check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Kawasaki VN 800

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1337
Żarówka 12V 4W BA9S postojówka - 83184
Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm JMT - 4001796055690
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha  - HF303 -15%

27,37 zł

32,20 zł

Najniższa cena: 32,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303

stars    (57)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Żarówka 12V 5W BA15S - 83186
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Łożysko SKF 6302 C3 2RS

31,99 zł

Łożysko SKF 6302 C3 2RS

stars    (5)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
 Łożysko 6302 FAG C3 2RS - 216475
Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

stars    (57)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YTX14-BS
Żarówka Osram 12V 4W BA9s

6,44 zł

Żarówka Osram 12V 4W BA9s

stars    (4)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009 -5%

83,41 zł

87,80 zł

Najniższa cena: 87,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009

stars    (11)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Świeca zapłonowa NGK CR7E - CR7E -10%

33,48 zł

37,20 zł

Najniższa cena: 37,20 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7E - CR7E

stars    (1)
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Kierunkowskaz Kawasaki - 77230

66,05 zł

Kierunkowskaz Kawasaki - 77230

stars    (6)
Łożysko SKF 6004 C3

18,99 zł

Łożysko SKF 6004 C3

stars    (7)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054 -10%

29,52 zł

32,80 zł

Najniższa cena: 32,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054

stars    (6)
Żarówka H4 12V 60/55W
Świeca zapłonowa NGK CR7EIX irydowa - CR7EIX -10%

60,75 zł

67,50 zł

Najniższa cena: 67,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7EIX irydowa - CR7EIX

stars    (2)
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing  - HF303RC -15%

38,00 zł

44,70 zł

Najniższa cena: 44,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing - HF303RC

stars    (57)
Klocki hamulcowe EBC FA 231 (2 szt.) - FA231 -10%

106,58 zł

118,42 zł

Najniższa cena: 118,42 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 231 (2 szt.) - FA231

stars    (4)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Łożysko 6302 SKF

21,71 zł

Łożysko 6302 SKF

stars    (2)
Klosz kierunkowskazu przód/tył 1 szt. - 91039
Klocki hamulcowe EBC FA 231 HH (2 szt.) - FA231HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 231 HH (2 szt.) - FA231HH

stars    (4)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

58,00 zł

Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

stars    (22)
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410250015039 -10%

27,32 zł

30,36 zł

Najniższa cena: 30,36 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410250015039

Klocki hamulcowe EBC FA 229 (2 szt.) - FA229 -10%

106,58 zł

118,42 zł

Najniższa cena: 118,42 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 229 (2 szt.) - FA229

stars    (3)
Łożysko SKF 6205 2RS C3

34,56 zł

Łożysko SKF 6205 2RS C3

stars    (1)

Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki VN 800

  • Kawasaki VN 800 B Classic 2004
  • Kawasaki VN 800 B Classic 2006
  • Kawasaki VN 800 E Drifter 2003
  • Kawasaki VN 800 A 1995
  • Kawasaki VN 800 A 1996
  • Kawasaki VN 800 A 1997
  • Kawasaki VN 800 A 1998
  • Kawasaki VN 800 A 1999
  • Kawasaki VN 800 B Classic 2003
  • Kawasaki VN 800 B Classic 2005
  • Kawasaki VN 800 B Classic 1996
  • Kawasaki VN 800 B Classic 1997
  • Kawasaki VN 800 B Classic 1998
  • Kawasaki VN 800 B Classic 1999
  • Kawasaki VN 800 B Classic 2000
  • Kawasaki VN 800 B Classic 2001
  • Kawasaki VN 800 B Classic 2002
  • Kawasaki VN 800 C Drifter 1999
  • Kawasaki VN 800 C Drifter 2000
  • Kawasaki VN 800 E Drifter 2001
  • Kawasaki VN 800 E Drifter 2002
  • Kawasaki VN 800 Drifter 2004
  • Kawasaki VN 800 Vulcan Special Edition 1997
  • Kawasaki VN 800 Vulcan Drifter 2005
  • Kawasaki VN 800 Vulcan Drifter 2006
  • Kawasaki VN 800 2000
  • Kawasaki VN 800 2001
  • Kawasaki VN 800 2002
  • Kawasaki VN 800 2003
  • Kawasaki VN 800 2004
  • Kawasaki VN 800 2005

Inne modele

Kawasaki VN 800

Części motocyklowe

Kawasaki VN 800 to klasyczny motocykl z segmentu "soft chopper", którego podwalin trzeba doszukiwać się we wczesnych latach 70'. Kiedy w Europie Harley Davidson uchodził za niezwykle ekskluzywną maszynę i był w zasięgu jedynie wybranych z grubym portfelem, coraz szersza klientela oczekiwała od japońskich koncernów zamiennika amerykańskiej legendy w miarę przystępnej cenie. I mimo, że ów zamienniki często nie posiadały dwucylindrowego, chłodzonego powietrzem silnika w układzie V, napęd realizowany był za pośrednictwem wału kardana, a obręcze kół były jedynie aluminiowymi odlewami, to dzięki nim wielu motocyklistów realizowało swoje marzenia o własnym "Harleyu". Za niewygórowaną kwotę otrzymywali w gratisie łatwość obsługi, tanią eksploatację, dopracowane jednostki napędowe i mało awaryjną konstrukcję.

Jednym z takich motocykli jest właśnie model VN 800, który przed 1995 rokiem powstał na bazie mniejszego VN 750. Miał wszystko, co potrzebne do wiarygodnej imitacji pojazdów zza oceanu. Silnik w układzie V, masywne końcówki układu wydechowego, skrzętnie ukrytą tylną kolumnę resorująco-tłumiącą (która tworzyła iluzję sztywnego zawieszenia tylnego koła), szprychowe obręcze obute w mięsiste opony, łańcuch napędowy, duży rozstaw osi i wiele chromowanych elementów generowały ciekawą, stonowaną stylistykę o klasycznej linii.

W kolejnych latach pojawiły się wersje specjalne, obejmujące dwa pakiety stylizacyjne. Model Classic z 1996 roku bezpardonowo nawiązywał do Harleya Davidsona Fat Boy, posiadał szeroką tylną oponę i głębokie błotniki. Pokazana w 1999 roku wersja Drifter to z kolei nawiązanie do motocykli z oferty najstarszej amerykańskiej firmy motocyklowej. Niezwykle głębokie błotniki okalały sobą ponad pół powierzchni koła, tylna część obszernej kanapy zawieszona była w powietrzu, a oświetlenie i osprzęt nawiązywały do maszyn z lat 40'. Mowa tu oczywiście o marce Indian, która przed tym modelem nie doczekała się naśladowców produkowanych na masową skalę.

Niezależnie od roku produkcji i wersji nadwozia, wszystkie VN 800 opierały się na tej samej jednostce napędowej. Czterosuwowy, chłodzony cieczą silnik posiadał pojedynczy wałek rozrządu, który sterował czterema zaworami na każdym cylindrze. V2 o 55º kącie rozwidlenia i pojemności 805 cm ³ generowało moc 56 KM i maksymalny moment obrotowy 64 Nm. Za zasilanie odpowiadał klasyczny gaźnik renomowanej marki Keihin, a przeniesienie napędu realizowane było za pośrednictwem pięciostopniowej skrzyni biegów i wielotarczowego, mokrego sprzęgła. Jednostka charakteryzowała się dużą elastycznością, którą, w stosunku do poprzednika, udało się znacząco podnieść poprzez usunięcie jednego wałka rozrządu. Serce jednośladu bije niesamowicie spokojnie, odznacza się dużą kulturą pracy i niskim zapotrzebowaniem na paliwo. Co więcej, dzięki zastosowaniu wałka wyrównoważającego, na podróżujących nie przenoszone są żadne niekorzystne drgania.

Do okiełznania kolosa, ważącego niespełna 250 kilogramów, użyto tarczowo-bębnowego układu hamulcowego, który niestety nie charakteryzuje się zbyt dobrą skutecznością. W wersji Drifter wyeliminowano ten problem montując pełny układ tarczowy, dlatego wielu użytkowników podstawowych modeli i Classiców mogło usprawnić swoje maszyny bez niepotrzebnych przeróbek w budowie tylnej części motocykla.

Przez ponad 10 lat produkcji Kawasaki VN 800 zdążyło sobie wyrobić opinię mocnego i niezawodnego motocykla, wręcz idealnego kompana na długie trasy. Nie ma się co dziwić, bowiem dynamiczny i elastyczny silnik, dobre właściwości jezdne, ponadczasowy styl i niskie spalanie, nie były standardem w tej klasie. Gdyby jeszcze projektanci "Kawy" nieco zmniejszyli masę, wprowadzili na stałe tylny hamulec tarczowy oraz powiększyli kanapę pasażera, w swoim segmencie VN 800 nie miałoby sobie równych.