check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Moto Guzzi V35 350

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 303
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Świeca zapłonowa NGK BPR7ES - BPR7ES -10%

14,13 zł

15,70 zł

Najniższa cena: 15,70 zł

Świeca zapłonowa NGK BPR7ES - BPR7ES

stars    (6)
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Łożysko SKF 6203 2RS

24,28 zł

Łożysko SKF 6203 2RS

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK B8ES - B8ES -10%

12,33 zł

13,70 zł

Najniższa cena: 13,70 zł

Świeca zapłonowa NGK B8ES - B8ES

stars    (5)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Świeca zapłonowa NGK DR9EA - DR9EA -10%

16,02 zł

17,80 zł

Najniższa cena: 17,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DR9EA - DR9EA

stars    (1)
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK BP7ES - BP7ES -10%

11,70 zł

13,00 zł

Najniższa cena: 13,00 zł

Świeca zapłonowa NGK BP7ES - BP7ES

stars    (1)
Klocki hamulcowe FA47 - 77366

12,00 zł

Klocki hamulcowe FA47 - 77366

stars    (2)
Świeca zapłonowa Denso W22EPRU - BPR7ES - W22EPRU
Świeca zapłonowa NGK BR8EIX irydowa - BR8EIX -10%

58,41 zł

64,90 zł

Najniższa cena: 64,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8EIX irydowa - BR8EIX

stars    (4)
Świeca zapłonowa NGK BP6ES - BP6ES -10%

10,62 zł

11,80 zł

Najniższa cena: 11,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BP6ES - BP6ES

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x47x7/9 - P40FORK455062 -10%

26,91 zł

29,90 zł

Najniższa cena: 29,90 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x47x7/9 - P40FORK455062

Akumulator żelowy 12V 22Ah JMT 51913

379,79 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 22Ah JMT 51913

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK DR9EIX irydowa - DR9EIX -10%

58,05 zł

64,50 zł

Najniższa cena: 64,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR9EIX irydowa - DR9EIX

Świeca zapłonowa Denso IW24 Irydowa - BR8EIX - IW24
Świeca zapłonowa NGK BPR7EIX irydowa - BPR7EIX -10%

58,05 zł

64,50 zł

Najniższa cena: 64,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BPR7EIX irydowa - BPR7EIX

Obejma wydechu chromowana 38 mm
Świeca zapłonowa NGK B7ES - B7ES -10%

11,70 zł

13,00 zł

Najniższa cena: 13,00 zł

Świeca zapłonowa NGK B7ES - B7ES

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK BR7EIX irydowa - BR7EIX -10%

58,41 zł

64,90 zł

Najniższa cena: 64,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR7EIX irydowa - BR7EIX

Łożysko 6303 2RS SKF  - 6303 2RSH
Klocki hamulcowe EBC FA 047 (2 szt.) - FA047 -10%

61,46 zł

68,29 zł

Najniższa cena: 68,29 zł

Pasuje na przód i tył

Klocki hamulcowe EBC FA 047 (2 szt.) - FA047

stars    (1)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x47x9,5/10,5 - P40FORK455029 -10%

24,75 zł

27,50 zł

Najniższa cena: 27,50 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x47x9,5/10,5 - P40FORK455029

stars    (4)
Świeca zapłonowa Champion RN3C  - OE108/T10
Guma wydechu 22/25mm        - NK401.05
Filtr oleju HifloFiltro HF 551 Moto Guzzi  - HF551 -15%

32,22 zł

37,90 zł

Najniższa cena: 37,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 551 Moto Guzzi - HF551

stars    (2)
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 28x41x2,5 - S410190012012 -10%

11,57 zł

12,85 zł

Najniższa cena: 12,85 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 28x41x2,5 - S410190012012

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK BP8ES - BP8ES -10%

13,23 zł

14,70 zł

Najniższa cena: 14,70 zł

Świeca zapłonowa NGK BP8ES - BP8ES

Uszczelka pokrywy zaworów Athena - S410190015003 -10%

14,76 zł

16,40 zł

Najniższa cena: 16,40 zł

Uszczelka pokrywy zaworów Athena - S410190015003

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK BPR6EIX irydowa - BPR6EIX -10%

53,82 zł

59,80 zł

Najniższa cena: 59,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BPR6EIX irydowa - BPR6EIX

stars    (1)
Komplet łożysk główki ramy All Balls - 22-1044

Posiadamy Części motocyklowe do Moto Guzzi V35 350

  • Moto Guzzi V35 350 Imola II 1988
  • Moto Guzzi V35 350 Imola I 1980
  • Moto Guzzi V35 350 Imola I 1981
  • Moto Guzzi V35 350 Imola I 1982
  • Moto Guzzi V35 350 Custom 1983
  • Moto Guzzi V35 350 Imola I 1983
  • Moto Guzzi V35 350 Custom 1984
  • Moto Guzzi V35 350 Imola I 1984
  • Moto Guzzi V35 350 Custom 1985
  • Moto Guzzi V35 350 Imola II 1985
  • Moto Guzzi V35 350 Custom 1986
  • Moto Guzzi V35 350 Imola II 1986
  • Moto Guzzi V35 350 Imola II 1987
  • Moto Guzzi V35 350 Imola II 1989
  • Moto Guzzi V35 350 Florida 1987
  • Moto Guzzi V35 350 Florida 1988
  • Moto Guzzi V35 350 Florida 1989
  • Moto Guzzi V35 350 Florida 1990
  • Moto Guzzi V35 350 Florida 1991
  • Moto Guzzi V35 350 Florida 1992
  • Moto Guzzi V35 350 i 1978
  • Moto Guzzi V35 350 i 1979
  • Moto Guzzi V35 350 II 1981
  • Moto Guzzi V35 350 II 1982
  • Moto Guzzi V35 350 II 1983
  • Moto Guzzi V35 350 II 1984
  • Moto Guzzi V35 350 III 1986
  • Moto Guzzi V35 350 III 1987
  • Moto Guzzi V35 350 III 1988
  • Moto Guzzi V35 350 III 1990
  • Moto Guzzi V35 350 III 1991
  • Moto Guzzi V35 350 III 1992
  • Moto Guzzi V35 350 TT 1985
  • Moto Guzzi V35 350 TT 1986
  • Moto Guzzi V35 350 Imola I 1979
  • Moto Guzzi V35 350 Custom 1982
  • Moto Guzzi V35 350 Imola II 1984
  • Moto Guzzi V35 350 Florida 1986
  • Moto Guzzi V35 350 i 1977
  • Moto Guzzi V35 350 II 1980
  • Moto Guzzi V35 350 III 1985
  • Moto Guzzi V35 350 III 1989
  • Moto Guzzi V35 350 TT 1984
  • Moto Guzzi V35 350 C 1979
  • Moto Guzzi V35 350 C 1980
  • Moto Guzzi V35 350 C 1981
  • Moto Guzzi V35 350 Nevada NT 1994
  • Moto Guzzi V35 350 Nevada NT 1995
  • Moto Guzzi V35 350 Nevada NT 1996
  • Moto Guzzi V35 350 Nevada NT 1997
  • Moto Guzzi V35 350 Nevada Club 1998
  • Moto Guzzi V35 350 Nevada NT 1998
  • Moto Guzzi V35 350 Nevada Club 1999
  • Moto Guzzi V35 350 TT 1977
  • Moto Guzzi V35 350 TT 1978
  • Moto Guzzi V35 350 TT 1979
  • Moto Guzzi V35 350 TT 1980
  • Moto Guzzi V35 350 TT 1981
  • Moto Guzzi V35 350 TT 1982
  • Moto Guzzi V35 350 TT 1983
  • Moto Guzzi V35 350 II 1985
  • Moto Guzzi V35 350 Florida 1985
  • Moto Guzzi V35 350 TT 1987
  • Moto Guzzi V35 350 TT 1988
  • Moto Guzzi V35 350 GT 2000
  • Moto Guzzi V35 350 Nevada 1994

Inne modele

Moto Guzzi V35

Każdy prawdziwy fan motoryzacji powinien z pamięci recytować historię marki Moto Guzzi, bowiem zarówno jej przywiązanie do tradycji, jak i innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne poniekąd stworzyły współczesny obraz motocykla. I nie chodzi tu jedynie o centralny podnóżek, który został wymyślony właśnie w niewielkiej fabryce w Mandello Del Lario nad jeziorem Como. Tamtejsi projektanci i rzemieślnicy natchnieni widokiem włoskich Alp od początków swojej działalności dyktowali reguły gry Japończykom i pozostałej części europejskiego motocyklowego światka.

Doskonałym przykładem jest właśnie model V35, który niektórymi rozwiązaniami zawstydza nawet obecnie produkowane jednoślady. Gdy zasiądziemy za jego wąskimi sterami właściwości trakcyjne zaskoczą niejednego właściciela nowoczesnych nakedów naszpikowanych elektroniką. Jest to w dużej mierze zasługa perfekcyjnego wyważenia, ponieważ już w latach 80 włoscy wizjonerzy byli świadomi wyższości rozkładu mas i optymalnego środka ciężkości, które przedkładali nad wyżyłowane osiągi. Konkurencja z Wysp Brytyjskich i dalekiej Azji co prawda oferowała na papierze więcej KM, aczkolwiek przez słabe zawieszenia, niewystarczający układ hamulcowy i "pływającą" ramę i tak koniec końców nie było dane ich w pełni wykorzystać na drodze.

Natomiast Moto Guzzi krok po kroku dochodziło do perfekcji. Zintegrowany układ hamulcowy skonfigurowano tak, aby ręczna dźwignia hamulca uruchamiała zacisk na jednej z dwóch tarcz na przednim kole, a nożna odpowiadała za drugi zacisk na frontowej osi i ten umieszczony na tyłach pojazdu. Jak na tamte lata był to rewolucyjny patent, tak samo jak wał napędowy ukryty w wahaczu z lekkich stopów aluminium, gwarantujący długowieczną pracę bez spadku wydajności i bezobsługową eksploatację.

Także jednostka napędowa to klasa sama w sobie, oczywiście w klasycznym układzie V o kącie rozwarcia cylindrów wynoszącym 90 º. Czterosuw chłodzony powietrzem zasilany jest przez dwa gaźniki renomowanej firmy Dell'Orto, a za przeniesienie mocy odpowiada pięciostopniowa skrzynia biegów osadzona w oddzielnym korpusie, którą z silnikiem łączy suche, jednotarczowe sprzęgło. Dopracowana konstrukcja gwarantuje płynne oddawanie mocy 35 KM, które dostępne są od pułapu 8000 obr/min.

Podstawowa wersja prezentuje kompilację klasycznych rozwiązań stylistycznych. Płaska kanapa, chromowane relingi i gmole ochraniające wyraźnie zaakcentowany silnik oraz dwa długie wydechy o pięknym, basowym brzmieniu w świetle nowoczesnych "golasów" przedstawia rzadko spotykane wartości. Jednokolorowe malowanie i geometryczne ażurowe felgi tylko dodają mu uroku.

Ponadto model V35 przez prawie 20 lat produkcji doczekał się kilku skrajnych wcieleń. Trzecia generacja otrzymała elektroniczny zapłon, mniejsze obręcze kół oraz atrakcyjną owiewkę nawiązującą wyglądem do wysmakowanej wersji Mille 1000 GT. Imola charakteryzowała się bardziej zawadiacką stylizacją, posiadała zadarte końcówki układu wydechowego, niewielką owiewkę oraz specjalnie wyprofilowaną kierownicę, zmuszającą użytkownika do jazdy w większym pochyleniu. Kolejne odsłony spełniały zachcianki większości motocyklistów. Custom imitował większą Californię, TT świetnie sprawdzał się w terenie, a Florida i Nevada zachęcały do niespiesznej jazdy w stronę zachodzącego słońca. Projektanci nadwozi nie pominęli także służb mundurowych. Wersje Polizia i Carabinieri spełniały potrzeby funkcjonariuszy, gdzie obszerna owiewka, jednoosobowe siedzenie i pojemne kufry boczne zapewne sprawnie podnosiły poziom komfortu podczas patrolu.

W obecnych realiach V35 świetnie sprawdzi się zarówno w miejskim zgiełku, jak i podczas długich wypadów. Wąska kierownica nie spowolni w wszechobecnych korkach, oszczędne V2 w połączeniu z 16 litrowym zbiornikiem paliwa zagwarantują prawie 400 kilometrów zasięgu, a sprawdzona konstrukcja i mała awaryjność nie stworzy wizji spędzania wielu godzin w warsztacie. Dzięki temu niewielkie Moto Guzzi okaże się wyjątkowo pożądanym klasykiem, któremu nie straszne codzienne dojazdy do pracy czy "życie" w ciągłym stanie gotowości do wojaży.