Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 894
-15%
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
(21)
-5%
83,41 zł
87,80 zł
Najniższa cena: 87,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009
(10)
-10%
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
(6)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
(3)
-10%
31,76 zł
35,29 zł
Najniższa cena: 35,29 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 38x44x24 - S410210012034
(1)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-5%
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
(2)
-10%
11,94 zł
13,27 zł
Najniższa cena: 13,27 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 45x51x3 - S410310012004
(3)
-5%
119,64 zł
125,94 zł
Najniższa cena: 125,94 zł
Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F
(4)
Posiadamy Części motocyklowe do Honda VTX 1300
- Honda VTX 1300 S 2007
- Honda VTX 1300 2003
- Honda VTX 1300 2004
- Honda VTX 1300 2005
- Honda VTX 1300 2006
- Honda VTX 1300 R 2005
- Honda VTX 1300 R 2006
- Honda VTX 1300 R 2007
- Honda VTX 1300 R 2008
- Honda VTX 1300 R 2009
- Honda VTX 1300 C 2009
- Honda VTX 1300 C 2008
- Honda VTX 1300 C 2007
- Honda VTX 1300 C 2006
- Honda VTX 1300 C 2005
- Honda VTX 1300 C 2004
- Honda VTX 1300 S 2006
- Honda VTX 1300 S 2005
- Honda VTX 1300 S 2004
- Honda VTX 1300 S 2003
- Honda VTX 1300 T 2009
- Honda VTX 1300 T 2008
Honda VTX 1300
Honda VTX 1300 to motocykl klasy cruiser, produkowany przez japoński koncern w latach 2002-2009 (w 2009 roku został zastąpiony przez model VTX 1300 C, który jest produkowany do dzisiaj).
Honda VTX 1300 została wyposażona w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 1312 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (trzy zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), elektryczny rozrusznik, zapłon cyfrowy i gaźnikowy układ zasilania (średnica gardzieli - 38 mm). Serce modelu VTX 1300 generuje moc maksymalną 74 KM i maksymalny moment obrotowy aż 123 Nm, co nawet przy tak dużej masie własnej motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, VTX 1300 waży 303 kilogramy - zapewnia użytkownikom dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 180 km/h. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pośrednictwem wału napędowego, manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Mimo dużej masy i dużej pojemności skokowej silnika, Honda VTX 1300 nie spożywa ogromnej ilości paliwa. Średnie spalanie na poziomie 6 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 18 litrów użytkownicy będą mogli przejechać 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Hondy VTX 1300 jest stalowa rama kołyskowa (podwójna) i dwustronny wahacz wleczony (również ze stali). Komfort podróżowania zapewnia klasyczny widelec teleskopowy (średnica lag - 41 mm) i dwa amortyzatory olejowe wyposażone w 5-stopniową regulację napięcia wstępnego sprężyny. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa tarczowy układ hamulcowy. Przy przednim kole zamontowano wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 336 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny, zaś przy tylnym - wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 296 mm i zacisk jednotłoczkowy. Honda VTX 1300 toczy się na 17. i 15. calowych (przód/tył) felgach z lekkich stopów aluminium.