Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
83,41 zł
87,80 zł
Najniższa cena: 87,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
44,00 zł
51,76 zł
Najniższa cena: 51,76 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C
34,65 zł
38,50 zł
Najniższa cena: 38,50 zł
Zębatka przód JT JTF513.15, 15z rozmiar 530 - JTF513.15
11,61 zł
12,90 zł
Najniższa cena: 12,90 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 44x52x4 - S410210012010
30,20 zł
Żarówka Osram H4 12V 60/55W HD
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki VN 800
- Kawasaki VN 800 B Classic 2004
- Kawasaki VN 800 B Classic 2006
- Kawasaki VN 800 E Drifter 2003
- Kawasaki VN 800 A 1995
- Kawasaki VN 800 A 1996
- Kawasaki VN 800 A 1997
- Kawasaki VN 800 A 1998
- Kawasaki VN 800 A 1999
- Kawasaki VN 800 B Classic 2003
- Kawasaki VN 800 B Classic 2005
- Kawasaki VN 800 B Classic 1996
- Kawasaki VN 800 B Classic 1997
- Kawasaki VN 800 B Classic 1998
- Kawasaki VN 800 B Classic 1999
- Kawasaki VN 800 B Classic 2000
- Kawasaki VN 800 B Classic 2001
- Kawasaki VN 800 B Classic 2002
- Kawasaki VN 800 C Drifter 1999
- Kawasaki VN 800 C Drifter 2000
- Kawasaki VN 800 E Drifter 2001
- Kawasaki VN 800 E Drifter 2002
- Kawasaki VN 800 Drifter 2004
- Kawasaki VN 800 Vulcan Special Edition 1997
- Kawasaki VN 800 Vulcan Drifter 2005
- Kawasaki VN 800 Vulcan Drifter 2006
- Kawasaki VN 800 2000
- Kawasaki VN 800 2001
- Kawasaki VN 800 2002
- Kawasaki VN 800 2003
- Kawasaki VN 800 2004
- Kawasaki VN 800 2005
Kawasaki VN 800
Kawasaki VN 800 to klasyczny motocykl z segmentu "soft chopper", którego podwalin trzeba doszukiwać się we wczesnych latach 70'. Kiedy w Europie Harley Davidson uchodził za niezwykle ekskluzywną maszynę i był w zasięgu jedynie wybranych z grubym portfelem, coraz szersza klientela oczekiwała od japońskich koncernów zamiennika amerykańskiej legendy w miarę przystępnej cenie. I mimo, że ów zamienniki często nie posiadały dwucylindrowego, chłodzonego powietrzem silnika w układzie V, napęd realizowany był za pośrednictwem wału kardana, a obręcze kół były jedynie aluminiowymi odlewami, to dzięki nim wielu motocyklistów realizowało swoje marzenia o własnym "Harleyu". Za niewygórowaną kwotę otrzymywali w gratisie łatwość obsługi, tanią eksploatację, dopracowane jednostki napędowe i mało awaryjną konstrukcję.
Jednym z takich motocykli jest właśnie model VN 800, który przed 1995 rokiem powstał na bazie mniejszego VN 750. Miał wszystko, co potrzebne do wiarygodnej imitacji pojazdów zza oceanu. Silnik w układzie V, masywne końcówki układu wydechowego, skrzętnie ukrytą tylną kolumnę resorująco-tłumiącą (która tworzyła iluzję sztywnego zawieszenia tylnego koła), szprychowe obręcze obute w mięsiste opony, łańcuch napędowy, duży rozstaw osi i wiele chromowanych elementów generowały ciekawą, stonowaną stylistykę o klasycznej linii.
W kolejnych latach pojawiły się wersje specjalne, obejmujące dwa pakiety stylizacyjne. Model Classic z 1996 roku bezpardonowo nawiązywał do Harleya Davidsona Fat Boy, posiadał szeroką tylną oponę i głębokie błotniki. Pokazana w 1999 roku wersja Drifter to z kolei nawiązanie do motocykli z oferty najstarszej amerykańskiej firmy motocyklowej. Niezwykle głębokie błotniki okalały sobą ponad pół powierzchni koła, tylna część obszernej kanapy zawieszona była w powietrzu, a oświetlenie i osprzęt nawiązywały do maszyn z lat 40'. Mowa tu oczywiście o marce Indian, która przed tym modelem nie doczekała się naśladowców produkowanych na masową skalę.
Niezależnie od roku produkcji i wersji nadwozia, wszystkie VN 800 opierały się na tej samej jednostce napędowej. Czterosuwowy, chłodzony cieczą silnik posiadał pojedynczy wałek rozrządu, który sterował czterema zaworami na każdym cylindrze. V2 o 55º kącie rozwidlenia i pojemności 805 cm ³ generowało moc 56 KM i maksymalny moment obrotowy 64 Nm. Za zasilanie odpowiadał klasyczny gaźnik renomowanej marki Keihin, a przeniesienie napędu realizowane było za pośrednictwem pięciostopniowej skrzyni biegów i wielotarczowego, mokrego sprzęgła. Jednostka charakteryzowała się dużą elastycznością, którą, w stosunku do poprzednika, udało się znacząco podnieść poprzez usunięcie jednego wałka rozrządu. Serce jednośladu bije niesamowicie spokojnie, odznacza się dużą kulturą pracy i niskim zapotrzebowaniem na paliwo. Co więcej, dzięki zastosowaniu wałka wyrównoważającego, na podróżujących nie przenoszone są żadne niekorzystne drgania.
Do okiełznania kolosa, ważącego niespełna 250 kilogramów, użyto tarczowo-bębnowego układu hamulcowego, który niestety nie charakteryzuje się zbyt dobrą skutecznością. W wersji Drifter wyeliminowano ten problem montując pełny układ tarczowy, dlatego wielu użytkowników podstawowych modeli i Classiców mogło usprawnić swoje maszyny bez niepotrzebnych przeróbek w budowie tylnej części motocykla.
Przez ponad 10 lat produkcji Kawasaki VN 800 zdążyło sobie wyrobić opinię mocnego i niezawodnego motocykla, wręcz idealnego kompana na długie trasy. Nie ma się co dziwić, bowiem dynamiczny i elastyczny silnik, dobre właściwości jezdne, ponadczasowy styl i niskie spalanie, nie były standardem w tej klasie. Gdyby jeszcze projektanci "Kawy" nieco zmniejszyli masę, wprowadzili na stałe tylny hamulec tarczowy oraz powiększyli kanapę pasażera, w swoim segmencie VN 800 nie miałoby sobie równych.