Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 360
-10%
28,35 zł
31,50 zł
Najniższa cena: 31,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x11 - P40FORK455026
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-5%
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
(2)
8,99 zł
Świeca zapłonowa BR8ES - 277962
3,99 zł
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
-5%
81,56 zł
85,85 zł
Najniższa cena: 85,85 zł
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej przód Tourmax MSB-108 - MSB-108
(3)
31,71 zł
Łożysko 6303 2RS SKF - 6303 2RSH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-14/1
(1)
-10%
10,26 zł
11,40 zł
Najniższa cena: 11,40 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x43,5x5,3 - S410210012020
Posiadamy Części motocyklowe do Honda FES 125 Pantheon
- Honda FES 125 Pantheon 2002
- Honda FES 125 Pantheon 1999
- Honda FES 125 Pantheon CBS 2006
- Honda FES 125 Pantheon CBS 2007
- Honda FES 125 Pantheon 1998
- Honda FES 125 Pantheon 2000
- Honda FES 125 Pantheon 2001
- Honda FES 125 Pantheon CBS 2003
- Honda FES 125 Pantheon CBS 2004
- Honda FES 125 Pantheon CBS 2005
Honda FES 125 S-Wing
Honda FES 125 S-Wing to małolitrażowy skuter miejski, produkowany przez japoński koncern od 2013 roku. Duże gabaryty, fenomenalna ochrona przed wiatrem i deszczem, najwyższa jakość wykonania oraz mocna i oszczędna jednostka napędowa to najważniejsze cechy Hondy, dzięki którym zdobyła dużą popularność w europejskich miastach.
Honda S-Wing 125 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 125 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy z rozrządem SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu) otrzymał nowoczesny system wtrysku paliwa PGM-FI (elektroniczny), dzięki któremu inżynierom udało się uzyskać niskie zużycie paliwa. Średnie spalanie na poziomie 2,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 9,4 litra użytkownicy będą mogli przejechać prawie 400 kilometrów. Serce Hondy S-Wing 125 generuje moc maksymalną 13 KM i maksymalny moment obrotowy 11 Nm, co gwarantuje dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 120 km/h. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą sprawdzonego rozwiązania - bezstopniowej przekładni automatycznej CVT z paskiem klinowym.
Szkieletem Hondy S-Wing 125 FES jest przestrzenna rama rurowa ze stali, na której osadzono m.in. skuteczny układ hamulcowy i komfortowo zestrojone zawieszenie. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy (średnica lag - 33 mm, skok 85 mm), zaś tylne - dwa amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego (skok 98 mm). O bezpieczeństwo użytkowników dba wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 240 mm i 3-tłoczkowy zacisk hamulcowy (z przodu) oraz wentylowana tarcza o średnicy 220 mm i zacisk jednotłoczkowy (z tyłu). Na pokładzie nie mogło zabraknąć systemu CBS, a za dodatkową opłatą Hondę S-Wing 125 można było wyposażyć również w przeciwblokujący system ABS. Model FES 125 S-Wing toczy się na 13. i 12. calowych felgach z lekkich stopów aluminium (przód/tył), które obuto w szerokie opony szosowe.