Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
26,91 zł
29,90 zł
Najniższa cena: 29,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x47x7/9 - P40FORK455062
31,71 zł
Łożysko 6303 2RS SKF - 6303 2RSH
61,46 zł
68,29 zł
Najniższa cena: 68,29 zł
Pasuje na przód i tyłKlocki hamulcowe EBC FA 047 (2 szt.) - FA047
24,75 zł
27,50 zł
Najniższa cena: 27,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x47x9,5/10,5 - P40FORK455029
28,05 zł
Guma wydechu 22/25mm - NK401.05
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
11,57 zł
12,85 zł
Najniższa cena: 12,85 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 28x41x2,5 - S410190012012
Posiadamy Części motocyklowe do Moto Guzzi V35 350
- Moto Guzzi V35 350 Imola II 1988
- Moto Guzzi V35 350 Imola I 1980
- Moto Guzzi V35 350 Imola I 1981
- Moto Guzzi V35 350 Imola I 1982
- Moto Guzzi V35 350 Custom 1983
- Moto Guzzi V35 350 Imola I 1983
- Moto Guzzi V35 350 Custom 1984
- Moto Guzzi V35 350 Imola I 1984
- Moto Guzzi V35 350 Custom 1985
- Moto Guzzi V35 350 Imola II 1985
- Moto Guzzi V35 350 Custom 1986
- Moto Guzzi V35 350 Imola II 1986
- Moto Guzzi V35 350 Imola II 1987
- Moto Guzzi V35 350 Imola II 1989
- Moto Guzzi V35 350 Florida 1987
- Moto Guzzi V35 350 Florida 1988
- Moto Guzzi V35 350 Florida 1989
- Moto Guzzi V35 350 Florida 1990
- Moto Guzzi V35 350 Florida 1991
- Moto Guzzi V35 350 Florida 1992
- Moto Guzzi V35 350 i 1978
- Moto Guzzi V35 350 i 1979
- Moto Guzzi V35 350 II 1981
- Moto Guzzi V35 350 II 1982
- Moto Guzzi V35 350 II 1983
- Moto Guzzi V35 350 II 1984
- Moto Guzzi V35 350 III 1986
- Moto Guzzi V35 350 III 1987
- Moto Guzzi V35 350 III 1988
- Moto Guzzi V35 350 III 1990
- Moto Guzzi V35 350 III 1991
- Moto Guzzi V35 350 III 1992
- Moto Guzzi V35 350 TT 1985
- Moto Guzzi V35 350 TT 1986
- Moto Guzzi V35 350 Imola I 1979
- Moto Guzzi V35 350 Custom 1982
- Moto Guzzi V35 350 Imola II 1984
- Moto Guzzi V35 350 Florida 1986
- Moto Guzzi V35 350 i 1977
- Moto Guzzi V35 350 II 1980
- Moto Guzzi V35 350 III 1985
- Moto Guzzi V35 350 III 1989
- Moto Guzzi V35 350 TT 1984
- Moto Guzzi V35 350 C 1979
- Moto Guzzi V35 350 C 1980
- Moto Guzzi V35 350 C 1981
- Moto Guzzi V35 350 Nevada NT 1994
- Moto Guzzi V35 350 Nevada NT 1995
- Moto Guzzi V35 350 Nevada NT 1996
- Moto Guzzi V35 350 Nevada NT 1997
- Moto Guzzi V35 350 Nevada Club 1998
- Moto Guzzi V35 350 Nevada NT 1998
- Moto Guzzi V35 350 Nevada Club 1999
- Moto Guzzi V35 350 TT 1977
- Moto Guzzi V35 350 TT 1978
- Moto Guzzi V35 350 TT 1979
- Moto Guzzi V35 350 TT 1980
- Moto Guzzi V35 350 TT 1981
- Moto Guzzi V35 350 TT 1982
- Moto Guzzi V35 350 TT 1983
- Moto Guzzi V35 350 II 1985
- Moto Guzzi V35 350 Florida 1985
- Moto Guzzi V35 350 TT 1987
- Moto Guzzi V35 350 TT 1988
- Moto Guzzi V35 350 GT 2000
- Moto Guzzi V35 350 Nevada 1994
Inne modele
- Moto Guzzi V 1000
- Moto Guzzi Strada 750
- Moto Guzzi Bellagio 940
- Moto Guzzi Norge 1200
- Moto Guzzi CX100 950
- Moto Guzzi V50 500
- Moto Guzzi California 1100
- Moto Guzzi V100 1050
- Moto Guzzi Breva 1100
- Moto Guzzi V11 1100
- Moto Guzzi V7 750
- Moto Guzzi V7 850
- Moto Guzzi V9 850
- Moto Guzzi Sport 1100
- Moto Guzzi Sport 1200
- Moto Guzzi SP 1000
- Moto Guzzi Eldorado 850
- Moto Guzzi Daytona 1000
- Moto Guzzi Nevada 750
- Moto Guzzi Stelvio 1200
- Moto Guzzi Le Mans 1000
- Moto Guzzi V85 850
- Moto Guzzi California 1400
- Moto Guzzi Stone 1100
- Moto Guzzi Griso 1100
- Moto Guzzi Griso 1200
- Moto Guzzi Breva 1200
- Moto Guzzi Breva 750
- Moto Guzzi Mille 950
- Moto Guzzi MGS 1200
- Moto Guzzi V7 700
- Moto Guzzi Breva 850
- Moto Guzzi Norge 850
- Moto Guzzi Targa 750
- Moto Guzzi MGS 1225
- Moto Guzzi NTX 650
- Moto Guzzi V10 1000
- Moto Guzzi Quota 1000
- Moto Guzzi Quota 1100
- Moto Guzzi California 1000
- Moto Guzzi V75 750
- Moto Guzzi Nevada 350
- Moto Guzzi TT 650
- Moto Guzzi Nevada 650
- Moto Guzzi GT 650
- Moto Guzzi Lario 650
- Moto Guzzi Strada 1000
- Moto Guzzi S 1000
Moto Guzzi V35
Każdy prawdziwy fan motoryzacji powinien z pamięci recytować historię marki Moto Guzzi, bowiem zarówno jej przywiązanie do tradycji, jak i innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne poniekąd stworzyły współczesny obraz motocykla. I nie chodzi tu jedynie o centralny podnóżek, który został wymyślony właśnie w niewielkiej fabryce w Mandello Del Lario nad jeziorem Como. Tamtejsi projektanci i rzemieślnicy natchnieni widokiem włoskich Alp od początków swojej działalności dyktowali reguły gry Japończykom i pozostałej części europejskiego motocyklowego światka.
Doskonałym przykładem jest właśnie model V35, który niektórymi rozwiązaniami zawstydza nawet obecnie produkowane jednoślady. Gdy zasiądziemy za jego wąskimi sterami właściwości trakcyjne zaskoczą niejednego właściciela nowoczesnych nakedów naszpikowanych elektroniką. Jest to w dużej mierze zasługa perfekcyjnego wyważenia, ponieważ już w latach 80 włoscy wizjonerzy byli świadomi wyższości rozkładu mas i optymalnego środka ciężkości, które przedkładali nad wyżyłowane osiągi. Konkurencja z Wysp Brytyjskich i dalekiej Azji co prawda oferowała na papierze więcej KM, aczkolwiek przez słabe zawieszenia, niewystarczający układ hamulcowy i "pływającą" ramę i tak koniec końców nie było dane ich w pełni wykorzystać na drodze.
Natomiast Moto Guzzi krok po kroku dochodziło do perfekcji. Zintegrowany układ hamulcowy skonfigurowano tak, aby ręczna dźwignia hamulca uruchamiała zacisk na jednej z dwóch tarcz na przednim kole, a nożna odpowiadała za drugi zacisk na frontowej osi i ten umieszczony na tyłach pojazdu. Jak na tamte lata był to rewolucyjny patent, tak samo jak wał napędowy ukryty w wahaczu z lekkich stopów aluminium, gwarantujący długowieczną pracę bez spadku wydajności i bezobsługową eksploatację.
Także jednostka napędowa to klasa sama w sobie, oczywiście w klasycznym układzie V o kącie rozwarcia cylindrów wynoszącym 90 º. Czterosuw chłodzony powietrzem zasilany jest przez dwa gaźniki renomowanej firmy Dell'Orto, a za przeniesienie mocy odpowiada pięciostopniowa skrzynia biegów osadzona w oddzielnym korpusie, którą z silnikiem łączy suche, jednotarczowe sprzęgło. Dopracowana konstrukcja gwarantuje płynne oddawanie mocy 35 KM, które dostępne są od pułapu 8000 obr/min.
Podstawowa wersja prezentuje kompilację klasycznych rozwiązań stylistycznych. Płaska kanapa, chromowane relingi i gmole ochraniające wyraźnie zaakcentowany silnik oraz dwa długie wydechy o pięknym, basowym brzmieniu w świetle nowoczesnych "golasów" przedstawia rzadko spotykane wartości. Jednokolorowe malowanie i geometryczne ażurowe felgi tylko dodają mu uroku.
Ponadto model V35 przez prawie 20 lat produkcji doczekał się kilku skrajnych wcieleń. Trzecia generacja otrzymała elektroniczny zapłon, mniejsze obręcze kół oraz atrakcyjną owiewkę nawiązującą wyglądem do wysmakowanej wersji Mille 1000 GT. Imola charakteryzowała się bardziej zawadiacką stylizacją, posiadała zadarte końcówki układu wydechowego, niewielką owiewkę oraz specjalnie wyprofilowaną kierownicę, zmuszającą użytkownika do jazdy w większym pochyleniu. Kolejne odsłony spełniały zachcianki większości motocyklistów. Custom imitował większą Californię, TT świetnie sprawdzał się w terenie, a Florida i Nevada zachęcały do niespiesznej jazdy w stronę zachodzącego słońca. Projektanci nadwozi nie pominęli także służb mundurowych. Wersje Polizia i Carabinieri spełniały potrzeby funkcjonariuszy, gdzie obszerna owiewka, jednoosobowe siedzenie i pojemne kufry boczne zapewne sprawnie podnosiły poziom komfortu podczas patrolu.
W obecnych realiach V35 świetnie sprawdzi się zarówno w miejskim zgiełku, jak i podczas długich wypadów. Wąska kierownica nie spowolni w wszechobecnych korkach, oszczędne V2 w połączeniu z 16 litrowym zbiornikiem paliwa zagwarantują prawie 400 kilometrów zasięgu, a sprawdzona konstrukcja i mała awaryjność nie stworzy wizji spędzania wielu godzin w warsztacie. Dzięki temu niewielkie Moto Guzzi okaże się wyjątkowo pożądanym klasykiem, któremu nie straszne codzienne dojazdy do pracy czy "życie" w ciągłym stanie gotowości do wojaży.