Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 694
-15%
13,34 zł
15,70 zł
Najniższa cena: 15,70 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 112 Honda/Kawasaki/Polaris - HF112
(5)
24,28 zł
Łożysko SKF 6203 2RS
-5%
83,41 zł
87,80 zł
Najniższa cena: 87,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009
(10)
-10%
20,75 zł
23,06 zł
Najniższa cena: 23,06 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002
(3)
-10%
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
(6)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
(3)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-20%
128,42 zł
160,53 zł
Najniższa cena: 160,53 zł
Łańcuch napędowy DID 520 108 otwarty z zapinką - DID520-108
(6)
32,16 zł
Linka prędkościomierza
Posiadamy Części motocyklowe do Honda SLR 650
- Honda SLR 650 1997
- Honda SLR 650 1998
Honda SLR 650
Honda SLR 650 to motocykl klasy funbike produkowany przez japoński koncern w latach 1997-1998. Jest to “okrojona” wersja modelu NX 650 Dominator: 19. calowe koło zastąpiło 21. cali, jednoślad został też pozbawiony owiewki. Kolejną różnicą w porównaniu z bazowym modelem jest niżej zamontowana kanapa. Nie można zapomnieć również o niższej niż zazwyczaj jakości wykonania - SLR 650 zostało wyprodukowane w niesławnych zakładach w Hiszpanii. W 1999 roku został zastąpiony modelem FX 650 Vigor.
Honda SLR 650 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 644 ccm. Chłodzony powietrzem, czterosuwowy singiel posiada rozrząd SOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), zapłon TCI, gaźnikowy układ zasilania marki Keihin (średnica gardzieli - 40 mm) i elektryczny rozrusznik. Silnik generuje moc maksymalną 44 KM przy 5750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 54 Nm przy 4500 obr./min, co pozwala na jazdę z prędkością 160 km/h i zapewnia dobre przyspieszenie (na ¼ mili SLR 650 uzyskał wynik 15,9 sek.). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą mokrego sprzęgła wielotarczowego, klasycznego łańcucha napędowego i manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach. Na pokładzie Hondy SLR 650 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności tylko 13 litrów. Pozwala on na przejechanie około 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Hondy SLR 650 jest stalowa rama kołyskowa i dwustronny wahacz wleczony. Japoński funbike otrzymał optymalnie zestrojone zawieszenie o dużym skoku i skuteczny układ hamulcowy, który w miejscu zatrzymuje 161 kilogramowy motocykl. Z przodu zamontowano konwencjonalny widelec teleskopowy (średnica lag - 41 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 276 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy centralny amortyzator monoshock i jedną, 220 mm tarczę z zaciskiem 1-tłoczkowym. Honda SLR 650 porusza się na szprychowych felgach o średnicy 19 i 17 cali, które obuto w opony typu dual-sport o rozmiarach 100/90-19 i 120/90-17 (przód/tył).