zł

109,80 zł

Najniższa cena: 109,80 zł

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 1204 - HFA1204

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 544 (2 szt.) - MCB544 -5%

105,01 zł

110,54 zł

Najniższa cena: 110,54 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 544 (2 szt.) - MCB544

Szczęki hamulcowe TRW Lucas MCS 819 - MCS819 -5%

129,08 zł

135,87 zł

Najniższa cena: 135,87 zł

Szczęki hamulcowe TRW Lucas MCS 819 - MCS819

Zestaw naprawczy gaźnika - 26-10018
Rozrusznik elektryczny Honda - 410-54051

Posiadamy Części motocyklowe do Honda CN 250

  • Honda CN 250 Helix 2007
  • Honda CN 250 Helix 2006
  • Honda CN 250 Helix 2005
  • Honda CN 250 Helix 2004

other_motorcycle_models

Honda CN 250 Helix

Części motocyklowe

Gdy w połowie lat 80' Honda wypuściła futurystyczny maksi skuter o nazwie Helix bogacące się społeczeństwo w końcu dostało ciekawą alternatywę dla komunikacji miejskiej, samochodów i ciężkich motocykli. Co prawda w tamtych czasach nowy egzemplarz kosztował krocie (kwota odpowiadała jednośladom szosowym ze środkowego pułapu pojemnościowego), aczkolwiek szybko zaczął zdobywać coraz szerszą klientelę. Zachęcał nietuzinkowym dizajnem, mocną jednostką napędową oraz trwałością typową dla wytworów fabryk w Hamamatsu.

Nawet w dzisiejszych czasach przy tak dużej ilości producentów i importerów jednośladów spektakularny Helix z łatwością wyróżnia się z tłumu. Jego długie, kanciaste kształty z daleko wysuniętym przodem i ogromnym "zadupkiem", w którym znalazł miejsce wyjątkowo pojemny 40 litrowy schowek , emanują ponadczasową stylizacją, a co ważniejsze widać w nich wielką odwagę projektantów. Niekonwencjonalne przednie zawieszenie, futurystyczny zestaw wskaźników połączony z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem oraz liczne walory konstrukcyjne sprzyjające długodystansowym podróżom to kolejne zalety maksi skutera sprzed ponad ćwierćwiecza.

W swoim segmencie pojazdów CN 250 oferował najlepsze osiągi połączone z niezwykle niskim spalaniem, nawet podczas szarżowania po mieście nie pochłaniał więcej niż 4 litrów paliwa na 100 kilometrów. Chłodzona cieczą czterosuwowa jednostka gwarantowała długowieczną eksploatację i kulturalną pracę, a produkowane przez nią 17 KM pozwalało na utrzymywanie optymalnej prędkości na trasie- 100 km/h. Helix nie posiada większych wad, które mogłyby napsuć krwi nawet współczesnym użytkownikom. Tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z dużą rezerwą radzi sobie z kolosem ważącym 171 kilogramów, gaźnik marki Keihin nie straszy skomplikowaną regulacją, jedynie niewielkie rozmiary obręczy i wąskie opony nie zachęcają do zapuszczania się na drogi o wątpliwej jakości. Na zatłoczonym parkingu i podczas wolnych manewrów daje się we znaki także mała zwrotność i problemy z utrzymaniem stabilnej pozycji, lecz nawet początkujący motocykliści powinni szybko się do tego przyzwyczaić. Mimo to przez ostatnie dekady Helix w swojej klasie uchodził za synonim komfortu i luksusu. Wyprostowana pozycja za szeroką kierownicą, ręczny hamulec postojowy, obszerna kanapa z dwoma oparciami i mnogość ułożenia stóp na rozbudowanych podestach sprawiły, że do końca produkcji (czyli do 2007 roku) wprowadzano jedynie kosmetyczne zmiany dostosowujące jednoślad do obecnych trendów kolorystyki nadwozia. Żaden ówcześnie produkowany skuter nie zapewniał również tak dobrej osłony przed wiatrem i złymi warunkami atmosferycznymi.

Honda CN 250 Helix w obecnych czasach niewątpliwie dzierży miano kultowego, być może przez najbliższe lata zacznie błyskawicznie nabierać na wartości. Nie ma się czemu dziwić, bowiem w latach swego debiutu na rynku motocyklowym na próżno było szukać jej rywali, żaden inny skuter nawet nie sprawiał wrażenia potencjalnego zagrożenia.