Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 56
-10%
28,35 zł
31,50 zł
Najniższa cena: 31,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x11 - P40FORK455026
-10%
119,43 zł
132,70 zł
Najniższa cena: 132,70 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 415 SFA HH (2 szt.) - SFA415HH
-10%
217,39 zł
241,54 zł
Najniższa cena: 241,54 zł
Tarcza hamulcowa EBC MD 9135 D stal nierdzewna tył - MD9135D
-10%
110,98 zł
123,31 zł
Najniższa cena: 123,31 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 388 SFA HH (2 szt.) - SFA388HH
(4)
-10%
102,24 zł
113,60 zł
Najniższa cena: 113,60 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 281 SFA HH (2 szt.) - SFA281HH
-10%
274,88 zł
305,42 zł
Najniższa cena: 305,42 zł
dostawa 0 złTarcza hamulcowa EBC MD 922 D przód/tył - MD922D
-10%
48,51 zł
53,90 zł
Najniższa cena: 53,90 zł
Łożysko Athena SKF 6303 2RSC3 17x47x14 mm - MS170470140M3
-10%
85,68 zł
95,20 zł
Najniższa cena: 95,20 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 140 SFA HH (2 szt.) - SFA140HH
(1)
-5%
447,36 zł
470,90 zł
Najniższa cena: 470,90 zł
dostawa 0 złTarcza hamulcowa TRW Lucas MST 245 tył - MST245
146,34 zł
Pasek napędowy Dayco - CVT8197K
106,52 zł
Pasek napędowy Dayco - CVT8197
156,61 zł
Przekaźnik rozrusznika 67-803 - 67-803
82,51 zł
Cewka zapłonowa CPS25 - CPS25
-10%
557,86 zł
619,84 zł
Najniższa cena: 619,84 zł
dostawa 0 złTarcza hamulcowa EBC MD 1004 C tył - MD1004C
-5%
492,52 zł
518,44 zł
Najniższa cena: 518,44 zł
dostawa 0 złTarcza hamulcowa TRW Lucas MST 245 RAC tył - MST245RAC
-10%
136,80 zł
152,00 zł
Najniższa cena: 152,00 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 388 SFA HH (2 szt.) - SFA388HH
(4)
Posiadamy Części motocyklowe do Honda FES 125
- Honda FES 125 Pantheon 2007
- Honda FES 125 Pantheon 2006
- Honda FES 125 Pantheon 2005
- Honda FES 125 Pantheon 2004
- Honda FES 125 Pantheon 2003
other_motorcycle_models
- Honda FES 250
- Honda FES 150
- Honda FES 125 S-Wing
- Honda FES 150 Pantheon
- Honda FES 250 Foresight
- Honda FES 125 Pantheon
- Honda FES 150 S-Wing
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
- Honda SL 90
- Honda NB 50
- Honda SL 70
- Honda SCV 100
- Honda NHX 110
- Honda NSC 110
- Honda NC 700
Honda FES 125 S-Wing
Honda FES 125 S-Wing to małolitrażowy skuter miejski, produkowany przez japoński koncern od 2013 roku. Duże gabaryty, fenomenalna ochrona przed wiatrem i deszczem, najwyższa jakość wykonania oraz mocna i oszczędna jednostka napędowa to najważniejsze cechy Hondy, dzięki którym zdobyła dużą popularność w europejskich miastach.
Honda S-Wing 125 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 125 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy z rozrządem SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu) otrzymał nowoczesny system wtrysku paliwa PGM-FI (elektroniczny), dzięki któremu inżynierom udało się uzyskać niskie zużycie paliwa. Średnie spalanie na poziomie 2,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 9,4 litra użytkownicy będą mogli przejechać prawie 400 kilometrów. Serce Hondy S-Wing 125 generuje moc maksymalną 13 KM i maksymalny moment obrotowy 11 Nm, co gwarantuje dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 120 km/h. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą sprawdzonego rozwiązania - bezstopniowej przekładni automatycznej CVT z paskiem klinowym.
Szkieletem Hondy S-Wing 125 FES jest przestrzenna rama rurowa ze stali, na której osadzono m.in. skuteczny układ hamulcowy i komfortowo zestrojone zawieszenie. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy (średnica lag - 33 mm, skok 85 mm), zaś tylne - dwa amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego (skok 98 mm). O bezpieczeństwo użytkowników dba wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 240 mm i 3-tłoczkowy zacisk hamulcowy (z przodu) oraz wentylowana tarcza o średnicy 220 mm i zacisk jednotłoczkowy (z tyłu). Na pokładzie nie mogło zabraknąć systemu CBS, a za dodatkową opłatą Hondę S-Wing 125 można było wyposażyć również w przeciwblokujący system ABS. Model FES 125 S-Wing toczy się na 13. i 12. calowych felgach z lekkich stopów aluminium (przód/tył), które obuto w szerokie opony szosowe.