Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
44,00 zł
51,76 zł
Najniższa cena: 51,76 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C
43,16 zł
47,95 zł
Najniższa cena: 47,95 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 45x50x30 - S410210012032
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
30,20 zł
Żarówka Osram H4 12V 60/55W HD
45,94 zł
54,05 zł
Najniższa cena: 54,05 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany - HF204C
287,10 zł
319,00 zł
Najniższa cena: 319,00 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 158 HH komplet - FA158HH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki VN 2000
- Kawasaki VN 2000 H Classic 2009
- Kawasaki VN 2000 A 2007
- Kawasaki VN 2000 H Classic 2010
- Kawasaki VN 2000 H Classic 2008
- Kawasaki VN 2000 A 2008
- Kawasaki VN 2000 A 2004
- Kawasaki VN 2000 A 2005
- Kawasaki VN 2000 A 2006
- Kawasaki VN 2000 Vulcan Classic Limited 2006
- Kawasaki VN 2000 Vulcan Classic Limited 2007
- Kawasaki VN 2000 Vulcan Classic Limited 2008
- Kawasaki VN 2000 Vulcan Classic Limited 2009
- Kawasaki VN 2000 Vulcan Classic Limited 2010
- Kawasaki VN 2000 Vulcan Classic LT 2012
- Kawasaki VN 2000 Vulcan Classic 2006
- Kawasaki VN 2000 Vulcan Classic 2007
- Kawasaki VN 2000 Vulcan Limited 2006
- Kawasaki VN 2000 Vulcan Limited 2005
- Kawasaki VN 2000 Vulcan 2009
Kawasaki VN 2000
Szeroka na metr kierownica, silnik o masie przeciętnego motocykla klasy 125 i rozstaw osi zbliżony do wzrostu rosłego mężczyzny- tak w telegraficznym skrócie można opisać monstrum, które w 2004 roku Kawasaki wprowadziło do oferty opierając się na badaniach amerykańskiego rynku. Model VN 2000, bo o nim mowa, to jednoślad stworzony z myślą o pokonywaniu kolosalnych dystansów na długich prostych, które swoim rozmachem zaskoczyłyby każdego europejskiego motocyklistę podczas podróży po Stanach Zjednoczonych.
Największy przedstawiciel serii VN w historii japońskiej marki został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie V2, której dane techniczne zrobią wrażenie nawet na najbardziej doświadczonych "Harleyowcach". Waga 134 kilogramów (z płynami), pojemność skokowa 2053 cm³, maksymalny moment obrotowy 177 Nm i maksymalna moc 107 KM to parametry, których nie znajdziemy w żadnym innym motocyklu z silnikiem widlastym z początku XXI wieku (jedynym konkurentem w tamtych czasach był Triumph Rocket III z trzycylindrową jednostką w układzie rzędowym o pojemności 2294 cm³). Poza tymi wartościami konstrukcja serca VN 2000 prezentowała się zwyczajnie. Znajdziemy w niej m.in. dwa wałki wyrównoważające, które poskramiają ogromne drgania generowane przez motor, którego w ramie nie zamontowano za pośrednictwem silentblock'ów, oraz elektroniczny system wtrysku paliwa gwarantujący zużycie benzyny na poziomie 5,5-6 litrów na każde 100 kilometrów. Oznacza to, że w najbardziej optymistycznym scenariuszu zbiornik paliwa o pojemności 21 litrów zapewni użytkownikom zasięg prawie 400 kilometrów na jednym tankowaniu, co w maszynie o masie niespełna 400 kilogramów wydaje się być jak najbardziej satysfakcjonującym wynikiem. Chłodzony cieczą, ośmiozaworowy silnik z dwoma wałkami rozrządu został sprzężony z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach, która wraz z pasem zębatym doskonale przenosi ogromny moment obrotowy na tylną oponę o szerokości 200 mm. Dopełnieniem mocarnej jednostki jest masywny układ wydechowy typu slash-cut, który dzięki katalizatorowi z systemem dopalania spalin spełniał ówczesne europejskie normy emisji gazów i zapewniał stonowane, basowe brzmienie przy każdym ruchu manetki gazu.
Aby w pełni wykorzystać potencjał jednostki napędowej oraz zagwarantować użytkownikom komfort i bezpieczeństwo w każdych warunkach japońscy inżynierowie stworzyli dopracowane podwozie, którego szkieletem jest podwójna rama kołyskowa z rur stalowych. Pracę kół amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy o 49 milimetrowej średnicy goleni oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca z regulacją tłumienia i napięcia wstępnego sprężyny. Wyhamowaniem kolosa, którego masa całkowita może wynieść nawet 556 kilogramów, powierzono dwóm tarczom o średnicy 300 mm i czterotłoczkowym zaciskom hydraulicznym (przód) oraz pojedynczej tarczy o średnicy 320 mm z zaciskiem dwutłoczkowym (tył). Ażurowe felgi odlano z lekkich stopów aluminium, po czym pojawiły się na nich opony o szerokości 200 mm (tył) i 150 mm (przód). Zastosowanie tak szerokiego ogumienia pozytywnie wpływa na stabilność jazdy, tak samo, jak niemalże 1740 mm rozstaw osi i kanapa umieszczona zaledwie 68 centymetrów nad ziemią (obniżająca środek ciężkości), które dają kierowcy pewność całkowitego panowania nad maszyną.
Kawasaki VN 2000 to motocykl, który w pełni zasłużył na miejsce w historii japońskiego producenta z Wielkiej Czwórki. Doskonałe parametry i fenomenalne właściwości jezdne- te cechy stały się kluczem do sukcesu na ogólnoświatowym rynku motoryzacyjnym, ze szczególną popularnością w Stanach Zjednoczonych. Warto przypomnieć, że tak duże wyniki sprzedaży zostały osiągnięte przy dość wysokiej cenie nowych egzemplarzy- w dniu premiery z ceną około 82 tys. złotych model VN 2000 był jednym z najdroższych jednośladów w ofercie Kawasaki.