Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
41,85 zł
46,50 zł
Najniższa cena: 46,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x52.9x9/11.4 - P40FORK455191
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN650 - KN-650
40,05 zł
44,50 zł
Najniższa cena: 44,50 zł
Komplet kapturków przeciwpyłowych Athena 43x52,9x9/11,4 - P40FORK455192
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
27,99 zł
Łożysko kulkowe SKF 6205 2RS
62,82 zł
69,80 zł
Najniższa cena: 69,80 zł
Zębatka przód JT JTF1904.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF1904.16RB
549,75 zł
610,83 zł
Najniższa cena: 610,83 zł
dostawa 0 złAkumulator żelowy 12V 11.2 Ah Yuasa YTZ14S
26,99 zł
Łożysko 6205 2RS C3 Timken
Posiadamy Części motocyklowe do KTM RC8 1190
- KTM RC8 1190 R 2012
- KTM RC8 1190 R Track 2012
- KTM RC8 1190 2008
- KTM RC8 1190 2009
- KTM RC8 1190 R 2009
- KTM RC8 1190 2010
- KTM RC8 1190 R 2010
- KTM RC8 1190 2011
- KTM RC8 1190 R 2011
- KTM RC8 1190 R Track 2011
- KTM RC8 1190 R Red Bull 2010
- KTM RC8 1190 R 2013
- KTM RC8 1190 R Track 2013
- KTM RC8 1190 R 2014
- KTM RC8 1190 R 2015
- KTM RC8 1190 R Akrapovic Limited Edition 2010
- KTM RC8 1190 R Race Spec 2012
- KTM RC8 1190 2007
- KTM RC8 1190 R 2016
- KTM RC8 1190 R Special Edition Akrapovic 2009
- KTM RC8 1190 R Special Edition Red Bull 2009
- KTM RC8 1190 R Special Edition TNT 2009
- KTM RC8 1190 RRS 2009
- KTM RC8 1190 R Race Spec 2013
Inne modele
- KTM RC8 890
- KTM Comet 50
- KTM WR 125
- KTM WR 250
- KTM WR 390
- KTM XC 450
- KTM Freeride 250
- KTM Freeride E 0
- KTM Rally 450
- KTM RC 125
- KTM RC 390
- KTM MS 50
- KTM SC 620
- KTM TXC 400
- KTM MSS 50
- KTM TXC 620
- KTM Adventure 890
- KTM Adventure 390
- KTM Adventure 790
- KTM Adventure 990
- KTM Adventure 640
- KTM Super Adventure 1290
- KTM Super Duke 1290
- KTM Duke 390
- KTM Duke 250
- KTM Duke 790
- KTM Duke 890
- KTM Duke 125
- KTM GS 175
- KTM GS 420
- KTM GS 350
- KTM SMR 450
- KTM SMR 525
- KTM EGS 400
- KTM PL 80
- KTM PL 50
- KTM RXC-E 620
- KTM RXC-E 400
- KTM XCR-W 450
- KTM XCR-W 530
- KTM XC 300
- KTM XCW-E 250
- KTM XCW-E 300
- KTM XC 525
- KTM XC 65
- KTM XC 85
- KTM SMC 690
KTM RC8
RC8 to pierwszy motocykl sportowy KTM-a dopuszczony do ruchu publicznego, zaprezentowany w 2010 roku. Austriacy długo przygotowywali się do wejścia w segment Super Sport, na początek zaczęli od mniejszych maszyn przeznaczonych na tor. Pieczołowita praca zaowocowała wygraną mistrzostw świata w klasie GP125 w 2005 roku. Przełomowym momentem było także wypuszczenie modelu Super Duke, który zapowiedział walkę KTM-a także na asfaltowych drogach.
Osiągi dwucylindrowego silnika w układzie V zapożyczonego z modelu Super Duke robią wrażenie. Moc 155 KM i 120 Nm momentu obrotowego uzyskano dzięki zmodernizowanemu układowi rozrządu, nowym głowicom oraz udoskonalonemu układowi zasilania. Jako że jednostka napędowa sama w sobie jest elementem konstrukcyjnym zaoszczędzono cenne kilogramy. Motocykl gotowy do jazdy waży zaledwie 188 kilogramów. Dzięki centralizacji masy, do której przyczyniło sie choćby umieszczenie końcówki układu wydechowego pod silnikiem, motocykl jest niesamowicie zwarty i sterowny, dając kierowcy pełne władanie nad przebiegiem zdarzeń.
Tak jak wszystkie duże maszyny austriackiego koncernu, RC8 stworzony jest z podzespołów najwyższej klasy. Znajdziemy tutaj między innymi koła Marchesini, zawieszenie WP oraz układ hamulcowy marki Brembo. Jeśli taka specyfikacja nie przynosiła by wystarczającego zadowolenia, nabywcy będą mogli dokupić układ wydechowy Akrapovica oraz karbonowe owiewki, które jeszcze bardziej zredukują masę, przynosząc wzrost i tak nie małych osiągów.
Elektroniczny wyświetlacz przekazuje niezliczoną ilość informacji. Podczas miejskiej jazdy pokaże kierowcy prędkość (aktualną oraz średnią), temperaturę jednostki czy czas jazdy. Po wjeździe na tor bardziej przydatny będzie obrotomierz oraz rozbudowany LapTimer dostarczający wszystkich informacji o pokonanych okrążeniach.
RC8 wprowadziło KTM-a na rynek maszyn sportowych z pełnym powodzeniem. Stało się tak głównie dzięki użytym rozwiązaniom konstrukcyjnym oraz osiągom, lecz nie można pominąć zasług stylistyki. Dynamiczne malowanie, odsłonięta kratownicowa rama, wyeksponowane tylne koło, kanciaste nadwozie oraz idealnie wkomponowany w owiewki tłumik zaskarbił sobie serce tysięcy rządnych wrażeń użytkowników.